Gå til innhold

lysbildevisning xp, endre tidsintervall

Anbefalte innlegg

Skrevet

mellom bildene. Kan noen si hvor jeg stiller inn dette?

Da blir jeg veldig glad :-)

Skrevet

Du mener ikke i PowerPoint altså?

Nei, jeg mener i den automatiske bildevisninga i xp, hvis man setter på lysbildevisning der :-)

Skrevet

Nei, jeg mener i den automatiske bildevisninga i xp, hvis man setter på lysbildevisning der :-)

Javel. Og jeg som ikke visste at det finnes noe sånt i XP engang.

Skrevet

Windows Picture & Fax Viewer heter det. Mine bilder åpner seg i det først om jeg dobbeltklikker på bildet i Windows Explorer (filbehandleren).

Men til bodilb, så tror jeg ganske så sikkert at det ikke finnes noen innstillingsmulighet for å endre tidsintervall der nei.

Da må du nok ha et litt mer avansert bildeprogram :-)

Skrevet

Den er veldig grei å bruke. Du er i ei bildemappe, i kolonnen til venstre kan du velge "vis som lysbildeframvisning"

Skrevet

Windows Picture & Fax Viewer heter det. Mine bilder åpner seg i det først om jeg dobbeltklikker på bildet i Windows Explorer (filbehandleren).

Men til bodilb, så tror jeg ganske så sikkert at det ikke finnes noen innstillingsmulighet for å endre tidsintervall der nei.

Da må du nok ha et litt mer avansert bildeprogram :-)

Takk for svar, Gemini.

Det som hører med i xp holder for meg på den maskinen, egentlig, jeg spurte for en annen som trengte å minske bildene på en automatisk framvisning.

Men jeg har en maskin med win 2000 på, og der er det ingen lysbildeframvisning, dvs. nå i går lastet jeg akkurat ned acrobat 7,0 med "adobe photoshop starter album". Det skal visst være noe lysbilde-funksjon der. Så jeg prøver det først. Hvis ikke, har du tips til et godt program til win 2000? At det er raskt er viktigere enn mange funksjoner. Vet AcDc skal være fint, men jeg vil helst ha det helt gratis, hvis mulig :-)

Skrevet

Den er veldig grei å bruke. Du er i ei bildemappe, i kolonnen til venstre kan du velge "vis som lysbildeframvisning"

Ja, nå forstår jeg. Bruker den selv, men tenkte ikke på den som XP i farten. Og at det var mulighet for lysbildefremvisning der, var jeg ikke obs på.

Så takk skal du ha!

Takk også til Gemini for utfyllende forklaring!

Skrevet

Takk for svar, Gemini.

Det som hører med i xp holder for meg på den maskinen, egentlig, jeg spurte for en annen som trengte å minske bildene på en automatisk framvisning.

Men jeg har en maskin med win 2000 på, og der er det ingen lysbildeframvisning, dvs. nå i går lastet jeg akkurat ned acrobat 7,0 med "adobe photoshop starter album". Det skal visst være noe lysbilde-funksjon der. Så jeg prøver det først. Hvis ikke, har du tips til et godt program til win 2000? At det er raskt er viktigere enn mange funksjoner. Vet AcDc skal være fint, men jeg vil helst ha det helt gratis, hvis mulig :-)

Her er noen tips fra digi.no - såkalte nettjuveler:

http://www.digi.no/php/nettjuvel.php?id=6613&uid=1002619

Skrevet

Takk for svar, Gemini.

http://www.digi.no/php/nettjuvel.php?id=6613&uid=1002585 (gratis fotoprogrammer)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...