Gå til innhold

Kurs, deltidsstudium?

Anbefalte innlegg

Gjest hva tror du??
Skrevet

Er det noen kurs eller deltidsstudium på universitetet eller andre plasser, jeg kan ta for å få 15 studiepoeng? Det er nemlig det jeg mangler, men jeg aner ikke hva jeg kan ta, og på internettsidene på de ulike skolene, står det ikke alltid hvor mange studiepoeng man får når man tar det faget....anyone?

Skrevet

Universietet i Bergen har nettstudier, folkeuniversitetet, NKS, NKI, Høyskolen i Volda + sikkert mange flere.

Skrevet

Tror du er for sent ute med påmelding, men det er jo åpne studier på universitetene der du kan ta 7,5 poeng pr fag på et semester.

Mener fristen var 15. januar, dersom du ikke allerede er oppmeldt. I så fall er det 15. februar som er fristen via studweb.

Gjest en mamma i nord
Skrevet

Du kan jo også ringe de forskjellige skolene og spørre.

Gjest hva tror du?
Skrevet

Takk for svak alle sammen;) vet jer eg for sen, angrer på det, men skal se hva jeg kan gjøre. har lyst til å ta det dette semesteret. håper det ordner seg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...