bodilb Skrevet 28. januar 2005 Skrevet 28. januar 2005 mellom bildene. Kan noen si hvor jeg stiller inn dette? Da blir jeg veldig glad :-) 0 Siter
bodilb Skrevet 30. januar 2005 Forfatter Skrevet 30. januar 2005 Du mener ikke i PowerPoint altså? Nei, jeg mener i den automatiske bildevisninga i xp, hvis man setter på lysbildevisning der :-) 0 Siter
periskop Skrevet 30. januar 2005 Skrevet 30. januar 2005 Nei, jeg mener i den automatiske bildevisninga i xp, hvis man setter på lysbildevisning der :-) Javel. Og jeg som ikke visste at det finnes noe sånt i XP engang. 0 Siter
Gemini Skrevet 30. januar 2005 Skrevet 30. januar 2005 Javel. Og jeg som ikke visste at det finnes noe sånt i XP engang. Windows Picture & Fax Viewer heter det. Mine bilder åpner seg i det først om jeg dobbeltklikker på bildet i Windows Explorer (filbehandleren). Men til bodilb, så tror jeg ganske så sikkert at det ikke finnes noen innstillingsmulighet for å endre tidsintervall der nei. Da må du nok ha et litt mer avansert bildeprogram :-) 0 Siter
bodilb Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Skrevet 31. januar 2005 Javel. Og jeg som ikke visste at det finnes noe sånt i XP engang. Den er veldig grei å bruke. Du er i ei bildemappe, i kolonnen til venstre kan du velge "vis som lysbildeframvisning" 0 Siter
bodilb Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Skrevet 31. januar 2005 Windows Picture & Fax Viewer heter det. Mine bilder åpner seg i det først om jeg dobbeltklikker på bildet i Windows Explorer (filbehandleren). Men til bodilb, så tror jeg ganske så sikkert at det ikke finnes noen innstillingsmulighet for å endre tidsintervall der nei. Da må du nok ha et litt mer avansert bildeprogram :-) Takk for svar, Gemini. Det som hører med i xp holder for meg på den maskinen, egentlig, jeg spurte for en annen som trengte å minske bildene på en automatisk framvisning. Men jeg har en maskin med win 2000 på, og der er det ingen lysbildeframvisning, dvs. nå i går lastet jeg akkurat ned acrobat 7,0 med "adobe photoshop starter album". Det skal visst være noe lysbilde-funksjon der. Så jeg prøver det først. Hvis ikke, har du tips til et godt program til win 2000? At det er raskt er viktigere enn mange funksjoner. Vet AcDc skal være fint, men jeg vil helst ha det helt gratis, hvis mulig :-) 0 Siter
periskop Skrevet 31. januar 2005 Skrevet 31. januar 2005 Den er veldig grei å bruke. Du er i ei bildemappe, i kolonnen til venstre kan du velge "vis som lysbildeframvisning" Ja, nå forstår jeg. Bruker den selv, men tenkte ikke på den som XP i farten. Og at det var mulighet for lysbildefremvisning der, var jeg ikke obs på. Så takk skal du ha! Takk også til Gemini for utfyllende forklaring! 0 Siter
Gemini Skrevet 31. januar 2005 Skrevet 31. januar 2005 Takk for svar, Gemini. Det som hører med i xp holder for meg på den maskinen, egentlig, jeg spurte for en annen som trengte å minske bildene på en automatisk framvisning. Men jeg har en maskin med win 2000 på, og der er det ingen lysbildeframvisning, dvs. nå i går lastet jeg akkurat ned acrobat 7,0 med "adobe photoshop starter album". Det skal visst være noe lysbilde-funksjon der. Så jeg prøver det først. Hvis ikke, har du tips til et godt program til win 2000? At det er raskt er viktigere enn mange funksjoner. Vet AcDc skal være fint, men jeg vil helst ha det helt gratis, hvis mulig :-) Her er noen tips fra digi.no - såkalte nettjuveler: http://www.digi.no/php/nettjuvel.php?id=6613&uid=1002619 0 Siter
Gemini Skrevet 31. januar 2005 Skrevet 31. januar 2005 Takk for svar, Gemini. Det som hører med i xp holder for meg på den maskinen, egentlig, jeg spurte for en annen som trengte å minske bildene på en automatisk framvisning. Men jeg har en maskin med win 2000 på, og der er det ingen lysbildeframvisning, dvs. nå i går lastet jeg akkurat ned acrobat 7,0 med "adobe photoshop starter album". Det skal visst være noe lysbilde-funksjon der. Så jeg prøver det først. Hvis ikke, har du tips til et godt program til win 2000? At det er raskt er viktigere enn mange funksjoner. Vet AcDc skal være fint, men jeg vil helst ha det helt gratis, hvis mulig :-) http://www.digi.no/php/nettjuvel.php?id=6613&uid=1002585 (gratis fotoprogrammer) 0 Siter
bodilb Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Skrevet 31. januar 2005 Her er noen tips fra digi.no - såkalte nettjuveler: http://www.digi.no/php/nettjuvel.php?id=6613&uid=1002619 :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.