Lillemus Skrevet 28. januar 2005 Skrevet 28. januar 2005 Skal etter planen dit i morra og handle litt. Først og fremst ullundertøy til avkommene. Truls&Trine ultøyet er greit det vel? (Nei, noe Nøstebarn til mange hundre kroner delen er ikke aktuellt!). Hva med regntøyet på SparKjøp? Lillemor (4 1/2 år, ganske aktiv) trenger nytt, i alle fall bukse, er det regntøy som holder en støyt eller bør jeg kjøpe noe annet? Noe som vet om de har Trysil ullblandings sokker for barn der? 0 Siter
Tvillingmamma Skrevet 28. januar 2005 Skrevet 28. januar 2005 Vil bare si at jeg kjøpte en hel regndress der for et par år siden. Den har strikk i livet og der tar dressen inn vann. To-delt regntøy derfra har vi hatt. Fungerte utmerket. Er kanskje ikke like mykt og godt som det jeg fikk tak i på Lindex, men til barnehagebruket var det greit. 0 Siter
Lillemus Skrevet 28. januar 2005 Forfatter Skrevet 28. januar 2005 Vil bare si at jeg kjøpte en hel regndress der for et par år siden. Den har strikk i livet og der tar dressen inn vann. To-delt regntøy derfra har vi hatt. Fungerte utmerket. Er kanskje ikke like mykt og godt som det jeg fikk tak i på Lindex, men til barnehagebruket var det greit. Hel dress er ikke aktuelt på regntøyfronten. Noen ganger trenger man jo bare buksa, andre ganger bare jakken. ) 0 Siter
Line Skrevet 28. januar 2005 Skrevet 28. januar 2005 Jeg pleier å svippe innom Spar Kjøp når ungene mangler noe. Ullundertøyet de har der er helt greit, klør ikke, og varmer godt. Minsta mi har noen sett som hun bruker i barnehagen. Regntøyet er vel ok det og, men varer ikke så veldig lenge. Det er billig nok til at man har råd til å kjøpe nytt når det blir hull i rompa, da. Trysilsokken husker jeg ikke om de har, men det er i alle fall en friluftsavdeling der, rett frem og nesten i hjørnet når du kommer inn døra. Der finner du nok noe. Er ei stund siden jeg har vært der nå, så helt oversikt har jeg ikke. Er så fort gjort å kjøre rett forbi (besteforeldrene til barna bor i byggefeltet rett nedenfor). 0 Siter
Tvillingmamma Skrevet 28. januar 2005 Skrevet 28. januar 2005 Hel dress er ikke aktuelt på regntøyfronten. Noen ganger trenger man jo bare buksa, andre ganger bare jakken. ) Kjøpte fordi jeg tenkte det var enkelt i barnehagen, eller når vi holdt på i hagen. Dressen hadde vært super, hvis bare... 0 Siter
sigga Skrevet 28. januar 2005 Skrevet 28. januar 2005 Kjøpte fordi jeg tenkte det var enkelt i barnehagen, eller når vi holdt på i hagen. Dressen hadde vært super, hvis bare... ...hvis bare den var tett ja,... kjenner til det der....(",)... 0 Siter
Gjest camilla`n Skrevet 28. januar 2005 Skrevet 28. januar 2005 Var å handlet på Spar Kjøp senest i går, og jeg mener ganske bestemt at de ikke har Trysil sokken. Men Europris har den. Og de er jo rett og slett bare super gode! Lykke til! 0 Siter
Elis31 Skrevet 28. januar 2005 Skrevet 28. januar 2005 På Obs selger de regntsett til 199,-. Har aldri hørt at det ikke fungerer fra barnehagepersonalet. Vi kjøpte nytt sett når det gamle var blitt for smått. Ellers mener jeg å huske at regntøy fra Hennes & Mauritz fikk best i test. Det er bittelitt dyrere enn det på obs. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.