Gjest herborg kråkefot Skrevet 28. januar 2005 Skrevet 28. januar 2005 Hei! Jeg, altså baremei, har skifta nick...tror jeg. herborg kråkefot "heter" jeg nå Kom gjerne med synspunkter, om dere har noen:) Ellers vil jeg ønske alle en god dag-og en like god helg!! 0 Siter
Moraki Skrevet 28. januar 2005 Skrevet 28. januar 2005 Jeg synes "baremei" er søtt :-) Du burde beholde det. 0 Siter
Gjest herborg kråkefot/baremei Skrevet 28. januar 2005 Skrevet 28. januar 2005 Jeg synes "baremei" er søtt :-) Du burde beholde det. Hmmm.Ble litt i tvil nå. Men er ikke "baremei" litt kjedelig da? 0 Siter
Tvillingmamma Skrevet 28. januar 2005 Skrevet 28. januar 2005 Jeg synes "baremei" er søtt :-) Du burde beholde det. Synes jeg og 0 Siter
mrxx Skrevet 28. januar 2005 Skrevet 28. januar 2005 Forferdelig langt nick, hadde blitt møkk lei av å skrive hele og hadde nok laget en forkortelse:-) 0 Siter
Moraki Skrevet 28. januar 2005 Skrevet 28. januar 2005 Hmmm.Ble litt i tvil nå. Men er ikke "baremei" litt kjedelig da? Nei, det er ikke kjedelig, det er fint! Herborg Kråkefot? Uff, ser for meg ei sur gammal kjerring som har våkna med feil fot x antall ganger :-) nei, behold "baremei", baremei! 0 Siter
Gjest herborg kråkefot Skrevet 28. januar 2005 Skrevet 28. januar 2005 Forferdelig langt nick, hadde blitt møkk lei av å skrive hele og hadde nok laget en forkortelse:-) Det kommer jo opp av seg selv, da, når man har skrevet det inn på "min side". 0 Siter
Gjest baremei Skrevet 28. januar 2005 Skrevet 28. januar 2005 Nei, det er ikke kjedelig, det er fint! Herborg Kråkefot? Uff, ser for meg ei sur gammal kjerring som har våkna med feil fot x antall ganger :-) nei, behold "baremei", baremei! Huffda, det var jo ikke så bra...:-o Tror kanskje du har fått overtalt meg til å gå tilbake til å være baremei igjen;) I hvertfall en stund til.. 0 Siter
Gjest baremei Skrevet 28. januar 2005 Skrevet 28. januar 2005 Synes jeg og Jeg får vel beholde baremei en stund til da:) 0 Siter
Gjest dudass Skrevet 28. januar 2005 Skrevet 28. januar 2005 Huffda, det var jo ikke så bra...:-o Tror kanskje du har fått overtalt meg til å gå tilbake til å være baremei igjen;) I hvertfall en stund til.. Herborg kråkefot var ikke noe særlig bra nick... Sier jeg som heter dudass... Hva er nå det da?? ;o) 0 Siter
Moraki Skrevet 28. januar 2005 Skrevet 28. januar 2005 Huffda, det var jo ikke så bra...:-o Tror kanskje du har fått overtalt meg til å gå tilbake til å være baremei igjen;) I hvertfall en stund til.. Yay 0 Siter
Spirello Skrevet 28. januar 2005 Skrevet 28. januar 2005 Huffda, det var jo ikke så bra...:-o Tror kanskje du har fått overtalt meg til å gå tilbake til å være baremei igjen;) I hvertfall en stund til.. hadde jeg gjort og.. mener det samme som monarki om det nye nicket.. 0 Siter
Moraki Skrevet 28. januar 2005 Skrevet 28. januar 2005 Herborg kråkefot var ikke noe særlig bra nick... Sier jeg som heter dudass... Hva er nå det da?? ;o) Ja, hva betyr egentlig det? "Han er en skikkelig dude, ass!" eller Dude ass"? :-) 0 Siter
mrxx Skrevet 28. januar 2005 Skrevet 28. januar 2005 Det kommer jo opp av seg selv, da, når man har skrevet det inn på "min side". Jo, det gjør jo det, men tenk på oss andre da, som må skrive det inn:-) Jeg unnlot å skrive nicket ditt i overskriften nå fordi jeg gadd ikke, hehe 0 Siter
Lurveline Skrevet 28. januar 2005 Skrevet 28. januar 2005 Herborg kråkefot var ikke noe særlig bra nick... Sier jeg som heter dudass... Hva er nå det da?? ;o) Moderne form av Judas;o) 0 Siter
Lurveline Skrevet 28. januar 2005 Skrevet 28. januar 2005 Jo, det gjør jo det, men tenk på oss andre da, som må skrive det inn:-) Jeg unnlot å skrive nicket ditt i overskriften nå fordi jeg gadd ikke, hehe Kopiere og lime vettu, da slipper man å skrive det;o) 0 Siter
Gjest baremei Skrevet 28. januar 2005 Skrevet 28. januar 2005 hadde jeg gjort og.. mener det samme som monarki om det nye nicket.. At det er superdupert m.a.o.. Neida. Men det er ikke lett å finne nytt nick altså!!Alle de tøffe er jo opptatt.. 0 Siter
Gjest baremei Skrevet 28. januar 2005 Skrevet 28. januar 2005 Jo, det gjør jo det, men tenk på oss andre da, som må skrive det inn:-) Jeg unnlot å skrive nicket ditt i overskriften nå fordi jeg gadd ikke, hehe Effektiv måte å sile ut svar fra late personer, hehe. Neida. Fatter pointet:) Var nok litt langt, det er jeg enig i 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.