Gå til innhold

Nytt nick!

Gjest herborg kråkefot

Anbefalte innlegg

skorpionfisken
Skrevet

Jeg tenker kråkevik med en gang, og vil assosiere deg med henne.

Så hvis du er lik henne så er jo nicket greit det....

Skrevet

Huff :) Synes dama du sikkert fikk ideen fra har så "hardt" navn. Liker "baremei" bedre ;)

God helg til deg også!

Gjest baremei
Skrevet

Nydelig!

Endelig en som synes det var fint! eller var det ironisk ment?Valgte det ikke først og fremst fordi det var så pent akkurat,men fordi det var ledig... Og så syntes jeg det var litt humor(for Herborg Kråkevik er jo morsom. Ligner henne IKKE da.Det kan imidlertid ikke dere her inne vite..) Men flertallet synes det er et langt og fælt nick, som minner dem om gamle sure kjerringer(og det som verre er?)...Så jeg har vel lagt navnebyttet på is..

Gjest baremei
Skrevet

Jeg tenker kråkevik med en gang, og vil assosiere deg med henne.

Så hvis du er lik henne så er jo nicket greit det....

Neeei...Ligner ikke Herborg Kråkevik på en prikk, nei:) Synes bare dama er litt humor...

hare1365380455
Skrevet

Jeg får vel beholde baremei en stund til da:)

Gjør det, og det er ikke kjedelig...

hare1365380455
Skrevet

Gjør det, og det er ikke kjedelig...

"baremei", altså...

Skrevet

hadde jeg gjort og.. mener det samme som monarki om det nye nicket..

Savner P jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...