Gjest Morsk Skrevet 27. januar 2005 Skrevet 27. januar 2005 http://pub.tv2.no/nettavisen/innenriks/article336804.ece Nei, det var det det desverre ikke var, men burde ha vært. Da kunne det norske folk vært spart for at slike galninger går løs i hopetall. 0 Siter
Sør Skrevet 27. januar 2005 Skrevet 27. januar 2005 "- Den er forårsaket av at jeg har tilbrakt 30 måneder innesperret i et sosialt og mentalt fengsel, sier Ibrahim til TV 2 Nyhetene." Godt mulig at han ikke var slik for 30 måneder siden. 0 Siter
Champagne Skrevet 27. januar 2005 Skrevet 27. januar 2005 Ja, det er så dustete! Hvis han mistrives så forferdelig, så reis! Kan du ikke det, så vær glad du er i live og i Norge! 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 27. januar 2005 Skrevet 27. januar 2005 "- Den er forårsaket av at jeg har tilbrakt 30 måneder innesperret i et sosialt og mentalt fengsel, sier Ibrahim til TV 2 Nyhetene." Godt mulig at han ikke var slik for 30 måneder siden. langt mer sannsynlig at han var ennå verre, og at det er årsaken til at han har kommet flyttende vekk fra lov og dom i sitt eget land. 0 Siter
Sør Skrevet 27. januar 2005 Skrevet 27. januar 2005 Ja, det er så dustete! Hvis han mistrives så forferdelig, så reis! Kan du ikke det, så vær glad du er i live og i Norge! Hva slags logikk er det? Du kan velge mellom å sitte uskylig i fengsel hos oss, eller risikere livet ditt i Afghanistan? Her i Norge, i motsetning til Afghanistan, har vi faktisk for vane ikke å fengsle mennesker som ikke er dømt for å ha brutt straffeloven. Med vennlig hilsen 0 Siter
Sør Skrevet 27. januar 2005 Skrevet 27. januar 2005 langt mer sannsynlig at han var ennå verre, og at det er årsaken til at han har kommet flyttende vekk fra lov og dom i sitt eget land. Ja, Rettssystemet i Afghanistan er vel omtrent som du ønsker det i Norge? 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 27. januar 2005 Skrevet 27. januar 2005 Ja, Rettssystemet i Afghanistan er vel omtrent som du ønsker det i Norge? Synd for deg at han ikke er fra Afghanistan. Ellers er det vel ingen andre enn deg som siterer en hyperkriminell og bruker dens argumentasjon. Men det er jo ikke første gang. 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 27. januar 2005 Skrevet 27. januar 2005 Ja, det er så dustete! Hvis han mistrives så forferdelig, så reis! Kan du ikke det, så vær glad du er i live og i Norge! Sakens realiteter understreker dessuten absurditeten i det han sier. Det kan ikke være noen annen årsak til at han har bodd 30 måneder på (fengsels)mottak enn at han har nektet å pelle seg hjem etter X antall avslag på søknaden om asyl. 0 Siter
Sør Skrevet 27. januar 2005 Skrevet 27. januar 2005 Synd for deg at han ikke er fra Afghanistan. Ellers er det vel ingen andre enn deg som siterer en hyperkriminell og bruker dens argumentasjon. Men det er jo ikke første gang. Jeg skrev ikke at han var fra Afghanistan. 0 Siter
Sør Skrevet 27. januar 2005 Skrevet 27. januar 2005 Sakens realiteter understreker dessuten absurditeten i det han sier. Det kan ikke være noen annen årsak til at han har bodd 30 måneder på (fengsels)mottak enn at han har nektet å pelle seg hjem etter X antall avslag på søknaden om asyl. Det endrer ikke på at han har bodd der. 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 27. januar 2005 Skrevet 27. januar 2005 Jeg skrev ikke at han var fra Afghanistan. Nei, du trakk det inn bare for å avspore og være usaklig, som vanlig er for deg. 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 27. januar 2005 Skrevet 27. januar 2005 Det endrer ikke på at han har bodd der. Ja, høyst frivillig, og uten at han har eller noengang har hatt noe der å gjøre. 0 Siter
Sør Skrevet 27. januar 2005 Skrevet 27. januar 2005 Nei, du trakk det inn bare for å avspore og være usaklig, som vanlig er for deg. Nei, jeg påpekte at din rettsoppfatning ble delt av Talibanregimet. De var heller ikke "så nøye" på det når det gjaldt at man kun fengslet folk som faktisk hadde gjort noe galt. 0 Siter
Sør Skrevet 27. januar 2005 Skrevet 27. januar 2005 Ja, høyst frivillig, og uten at han har eller noengang har hatt noe der å gjøre. Hva så? "Gjør livet jævlig for dem"? 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 27. januar 2005 Skrevet 27. januar 2005 Nei, jeg påpekte at din rettsoppfatning ble delt av Talibanregimet. De var heller ikke "så nøye" på det når det gjaldt at man kun fengslet folk som faktisk hadde gjort noe galt. Hold deg til rett sak og land, så er det litt mer interresant å diskutere med deg. 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 27. januar 2005 Skrevet 27. januar 2005 Hva så? "Gjør livet jævlig for dem"? I utgangspunktet var det ment som en spøk når jeg skrev at du hadde slukt en hyperkrimminell sine argumenter med hud og hår. Men nå begynner jeg virkelig å lure... Nei, jeg er sikker. Du MÅ være gal! 0 Siter
Sør Skrevet 27. januar 2005 Skrevet 27. januar 2005 I utgangspunktet var det ment som en spøk når jeg skrev at du hadde slukt en hyperkrimminell sine argumenter med hud og hår. Men nå begynner jeg virkelig å lure... Nei, jeg er sikker. Du MÅ være gal! Du skriver: "Nei, jeg er sikker. Du MÅ være gal! " *gjesp* Husk, sak, ikke "Sør". 0 Siter
Sør Skrevet 27. januar 2005 Skrevet 27. januar 2005 Hold deg til rett sak og land, så er det litt mer interresant å diskutere med deg. Jeg diskuterer ikke hvilket land han er fra, men den rettsoppfattelsen du legger for dagen. 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 27. januar 2005 Skrevet 27. januar 2005 Du skriver: "Nei, jeg er sikker. Du MÅ være gal! " *gjesp* Husk, sak, ikke "Sør". Er det flere tungt belastede kriminelle du skal sitere og argumentere for her i natt? Hva med Charles Manson? 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 27. januar 2005 Skrevet 27. januar 2005 Jeg diskuterer ikke hvilket land han er fra, men den rettsoppfattelsen du legger for dagen. Phø!. Du dreit deg ut igjen pga. uvitenhet om sak, og fossror som ei krakilsk høne som vanlig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.