Gå til innhold

Norsk rettsvesen igjen

Anbefalte innlegg

• Svar 55
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

23

• Goliath

13

• Prozak

3

• pasa22

1

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Er det ikke nettopp deg som hyler høyest om å deportere "dem"?

Jeg har hele tiden påpekt at kriminelle skal sitte i fengsel.

Skrevet

Skulle akkurat skrive det samme. Enkelte blir aldri fornøyd ;)

Skrevet

Skulle akkurat skrive det samme. Enkelte blir aldri fornøyd ;)

*ler*

Enten er det "kommer her og tar jobbene våre" eller så er det "kommer her og går på sosialen"!

Hvis det ikke var fordi de rammer virkelige mennesker, så ville det faktisk vært komisk.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Nok en løgn fra deg.

Jeg har aldri hevdet at utlendinger som blir dømt for kriminelle handlinger skal sendes hjem uten å sone først.

Eventuelt kan de (og bør de der det er mulig) sendes hjem for soning i hjemlandet.

Det jeg alltid har hevdet er at de SKAL sendes hjem etter endt soning - og at soningsforholdene i Norge for disse er alt for gode.

Så nok en gang lyver du, men det er vi jo vant til.

Skrevet

*ler*

Enten er det "kommer her og tar jobbene våre" eller så er det "kommer her og går på sosialen"!

Hvis det ikke var fordi de rammer virkelige mennesker, så ville det faktisk vært komisk.

Med vennlig hilsen

Dine løgner er både komiske og tragiske - siden det faktisk virker som om du selv tror på dem.

Jeg tror det finnes en diagnose for slikt:-)

Skrevet

Nok en løgn fra deg.

Jeg har aldri hevdet at utlendinger som blir dømt for kriminelle handlinger skal sendes hjem uten å sone først.

Eventuelt kan de (og bør de der det er mulig) sendes hjem for soning i hjemlandet.

Det jeg alltid har hevdet er at de SKAL sendes hjem etter endt soning - og at soningsforholdene i Norge for disse er alt for gode.

Så nok en gang lyver du, men det er vi jo vant til.

Hvor lyver jeg?

===

Du skriver: "at soningsforholdene i Norge for disse er alt for gode."

Ja, vi bør selvsagt ha et eget fengsel for, f. eks. jøder? Er det det du vil?

Skrevet

Dine løgner er både komiske og tragiske - siden det faktisk virker som om du selv tror på dem.

Jeg tror det finnes en diagnose for slikt:-)

Fint hvis du kan holde deg til sak, istedet for å diskutere "Sør".

Skrevet

Hvor lyver jeg?

===

Du lyver ved å insinuere at jeg noen ganger ønsker deportering, og andre ganger ikke - når det måtte passe meg.

Jeg har alltid vært for deportering, men aldri for avkortning av fengselsstraffer.

Hvis jeg tolket deg feil, hva var det da du mente i forhold til hovedinnlegget mitt?

Skrevet

Fint hvis du kan holde deg til sak, istedet for å diskutere "Sør".

En stadig like humoristisk utsagn når det kommer fra deg:-)

Skrevet

Du lyver ved å insinuere at jeg noen ganger ønsker deportering, og andre ganger ikke - når det måtte passe meg.

Jeg har alltid vært for deportering, men aldri for avkortning av fengselsstraffer.

Hvis jeg tolket deg feil, hva var det da du mente i forhold til hovedinnlegget mitt?

Jeg skrev: "Er det ikke nettopp deg som hyler høyest om å deportere "dem"?"

Er det det lille krøllete tegnet på slutten som volder deg vanskeligheter?

Skrevet

Jeg skrev: "Er det ikke nettopp deg som hyler høyest om å deportere "dem"?"

Er det det lille krøllete tegnet på slutten som volder deg vanskeligheter?

He-he...og nok en gang forsøker du å vri deg unna dine løgnaktige insinueringer.

Tenkt om du i hvert fall kunne være mann nok til å stå for det du skriver/insinuerer?

Gjest Persille
Skrevet

Hvor lyver jeg?

===

"Ja, vi bør selvsagt ha et eget fengsel for, f. eks. jøder? Er det det du vil?"

Skjerp deg Sør, dette er bare barnslig - og _langt_ utenfor tema.

Har du ikke gjort hjemmeleksen din? Trodde du hadde blitt fortalt nok ganger at du må forsøke å relatere argumentene dine til tema, og gjerne ha litt bakgrunnsdokumentasjon også.

Og ikke svar på dette innlegget med å kaste dritt og meninger om andre debattanter - du som voksent menneske må tåle konstruktiv kritikk av dine innlegg uten å gå i negativt forsvar.

Skrevet

"Ja, vi bør selvsagt ha et eget fengsel for, f. eks. jøder? Er det det du vil?"

Skjerp deg Sør, dette er bare barnslig - og _langt_ utenfor tema.

Har du ikke gjort hjemmeleksen din? Trodde du hadde blitt fortalt nok ganger at du må forsøke å relatere argumentene dine til tema, og gjerne ha litt bakgrunnsdokumentasjon også.

Og ikke svar på dette innlegget med å kaste dritt og meninger om andre debattanter - du som voksent menneske må tåle konstruktiv kritikk av dine innlegg uten å gå i negativt forsvar.

Fint hvis du kan holde deg til sak, Pernille, istedet for ditt vås om "Sør".

For du klarer å diskutere sak?

Skrevet

He-he...og nok en gang forsøker du å vri deg unna dine løgnaktige insinueringer.

Tenkt om du i hvert fall kunne være mann nok til å stå for det du skriver/insinuerer?

Alternativt kan du innrømme at du igjen ikke klarte å lese.

Gjest Persille
Skrevet

*ler*

Med vennlig hilsen

"Enten er det "kommer her og tar jobbene våre", etc"

* det er bare gamle damer som sier sånne ting, det vet du. Ingen her inne har argumenter på denne måten.

Om en utlending (av alle raser, nasjoner, religioner og opphav) er bedre kvalifisert til å gjøre en jobb enn jeg er - skulle det bare mangle at h*n fikk den fremfor meg.

Om man derimot får en jobb pga kvoter (ofte brukt om likestilling) - er jeg _helt_ imot det.

Den som er best kvalifisert for jobben skal ha den - og det tror jeg de aller fleste oppegående mennesker i dette landet er enige om.

Skrevet

"Enten er det "kommer her og tar jobbene våre", etc"

* det er bare gamle damer som sier sånne ting, det vet du. Ingen her inne har argumenter på denne måten.

Om en utlending (av alle raser, nasjoner, religioner og opphav) er bedre kvalifisert til å gjøre en jobb enn jeg er - skulle det bare mangle at h*n fikk den fremfor meg.

Om man derimot får en jobb pga kvoter (ofte brukt om likestilling) - er jeg _helt_ imot det.

Den som er best kvalifisert for jobben skal ha den - og det tror jeg de aller fleste oppegående mennesker i dette landet er enige om.

Ser du noen her som har argumentert for "kvoter"?

Gjest Persille
Skrevet

Fint hvis du kan holde deg til sak, Pernille, istedet for ditt vås om "Sør".

For du klarer å diskutere sak?

Mitt innlegg var regelrett kritikk av din manglende evne til å diskkutere sak. Det utsagnet der var _helt_ unødvendig, og det skjønner du også.

Jeg har ikke diskutert Sør noe sted, jeg har kritisert deg direkte - det er ikke det samme.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...