Gå til innhold

Herrehåndball

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pappa var fotballtrener på et guttelag da jeg var liten. Det begynner vel kanskje å bli få av de gutta som fortsatt er med, men altså i følge ham var det ganske mange av dem som ble toppspillere i håndball når de ble voksne. Poenget mitt er at jeg gikk i dusjen sammen med de gutta da jeg var med pappa på kamper. Heldige meg eller? Riktignok var jeg 3 år eller noe sånt, men dog...

Men jeg var au pair hos en tidligere sveitsisk håndballandslagsspiller i noen mnd. Holdt på å rygge ut igjen første gangen jeg kom inn døra (derfra så vi rett inn på badet..) og så far i huset ligge og ta push-ups på badegulvet kun iført en hvit boxershorts. Han var noe muskuløs, for å si det sånn. Vente meg til det etter hvert da - han var ikke særlig sjenert. Han var nok VELDIG klar over at han så brukbar ut i boxershorts, fikk jeg inntrykk av...

Den siste der hørtes ikke så ille ut..

ShitDiddelyDo
Skrevet

Næsj, vi er da ikke et hakk bedre enn dere!:-)

Jeg tror jeg skal begynne å gå kledd i minimale klær selv. Sykkelbukse og greier. Må bare trene i et par måneder til først. :)

Ved nærmere ettertanke: Sykkelbukse er ikke lekkert på hankjønn. :)

Skrevet

Jeg tror jeg skal begynne å gå kledd i minimale klær selv. Sykkelbukse og greier. Må bare trene i et par måneder til først. :)

Ved nærmere ettertanke: Sykkelbukse er ikke lekkert på hankjønn. :)

Kom igjen nå! Tre på deg en sykkelbukse og send bilde av det inn til galleriet. Stjerten skal frem.

c",)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Kom igjen nå! Tre på deg en sykkelbukse og send bilde av det inn til galleriet. Stjerten skal frem.

c",)

Får vente til sommeren når stjerten min blir helt i henhold. :)

Skrevet

Får vente til sommeren når stjerten min blir helt i henhold. :)

I henhold til hva?

Stringtrusesolemerker?

ShitDiddelyDo
Skrevet

I henhold til hva?

Stringtrusesolemerker?

I henhold til meg. Og jeg er utrolig streng!

Skrevet

I henhold til meg. Og jeg er utrolig streng!

Så rumpestumpen er i dvalestandard akkurat nå?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Så rumpestumpen er i dvalestandard akkurat nå?

I forhold til mine preferanser er den ikke helt i henhold ennå, men den er ikke grusom.

Skrevet

Jeg foreslår at Kjelling og co spiller uten trøye i de neste kampene *dåååååååneeee* Vil se litt mer svette sexy muskler! Har vell aldri sittet så klistret til tv-skjermen pga herrehåndball noen gang.....rått! :o) vil ha mer!

Skrevet

Jeg foreslår at Kjelling og co spiller uten trøye i de neste kampene *dåååååååneeee* Vil se litt mer svette sexy muskler! Har vell aldri sittet så klistret til tv-skjermen pga herrehåndball noen gang.....rått! :o) vil ha mer!

;-))

Skrevet

I forhold til mine preferanser er den ikke helt i henhold ennå, men den er ikke grusom.

Nei, selvsagt er den ikke det.

c",)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...