Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal etter planen dit i morra og handle litt. Først og fremst ullundertøy til avkommene. Truls&Trine ultøyet er greit det vel? (Nei, noe Nøstebarn til mange hundre kroner delen er ikke aktuellt!).

Hva med regntøyet på SparKjøp? Lillemor (4 1/2 år, ganske aktiv) trenger nytt, i alle fall bukse, er det regntøy som holder en støyt eller bør jeg kjøpe noe annet?

Noe som vet om de har Trysil ullblandings sokker for barn der?

Tvillingmamma
Skrevet

Vil bare si at jeg kjøpte en hel regndress der for et par år siden. Den har strikk i livet og der tar dressen inn vann.

To-delt regntøy derfra har vi hatt. Fungerte utmerket. Er kanskje ikke like mykt og godt som det jeg fikk tak i på Lindex, men til barnehagebruket var det greit.

Skrevet

Vil bare si at jeg kjøpte en hel regndress der for et par år siden. Den har strikk i livet og der tar dressen inn vann.

To-delt regntøy derfra har vi hatt. Fungerte utmerket. Er kanskje ikke like mykt og godt som det jeg fikk tak i på Lindex, men til barnehagebruket var det greit.

Hel dress er ikke aktuelt på regntøyfronten. Noen ganger trenger man jo bare buksa, andre ganger bare jakken. :o)

Skrevet

Jeg pleier å svippe innom Spar Kjøp når ungene mangler noe. Ullundertøyet de har der er helt greit, klør ikke, og varmer godt. Minsta mi har noen sett som hun bruker i barnehagen.

Regntøyet er vel ok det og, men varer ikke så veldig lenge. Det er billig nok til at man har råd til å kjøpe nytt når det blir hull i rompa, da.

Trysilsokken husker jeg ikke om de har, men det er i alle fall en friluftsavdeling der, rett frem og nesten i hjørnet når du kommer inn døra. Der finner du nok noe.

Er ei stund siden jeg har vært der nå, så helt oversikt har jeg ikke. Er så fort gjort å kjøre rett forbi (besteforeldrene til barna bor i byggefeltet rett nedenfor).

Tvillingmamma
Skrevet

Hel dress er ikke aktuelt på regntøyfronten. Noen ganger trenger man jo bare buksa, andre ganger bare jakken. :o)

Kjøpte fordi jeg tenkte det var enkelt i barnehagen, eller når vi holdt på i hagen.

Dressen hadde vært super, hvis bare...

Skrevet

Kjøpte fordi jeg tenkte det var enkelt i barnehagen, eller når vi holdt på i hagen.

Dressen hadde vært super, hvis bare...

...hvis bare den var tett ja,... kjenner til det der....(",)...

Gjest camilla`n
Skrevet

Var å handlet på Spar Kjøp senest i går, og jeg mener ganske bestemt at de ikke har Trysil sokken. Men Europris har den. Og de er jo rett og slett bare super gode! Lykke til!

Skrevet

På Obs selger de regntsett til 199,-. Har aldri hørt at det ikke fungerer fra barnehagepersonalet. Vi kjøpte nytt sett når det gamle var blitt for smått. Ellers mener jeg å huske at regntøy fra Hennes & Mauritz fikk best i test. Det er bittelitt dyrere enn det på obs.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...