Gå til innhold

Å ta sol med brunkrem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det dumt å ta sol hvis man har på seg brunkrem eller pudder? Tetter det porene da? Eller blir man mindre brun av det? Eller har det ingenting å si?

Har tenkt å ta sol idag og går alltid med brunkrem nemlig. Derfor lurer jeg på om jeg absolutt må ta det av først?

Gjest Uglemor
Skrevet

Jeg tror du kommer til å få ujevn brunfarge hvis du soler deg med brunkrem på.

Skrevet

Jeg tror du kommer til å få ujevn brunfarge hvis du soler deg med brunkrem på.

Jeg tror ikke du får noe farge da?

Skrevet

Det tar vel ikke mange sekunder å fli av seg brunkremen og ta på litt solkrem? Du bør bruke solkrem vet du!

Gjest ikke vellykket nei
Skrevet

Jeg hadde ikke solkrem for hånden en gang, og smurte på litt brunkrem i stedet rundt øynene og på nesetippen. Den kremen var rett og slett sunblock, gitt. Jeg fikk hvite flekker der kremen hadde vært.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Det tar vel ikke mange sekunder å fli av seg brunkremen og ta på litt solkrem? Du bør bruke solkrem vet du!

Bruker du solkrem når du tar solarium?

Skrevet

Bruker du solkrem når du tar solarium?

Angelica, man skal i prinsippet bruke solkrem med faktor når man tar solarium. Det er jo det samme som å være i utendørs sol og det kan være like skadelig for huden.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Angelica, man skal i prinsippet bruke solkrem med faktor når man tar solarium. Det er jo det samme som å være i utendørs sol og det kan være like skadelig for huden.

Hmm...det har jeg faktisk aldri tenkt på.

Har tatt sol fast i et par år nå

Skrevet

Hmm...det har jeg faktisk aldri tenkt på.

Har tatt sol fast i et par år nå

Det er viktig at du passer på huden din med tanke på rynker osv. Det er selvfølgelig viktig å smøre seg for å skåne hele kroppen.

Gjest Uglemor
Skrevet

Jeg tror ikke du får noe farge da?

Nei, ikke der brunkremen er. Men alle andre steder. Så da blir det skjoldete og ikke noe pent.

Skrevet

Det du risikerer er å ikke bli fullt så brun i ansiktet som uten makeup. Dessuten bør du aldr i sole deg med makeup, det kan gi varige pigmentskader.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...