Gå til innhold

Dumme tante!!!


cecily

Anbefalte innlegg

Jeg skjønner ikke hva som foregår.

Jeg har hatt murringer og brunlig utflod siden fredag, tirsdag kveld trodde jeg at mensen kom, for jeg fikk en del friskt blod på papiret. Jeg ble helt knust. Men så kom det ikke noe mer før et døgn etterpå, akkurat det samme skjedde, jeg fikk kun blod på toalettpapiret og ikke noe mer. I dag skjer det samme. Hver gang har jeg trodd at _der_ kom mensen for fullt. Men neida, det er kun en luretante.

Jeg skjønner det ikke, for på papiret så er det som om mensen har kommet skikkelig i gang, men så stenges kranen igjen. Ikke en dråpe til. Ikke en eneste en før om et døgn.

Jeg står igjen som et spørsmålstegn. Jeg testet i dag, 12 dager etter mulig eggløsning (grunnet antatt el-slim).

Hvor gjemmer tanten seg hen fra det ene døgnet til det andre?

Anyone?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • cecily

    18

  • serendipity

    11

  • Mary Poppins

    5

  • Klara Q

    1

Rart det her! Du får teste igjen om noen dager, kanskje det er noe anna da????!!!

Jeg skjønner bare ikke hvordan det er mulig.

Jeg tror ikke jeg er gravid, det tør jeg ikke håpe på, for da blir jeg skuffet for fjerde gang og det orker jeg ikke. Dessuten så regner jeg dette som mens, og da hadde jeg enda en syklus på 20 dager. Det er ikke mye å skryte av, må jeg si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm.. Kanskje hun er på besøk hos noen andre så lenge (får håpe det er noen som ønsker henne velkommen da). Må være kjedelig å dukke uventet opp i ethvert "selskap" og bli utskjelt, hehe..

Har det aldri vært sånn tidligere? Altså når mensen har kommet tidligere så har den kommet "for fullt"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm.. Kanskje hun er på besøk hos noen andre så lenge (får håpe det er noen som ønsker henne velkommen da). Må være kjedelig å dukke uventet opp i ethvert "selskap" og bli utskjelt, hehe..

Har det aldri vært sånn tidligere? Altså når mensen har kommet tidligere så har den kommet "for fullt"?

Nja, njeii...

Utflod har jo kommet og gått, men her var det snakk om flyalarm. Det var ikke tvil om at det var blod på papiret. Det kunne ikke kalles rosa utflod på noen som helst måte. Og slikt har ikke skjedd før. Garantert ikke tre ganger. Og det er jo så og si knusktørt innimellom.

Jeg tror ikke at jeg er gravid, men blødningsmønsteret mitt er på tyttebærtur laaaaangt inn i gullskogen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tante rød

Du har ikke tatt p-sprøyte eller noe sånt for ikke alt for lang tid siden? Jeg brukte 1 1/2 år på å komme inn i regelmessig rytme og da var det masse tull hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nja, njeii...

Utflod har jo kommet og gått, men her var det snakk om flyalarm. Det var ikke tvil om at det var blod på papiret. Det kunne ikke kalles rosa utflod på noen som helst måte. Og slikt har ikke skjedd før. Garantert ikke tre ganger. Og det er jo så og si knusktørt innimellom.

Jeg tror ikke at jeg er gravid, men blødningsmønsteret mitt er på tyttebærtur laaaaangt inn i gullskogen.

Det var jo merkelig. Jeg har desverre ingen erfaring dele med deg på det området. Kun trøst :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ikke tatt p-sprøyte eller noe sånt for ikke alt for lang tid siden? Jeg brukte 1 1/2 år på å komme inn i regelmessig rytme og da var det masse tull hele tiden.

Siste sprøyte ble tatt for to år siden. Legen mente det ikke hadde sammenheng med syklusene mine. Men det er jo mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm.. Kanskje hun er på besøk hos noen andre så lenge (får håpe det er noen som ønsker henne velkommen da). Må være kjedelig å dukke uventet opp i ethvert "selskap" og bli utskjelt, hehe..

Har det aldri vært sånn tidligere? Altså når mensen har kommet tidligere så har den kommet "for fullt"?

Det er visst bare når jeg presser at det kommer blod. I hvertfall til nå. I mellom er det litt brunlig rustrød utflod.

Er det vits i å teste en gang til i morgen? Da er det 14 dager siden mitt kanskje kanskje el-slim.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er visst bare når jeg presser at det kommer blod. I hvertfall til nå. I mellom er det litt brunlig rustrød utflod.

Er det vits i å teste en gang til i morgen? Da er det 14 dager siden mitt kanskje kanskje el-slim.

Vent ennå et par dager om du klarer(sier jeg ?!?!?) Merkelig at kroppen din holser på sånn, om denikke har gjort det tidligere. Men leser jeg her om flere som sliter etter p-sprøyte.Selv er jeg IKKE gravid. Ikke fått mensen, men testet en dag for tidlig!?!? Og jeg som skulle vente et par dager ETTER mensen (om den ikke hadde kommet).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vent ennå et par dager om du klarer(sier jeg ?!?!?) Merkelig at kroppen din holser på sånn, om denikke har gjort det tidligere. Men leser jeg her om flere som sliter etter p-sprøyte.Selv er jeg IKKE gravid. Ikke fått mensen, men testet en dag for tidlig!?!? Og jeg som skulle vente et par dager ETTER mensen (om den ikke hadde kommet).

Vi er så utålmodige!

Hehe..

Det er fortsatt håp for deg, da. Jeg er mer usikker på meg. Kroppen min er helt ute av lage, før prevensjon tikket den som en klokke.

Skal jeg bruke enda en test syns du??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er så utålmodige!

Hehe..

Det er fortsatt håp for deg, da. Jeg er mer usikker på meg. Kroppen min er helt ute av lage, før prevensjon tikket den som en klokke.

Skal jeg bruke enda en test syns du??

Jeg ville ventet om du klarer.Dess lenger du venter jo større er jo sannsynlighenten for at det blir riktig resultat. (himmel sånn bedreviter jeg er når det gjelder andre ;-) klar over det (hehe) Men selv så klarer jeg ikke å dy meg, ikke fordi jeg trodde jeg var gravid, men fordi jeg liksom ville ha det "avkreftet". Jeg tør nesten ikke håpe engang. Nå venter jeg iallefall til mandag. Har forresten ikke flere tester heller, og kommer meg ikke til byen i morgen for å kjøpe (like greit forresten). Dessuten så har vel mensen kommet innen den tid :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ventet om du klarer.Dess lenger du venter jo større er jo sannsynlighenten for at det blir riktig resultat. (himmel sånn bedreviter jeg er når det gjelder andre ;-) klar over det (hehe) Men selv så klarer jeg ikke å dy meg, ikke fordi jeg trodde jeg var gravid, men fordi jeg liksom ville ha det "avkreftet". Jeg tør nesten ikke håpe engang. Nå venter jeg iallefall til mandag. Har forresten ikke flere tester heller, og kommer meg ikke til byen i morgen for å kjøpe (like greit forresten). Dessuten så har vel mensen kommet innen den tid :-(

Det murrer iallefall i magen min ennå, uten at det trenger å bety noe.

Jeg vet jo at jeg burde ventet og ikke testet i går, men klarte bare ikke la være.

Din negative test trenger ikke bety noe, i morgen kan den se slik ut likevel:

http://www.pernille.info/pernilles/nycb/nyecb02.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det murrer iallefall i magen min ennå, uten at det trenger å bety noe.

Jeg vet jo at jeg burde ventet og ikke testet i går, men klarte bare ikke la være.

Din negative test trenger ikke bety noe, i morgen kan den se slik ut likevel:

http://www.pernille.info/pernilles/nycb/nyecb02.jpg

Er det virkelig et kryss på den testen der?? Har hørt om flere som først etter seks dager etter forventet mens testet positivt. Men jeg har vel ikke særlig håp. Testet fordi jeg kjenner alle symptomeme på at mensen kommer, ømme pupper, "tunge" legger(mer vann i kroppen), samt en utrolig trang etter sjokolade (og DEN er ikek til å tøyse med). Jeg tror ikke jeg brukte mer enn 3 min på å få i meg en 100 grams Firkløver. Og har kjøpt mer snop som jeg må ha i beredskap :-) Desssuten har jeg litt PMS humøt (som jeg selvsagt aldri innrømmer for gubben, jeg har nemlig IKKE PMS ;-) uansett hva han måtte mene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det virkelig et kryss på den testen der?? Har hørt om flere som først etter seks dager etter forventet mens testet positivt. Men jeg har vel ikke særlig håp. Testet fordi jeg kjenner alle symptomeme på at mensen kommer, ømme pupper, "tunge" legger(mer vann i kroppen), samt en utrolig trang etter sjokolade (og DEN er ikek til å tøyse med). Jeg tror ikke jeg brukte mer enn 3 min på å få i meg en 100 grams Firkløver. Og har kjøpt mer snop som jeg må ha i beredskap :-) Desssuten har jeg litt PMS humøt (som jeg selvsagt aldri innrømmer for gubben, jeg har nemlig IKKE PMS ;-) uansett hva han måtte mene.

Jeg har ikke hatt lyst på sjokolade jeg, nå. Vi har litt is til Idol nå, men jeg kunne like godt klart meg uten.

Se her:

http://www.pernille.info/testgalleri.htm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det virkelig et kryss på den testen der?? Har hørt om flere som først etter seks dager etter forventet mens testet positivt. Men jeg har vel ikke særlig håp. Testet fordi jeg kjenner alle symptomeme på at mensen kommer, ømme pupper, "tunge" legger(mer vann i kroppen), samt en utrolig trang etter sjokolade (og DEN er ikek til å tøyse med). Jeg tror ikke jeg brukte mer enn 3 min på å få i meg en 100 grams Firkløver. Og har kjøpt mer snop som jeg må ha i beredskap :-) Desssuten har jeg litt PMS humøt (som jeg selvsagt aldri innrømmer for gubben, jeg har nemlig IKKE PMS ;-) uansett hva han måtte mene.

Omtrent slik så min testpinne ut for 1,5 år siden. Et kryss så svakt at det nesten bare kunne anes. Men en pluss er en pluss, uansett. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke hatt lyst på sjokolade jeg, nå. Vi har litt is til Idol nå, men jeg kunne like godt klart meg uten.

Se her:

http://www.pernille.info/testgalleri.htm

Jeg skal også ha is til Idol, MYE!! is... Men ennå mer sjokolade saus :-))) og jeg som burde passe på vekten. Men det er ikke ofte jeg flesker til sånn, men når jeg gjør det så er det så det holder.

Hm.. Jeg så ikke antydning til et kors på min test iallefal. Og jeg har hatt en super, super svak strek (loddrett) en gang, som endte i SA tre dager senere. (sikkert derfor den var så svak)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omtrent slik så min testpinne ut for 1,5 år siden. Et kryss så svakt at det nesten bare kunne anes. Men en pluss er en pluss, uansett. :-)

Jeg hadde også et svakt kors, pluss tegn heter det kanskje. Det var så svakt at man nok måtte ha forstørrelses glass for å se det. Det endte i SA 3 dager senere. Tror ikke jeg er gravid nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal også ha is til Idol, MYE!! is... Men ennå mer sjokolade saus :-))) og jeg som burde passe på vekten. Men det er ikke ofte jeg flesker til sånn, men når jeg gjør det så er det så det holder.

Hm.. Jeg så ikke antydning til et kors på min test iallefal. Og jeg har hatt en super, super svak strek (loddrett) en gang, som endte i SA tre dager senere. (sikkert derfor den var så svak)

Jeg mener jeg hadde en slik dum skyggestrek:

http://www.pernille.info/pernilles/gamlecb/neg_cb_skygge.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omtrent slik så min testpinne ut for 1,5 år siden. Et kryss så svakt at det nesten bare kunne anes. Men en pluss er en pluss, uansett. :-)

Hvor lenge før/ etter forventet mens fikk du et slikt kryss da?

(Sett bilde av minien din også jeg, heldig du.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...