Gå til innhold

Prøver igjen, jeg...


mira

Anbefalte innlegg

Savner svar på noen av spørsmålene i mitt tidligere innlegg, og tillater meg å gjenta dem:

Noen har fortalt meg at smerter ved varm mat og drikke er et dårlig tegn?

Kommer jeg til (virker det sannsynlig?) å trenge rotfylling?

Stemmer det at rotfylling er indikert av symptomer, og ikke røntgenfunn?

Så håper jeg du ikke tar det ille opp! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Erik Johannessen, Tannlege

Hei igjen mira.

Din onlinetannlege er alltid klar!!

Slik du beskriver tilstanden for tannen her og nå er det lite trolig at det vil finnes noe på røntgen som er avklarende.

Jeg ville prøvet å fjerne fyllingen, lagt en midlertidig fylling som har den egenskap at den roer tannen og sett dette an noen dager. Dersom symptomene ikke ga seg ganske raskt ville jeg begynt å rotfylle tannen.

Lykke til :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen mira.

Din onlinetannlege er alltid klar!!

Slik du beskriver tilstanden for tannen her og nå er det lite trolig at det vil finnes noe på røntgen som er avklarende.

Jeg ville prøvet å fjerne fyllingen, lagt en midlertidig fylling som har den egenskap at den roer tannen og sett dette an noen dager. Dersom symptomene ikke ga seg ganske raskt ville jeg begynt å rotfylle tannen.

Lykke til :-))

-når fyllingen ble fjernet for en drøy uke siden, det ble lagt på midlertidig fylling, og dette (etter først å ha vært smertefritt i 2-3 dager) fortsatt er vondt, må jeg regne med rotfylling?

Måtte opp halv fem i morges for å ta smertestillende...:-/

Er det i såfall jeg som må betale for dette, når det er tannlegen (stakkars...) som har satt i gang hele "dævelskapen"?

(Måtte avbestille timen i dag siden lillemann her i huset er så skrekkelig syk, så jeg må nok gå med smertene i minst en uke til...)

Er litt treig i oppfattelsen...Men du er nå grei, da - raske svar og alltingen! :-)))

(det er vel, etter spørsmål nr 3, på tide med en:)

*bestikkelsesklem*

fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...