Gå til innhold

Dumme tante!!!


cecily

Anbefalte innlegg

Jeg hadde også et svakt kors, pluss tegn heter det kanskje. Det var så svakt at man nok måtte ha forstørrelses glass for å se det. Det endte i SA 3 dager senere. Tror ikke jeg er gravid nå.

Huff da, trist å høre.

Min test var nok svak fordi jeg ikke klarte å vente med å teste, så det var litt tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • cecily

    18

  • serendipity

    11

  • Mary Poppins

    5

  • Pastella

    1

Hvor lenge før/ etter forventet mens fikk du et slikt kryss da?

(Sett bilde av minien din også jeg, heldig du.)

tja, jeg testet litt tidlig, fordi jeg ikke klarte vente :-)

Tror det var to dager før man *egentlig* skal teste. Så det var nok derfor den var svak. Klarte ikke tro på resultatet, og måtte ta en ny dagen etter.

Du har sett bildet ja :-) Der er han 7 uker. Ikke fullt så mini lenger nå, snart 8 mnd og 11 kg.. *lange armer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da, trist å høre.

Min test var nok svak fordi jeg ikke klarte å vente med å teste, så det var litt tidlig.

Jeg testet idag, og den var negativ. Skal ha mensen i morgen (eller rettere sagt jeg skal IKKE ha mensen imorgen ;-) Hvor tidlig testet du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet idag, og den var negativ. Skal ha mensen i morgen (eller rettere sagt jeg skal IKKE ha mensen imorgen ;-) Hvor tidlig testet du?

Det var to dager før forventet mens, men syklusene mine er litt ujevne, så det kunne vært 4-5 dager før også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten så jeg skulle skrevet det selv...

Men dessverre ser det ut som om tanta er i ferd med å komme for fullt nå - etter tull og bittelitt blod innimellom siden mandag... Sitter her med vondt i korsryggen og nedover lårene, og mengden har økt litt...

Vi får vel bare si at felles skjebne er felles trøst eller noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du visste på forhånd at det var en skyggestrek, eller trodde du det var svakt positivt? Jeg ar aldri sett sånn skygge før på mine tester.

Jeg håpte den var positiv, men trodde det ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du visste på forhånd at det var en skyggestrek, eller trodde du det var svakt positivt? Jeg ar aldri sett sånn skygge før på mine tester.

Jaja, så har jeg kastet bort enda en test.

Jeg har definitivt kun sommerfugler i magen.

Det er nå bekreftet at jeg ikke får noen baby dette året. Litt dumt, men sånn er det. Det som er nesten like dumt er at nå kommer jeg til å tenke penger, for jeg har kun et vikariat, ikke en fast jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, så har jeg kastet bort enda en test.

Jeg har definitivt kun sommerfugler i magen.

Det er nå bekreftet at jeg ikke får noen baby dette året. Litt dumt, men sånn er det. Det som er nesten like dumt er at nå kommer jeg til å tenke penger, for jeg har kun et vikariat, ikke en fast jobb.

Æsj... skjønner at du blir oppgitt og deppa. Er det ingen flere sjanser til å blir gravid på en stund? Når kan dere begynne igjen?

Lørdag morgen her, og ingen mens på meg, men jeg blir ikke mer optimistisk av den grunn, den kommer garantert noen dager forsinket KUN for å gi meg falske forhåpninger.

Får prøve å finne på noe med poden i dag, så slipper jeg å tenke på dette hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj... skjønner at du blir oppgitt og deppa. Er det ingen flere sjanser til å blir gravid på en stund? Når kan dere begynne igjen?

Lørdag morgen her, og ingen mens på meg, men jeg blir ikke mer optimistisk av den grunn, den kommer garantert noen dager forsinket KUN for å gi meg falske forhåpninger.

Får prøve å finne på noe med poden i dag, så slipper jeg å tenke på dette hele tiden.

Sannsynlighet er svært liten en god stund fremover.

Men jeg har troen på dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer så fælt på en ting, hvorfor kaller dere alle sammen mensen for tante? har aldri hørt det andre steder enn dol.. jeg ser liksom ikke helt sammenhengen hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer så fælt på en ting, hvorfor kaller dere alle sammen mensen for tante? har aldri hørt det andre steder enn dol.. jeg ser liksom ikke helt sammenhengen hehe

Tante Rød...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg lurer så fælt på en ting, hvorfor kaller dere alle sammen mensen for tante? har aldri hørt det andre steder enn dol.. jeg ser liksom ikke helt sammenhengen hehe

Det er da ganske vanlig, er det ikke det?

Mulig jeg er dolskadd..

c",)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da ganske vanlig, er det ikke det?

Mulig jeg er dolskadd..

c",)

nei jeg har faktisk aldri hørt det før, men det er godt mulig at det bare er jeg som ikke har fått det med meg hvis det er såpass vanlig :)

Men nå vet jeg det! Da lærte jeg noe idag og gitt, ikke værst ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer så fælt på en ting, hvorfor kaller dere alle sammen mensen for tante? har aldri hørt det andre steder enn dol.. jeg ser liksom ikke helt sammenhengen hehe

Forresten så sa Charlotte i Sex and the City også tante Rød, så det er nok ikke kun oss desperate dolerkvinns som sier det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei jeg har faktisk aldri hørt det før, men det er godt mulig at det bare er jeg som ikke har fått det med meg hvis det er såpass vanlig :)

Men nå vet jeg det! Da lærte jeg noe idag og gitt, ikke værst ;)

Må jeg få være den første som gratulerer med kunnskapen.

c",)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei jeg har faktisk aldri hørt det før, men det er godt mulig at det bare er jeg som ikke har fått det med meg hvis det er såpass vanlig :)

Men nå vet jeg det! Da lærte jeg noe idag og gitt, ikke værst ;)

Hehe, så du trodde egentlig at jeg baksnakket tanta mi?

*fnise*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, så du trodde egentlig at jeg baksnakket tanta mi?

*fnise*

hehe ja faktisk at det hadde noe med en av deres tanter å gjøre også hadde det blitt en intern spøk her blant dere baby-fikserte dolere ;)

nei huff nå virker jeg bare veldig dum her *rødmer*

dette blir mellom oss ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ja faktisk at det hadde noe med en av deres tanter å gjøre også hadde det blitt en intern spøk her blant dere baby-fikserte dolere ;)

nei huff nå virker jeg bare veldig dum her *rødmer*

dette blir mellom oss ;)

1: _JEG_ babyfiksert? Nei, nå tror jeg du har misforstått noe essensielt her.

2: Intern tantespøk...hehe, du må være blond... *peke på blondinedebatt på Åpent*

3: Jeg skulle tro dette blir mellom oss, ja.

Tjihi.

c",)

*peke nese*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...