Gå til innhold

Herrehåndball

Anbefalte innlegg

Skrevet

Plutselig ble det så utrolig veldig interessant..

Makan til lekkerbiskener! Kristian Kjelling kunne helt klart fått parkert skoene sine i gangen her et par dager:-P

Én innvending bare; de bør hoppe og strekke mer på seg i kampene sånn at skjorta glir opp og aller helst shortsen ned og viser litt muskler*s*

Skrevet

Herrehåndball er utrolig kjedelig. Akkurat som damefotball. Vet ikke hva det er, men i de idrettene er kjønnet viktig :-)

"..........................."

Skrevet

Uansett hvor sexy håndball-fyrene måtte være - blir det helt ødelagt når det er i en slik setting.

Jeg synes håndball er helt uendelig _grusomt_ kjedelig - og jeg syns det er noe møkk at tv2 ikke sender annet for tiden...

*dritlei håndball*

Skrevet

Eller falle litt og ligge på ryggen og vri seg i smerte slik at skjorten glir langt opp på magen.

Skrevet

Hehe...Hvis du var en mann, og skrev et tilsvarende innlegg om håndballdamene - DA hadde du fått gjennomgå;-)

Er de så deilige at en sportshater som meg orker å se en hel kamp, tror du? *litt nysgjerrig*

Skrevet

Herrehåndball er utrolig kjedelig. Akkurat som damefotball. Vet ikke hva det er, men i de idrettene er kjønnet viktig :-)

"..........................."

I know!

Har hatt nøyaktig samme syn som deg -det er mye bedre underholdning og flyt i spillet med damehåndball og herrefotball enn motsatt.

Men nå var det igrunn kroppene jeg satt og stirret på.

Spillet var også bra.

Noe annet enn norsk klubbspill ihvertfall.

Skrevet

Hehe...Hvis du var en mann, og skrev et tilsvarende innlegg om håndballdamene - DA hadde du fått gjennomgå;-)

Er de så deilige at en sportshater som meg orker å se en hel kamp, tror du? *litt nysgjerrig*

Jeg svitsjet innom et par ganger, satt med avisen og tv uten lyd og kikket litt på mannebeinene som løp så flott på banen. Det var utvistelig litt femi, men så lenge de var villige til å vise litt hud i ny og ne var det mer enn godkjent avislesingstv.

Kampresultatet aner jeg ikke hva ble...

Skrevet

Uansett hvor sexy håndball-fyrene måtte være - blir det helt ødelagt når det er i en slik setting.

Jeg synes håndball er helt uendelig _grusomt_ kjedelig - og jeg syns det er noe møkk at tv2 ikke sender annet for tiden...

*dritlei håndball*

Slå av lyden, sett på god musikk, nyyyt de deilige muskuløse lårene og gi nå faen i spillet..;-)

Skrevet

Eller falle litt og ligge på ryggen og vri seg i smerte slik at skjorten glir langt opp på magen.

yesss..now we're talking! Det var noen deilige trente mager og lår der ja..*bredt glis*

Skrevet

Jepp. Unge, smekre, muskuløse.. Har du blitt kresen??

En av mange fordeler med å være dame er at man kan slenge ut sånne kommentarer og slippe unna med det. Helt herlig.

Skrevet

yesss..now we're talking! Det var noen deilige trente mager og lår der ja..*bredt glis*

*sikle*

Skrevet

I know!

Har hatt nøyaktig samme syn som deg -det er mye bedre underholdning og flyt i spillet med damehåndball og herrefotball enn motsatt.

Men nå var det igrunn kroppene jeg satt og stirret på.

Spillet var også bra.

Noe annet enn norsk klubbspill ihvertfall.

"Noe annet enn norsk klubbspill ihvertfall."

DET er samt :-)

".........................."

Skrevet

Det ble straks mer interessant å se herrehåndball da jeg observerte en kjekk ung norsk håndballspillende mann liggende på ryggen med skjorten laaangt opp på magen. Det skal jeg love deg.

Heldigvis var jeg alene hjemme... og kunne sikle litt uten forstyrrende elementer.

c",)

Skrevet

Det ble straks mer interessant å se herrehåndball da jeg observerte en kjekk ung norsk håndballspillende mann liggende på ryggen med skjorten laaangt opp på magen. Det skal jeg love deg.

Heldigvis var jeg alene hjemme... og kunne sikle litt uten forstyrrende elementer.

c",)

ja, det skal ikke så mye til for å få opp sportsinteressen..;-)

Skrevet

ja, det skal ikke så mye til for å få opp sportsinteressen..;-)

Men lyden måtte av. Det ble for vanskelig å konsentrere seg om de viktige ting.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Der ser du. Dere (jentene) er ikke noe bedre enn oss. Eneste forskjellen er at vi (guttene) får den slags igjennom (les strandvolley og tennis).

:)

Gjest Heldig, eller??
Skrevet

Pappa var fotballtrener på et guttelag da jeg var liten. Det begynner vel kanskje å bli få av de gutta som fortsatt er med, men altså i følge ham var det ganske mange av dem som ble toppspillere i håndball når de ble voksne. Poenget mitt er at jeg gikk i dusjen sammen med de gutta da jeg var med pappa på kamper. Heldige meg eller? Riktignok var jeg 3 år eller noe sånt, men dog...

Men jeg var au pair hos en tidligere sveitsisk håndballandslagsspiller i noen mnd. Holdt på å rygge ut igjen første gangen jeg kom inn døra (derfra så vi rett inn på badet..) og så far i huset ligge og ta push-ups på badegulvet kun iført en hvit boxershorts. Han var noe muskuløs, for å si det sånn. Vente meg til det etter hvert da - han var ikke særlig sjenert. Han var nok VELDIG klar over at han så brukbar ut i boxershorts, fikk jeg inntrykk av...

Skrevet

Søstra mi og jeg skal få nye jobber. Hun skal bli fysioterapeut for den norske herrelandslaget i håndball og jeg skal bli av- og påkelderske... *Sikler*

Skrevet

Der ser du. Dere (jentene) er ikke noe bedre enn oss. Eneste forskjellen er at vi (guttene) får den slags igjennom (les strandvolley og tennis).

:)

Næsj, vi er da ikke et hakk bedre enn dere!:-)

Skrevet

Søstra mi og jeg skal få nye jobber. Hun skal bli fysioterapeut for den norske herrelandslaget i håndball og jeg skal bli av- og påkelderske... *Sikler*

Pshh..kjerring! den avkledningsjobben har jeg hørt er OPPTATT:-P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...