Gå til innhold

Bli kvitt "Mywebsearch"-menyknapper ?

Anbefalte innlegg

Gjest datakløne nr. 1
Skrevet

Har ved et uhell fått en ny knapperad i Internet Explorer. (Dvs. det skjedde mens barna brukte pc-en.) Den tar opp en hel linje under adressefeltet. Finner ingenting i menyene til å fjerne den.

Har du forslag til hvordan bli kvitt Mywebsearch ?

Skrevet

Trodde alle visste om Adaware: http://www.lavasoftusa.com/software/adaware/ og Spybot Search & Destroy: http://www.safer-networking.org/en/index.html - Begge disse programmene bør kunne slette Mywebsearch.

Jeg lastet ned spybot i går jeg og fikk problemer etterpå.

Nå hver gang jeg starter pc så får jeg opp feilmelding om at en fil ikke finner ett eller annet.

pc er grei likevel men det er irriterende å få opp denne boksen hver gang.

Gjorde jeg noe galt når jeg lot programmet fjerne alt den fant?

Skrevet

Nå hver gang jeg starter pc så får jeg opp feilmelding om at en fil ikke finner ett eller annet.

Mest sansynligvis har du et eller annet ufyselig program kjørende i bakgrunnen som ønsker en eller annen reklamefil.

Skrevet

Mest sansynligvis har du et eller annet ufyselig program kjørende i bakgrunnen som ønsker en eller annen reklamefil.

Skrevet

Prøv f.eks mywebsearch.com og let etter avinstalleringsinformasjon, eller på www.myway.com

Husket å se om den kan avinstalleres i kontrollpanelet (legg til/fjern programme)?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...