Gå til innhold

Hvilket parti passer for meg..?

Anbefalte innlegg

Gjest og for deg..?
Skrevet

Etter å ha vinglet mellom diverse politiske partier gir jeg snart opp!

Det finnes ingenting for meg! Stemte Sp sist fordi jeg er eu-motstander, men liker ikke så veldig mye annet med det partiet.

Liker røykeloven og er for strengere alkoholpolitikk, men er ikke kristen.

Mot privatisering, for opprustning av skolene, mot kontantstøtte, liker Erna sin innvandringspolitikk, for å bruke mer penger på sykehusene, mot kongehuset, mot skatteletter, for strengere straffer, mot bomringer, mot sametinget, for høyere skatt på aksjeutbytte..

Arbeiderpartiet..?

Skrevet

Du vil IKKE finne et parti som tilfredstiller dine krav.., her var det mange sprikende meninger.

Men tror kanskje Ap er det nærmeste du kommer:-)

Skrevet

Start ditt eget parti:-) tror ingen finner noen som man er 100% enige med:-)

Du får samle sammen dine viktigste saker å stemme deretter....

Skrevet

"Liker røykeloven og er for strengere alkoholpolitikk, men er ikke kristen."

Totalitære synspunkter uten hold i virkeligheten finner du hos de fleste partier.

"Strengere alkoholpolitikk"?? Hvor strengt skal det være, da? Og hva godt tror du det fører med seg?

"............................"

Gjest '!-o-!'
Skrevet

"Etter å ha vinglet" [sitat slutt]

Fortsett med det, stem vinglepartiet Venstre!

Skrevet

hva i all verden skal du med strengere alkohol politikk??

Mulig jeg sier dette fordi jeg er full akkuart nu så det kan godt hende at jeg trekker dette tilbake imrg ;)

Gjest wallman
Skrevet

Er du EU-motstander, så er FrP det rette partiet. Det er vel ikke noe parti som har så mange EU-motstandere, hvor partiets ledelse til de grader lurer seg unna et standpunkt.

Det er jo innen nasjonalegoismen du har din ideologi, så da finner du dine venner i FrP.

Gjest samme problem
Skrevet

Kjenner problemet - kunne egentlig tenkt med å være politisk engasjert, men er uenig med "større" ting for samtlige aktuelle parti.

Var aktiv EU-motstander på 90-tallet (og faktisk medlem i Sp en periode), men EU har endret seg kraftig, og mange av de positive mulighetene jeg så ved å bli utenfor, forsvant av dagsorden etter avstemmingen, så nå er jeg ikke en gang sikker på det.

Har høy utdannelse, små barn, har prøvd å starte egen bedrift, og vært langtidsledig (HØYST ufrivillig) - kan bli politisk forvirret av mindre

Skrevet

Du deler SV sitt syn på det meste, bortsett fra innvandringspolitikk. AP er jo for EU

Skrevet

hva i all verden skal du med strengere alkohol politikk??

Mulig jeg sier dette fordi jeg er full akkuart nu så det kan godt hende at jeg trekker dette tilbake imrg ;)

*fnis*

Hvordan ser du på det nå, da?

Skrevet

*fnis*

Hvordan ser du på det nå, da?

hehe etter å ligget over doskålen opptil flere ganger idag ser jeg HELT annerledels på det nå. Alkohol burde rett og slett vært fullstendig forbudt, aldri mer alkohol på meg igjen!! ( og det varer nok til imorgen ;) )

Skrevet

Man kan nesten aldri være 100 % enig med alt et politisk parti står for.

Du må stemme på det du er _minst_ uenig med, og for meg virker du som en god SV-er.

Gjest og for deg..?
Skrevet

"Liker røykeloven og er for strengere alkoholpolitikk, men er ikke kristen."

Totalitære synspunkter uten hold i virkeligheten finner du hos de fleste partier.

"Strengere alkoholpolitikk"?? Hvor strengt skal det være, da? Og hva godt tror du det fører med seg?

Hadde det vært opp til meg, ville jeg ha forbudt all alkohol, men siden det er utopi, får jeg håpe på å beholde polet.

Skrevet

Du høres ut som den perfekte sosialist. Vet ikke om AP er ekstremt nok

Skrevet

Hadde det vært opp til meg, ville jeg ha forbudt all alkohol, men siden det er utopi, får jeg håpe på å beholde polet.

Og hvilke grunner har du for det, som oppveier argumentene for det motsatte?

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

og hva er galt med et glass vin, om jeg tør spørre?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...