Gå til innhold

Au - magemusklene mine!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Greit å kjenne at man har magemuskler altså, men når de er så støle og ømme at man har problemer med å gå oppreist, da er det ikke gøy lenger!

Trente på Elixia for et par dager siden, noe som het Core med stor ball. Virket latterlig enkelt, noen tåpelige balanse- og situps-øvelser på en diger sprettball. Fikset det som ingenting, var nesten litt irritert over å kaste bort tid på en time uten mening.

MEN... da timen nærmet seg slutten og vi skulle legge oss ned på matta, da var plutselig all kraft i mage/korsrygg søkk vekk.. Kom meg nesten ikke opp igjen, ble uvel og kvalm, lurte i det hele tatt på om jeg var i stand til å kjøre bilen de ti minuttene hjem.

Og som kjent blir man bare stølere etter noen dager, så nå går jeg her da som en annen Mette Marit, vondt å hoste er det også. Og når lillemann på 11 kg krever å bli båret, da har jeg mest lyst å skrike.

Jeg som trodde det var så bra å trene.... :-P

Skrevet

Hørtes utmerket ut! Lurer på om de har Elixa i Trondheim...

Ta en tur til dit i dag eller morra, så blir det mye bedre etterpå!

Skrevet

Næh, i kveld er det taco, Idol og en stor plate melkesjoklade!

Merkelig hvor lenge man kan strekke den gode samvittigheten etter en treningsøkt..! ;-)

Forresten tror jeg ikke de har Elixia i Trondheim, men det tar sikkert ikke lang tid før de dukker opp.

Skrevet

..er ikke tlf.nr som begynner på 73 omtrent i Trondheim? I så fall er det et senter som heter Teglgården Elixia.

http://www.elixia.no/club.aspx?id=1252

Skrevet

..er ikke tlf.nr som begynner på 73 omtrent i Trondheim? I så fall er det et senter som heter Teglgården Elixia.

http://www.elixia.no/club.aspx?id=1252

Hmm... spørs om det der er på Bakklandet. Tror Teglgården ligger der.

Jeg MÅ komme i gang med trening til uka, men det er jo så mye å velge i! 3T, SATS (de er dyre!), Ntnui, Impulse... you name it.

Tenker jeg satser på en runde med prøvetimer før jeg bestemmer meg.

Skrevet

Elixia ligger i Fossegrenda i Trondheim.

Ok, da er det jo ikke så langt å dra heller. Og enda vanskeligere å velge... hehe...

Skrevet

Føler med deg!

Jeg kjøpte en Pilates-video og trente mandagskvelden. Treninga varte i 20 minutter og var ikke all verdens tøff. Likevel må jeg tydeligvis ha brukt deler av magemuskler som jeg ikke trodde fantes, for det tok tre dager før jeg tålte at noen i det hele tatt kom borti magen min. Verst var det på morran når lillemor (8 mnd) fikk pupp i senga og sparka i magen min *auuu*

Idag tok jeg sjansen på å trene igjen og håper nå at magemusklene overlever ;o)

Skrevet

Føler med deg!

Jeg kjøpte en Pilates-video og trente mandagskvelden. Treninga varte i 20 minutter og var ikke all verdens tøff. Likevel må jeg tydeligvis ha brukt deler av magemuskler som jeg ikke trodde fantes, for det tok tre dager før jeg tålte at noen i det hele tatt kom borti magen min. Verst var det på morran når lillemor (8 mnd) fikk pupp i senga og sparka i magen min *auuu*

Idag tok jeg sjansen på å trene igjen og håper nå at magemusklene overlever ;o)

Hehe, pilates er genialt sånn. Man bruker muskler man ikke ante eksisterte.

;o)

Skrevet

Hehe, pilates er genialt sånn. Man bruker muskler man ikke ante eksisterte.

;o)

Ja, også er det faktisk gøy å trene pilates også :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...