Gå til innhold

"Skryt av deg selv" - tråden

Anbefalte innlegg

Gjest M.Angelica
Skrevet

Etter en lang og hard uke, synes jeg vi fortjener og skryte av oss selv.

Jeg begynner:

Er stolt av at jeg har levert inn en skoleoppgave jeg syntes var vanskelig. Men ble til slutt fornøyd, og det var herlig å få levert den inn.

Har trent "en del" i det siste (sånn i forhold til før). Noe som nyttårsforsettet mitt.

Også har jeg lagd en sinnsykt bra deig til pizzaen jeg driver å lager. Dette skal bli godt!!

Sett i gang å skryt folkens. Vær stolt av dere selv.

God helg til dere alle:)

Skrevet

Har hatt et svært prosjekt på jobben som jeg med et nødskrik klarte å jobbe ferdig idag.

Vasket hus etter jobben, kjøpt flotte planter og pyntet opp. Nyd håndklær til ett av badene, samt nye duft lys.

Jo å så har jeg klart å tenke å mer enn en dag av gangen og har kjøpt inn middag for både lørdag OG søndag.

Skrevet

Ja, godt å tenke tilbake på uka som har gått og hva godt man har gjort.

Her sitter jeg, en fredagkveld, helgen står for døren så fredag er en god dag. Har nettopp kjøpt en koselig elektrisk peis som brenner i et hjørne av stua (er ikke pipe her, så ordentlig peis er uaktuelt). Det ble kjempekoselig. Rundt omkring ellers brenner totalt 18 stearinlys.

Joda, kan vel skryte litt jeg også, av hva jeg har gjort...., jobbet frivillig noen timer denne uka, på et bo og omsorgsenter. Besøkt ei gammel tante.

Trent kondisjon og styrke to ganger og to raske spaserturer. En av dem med ei god venninne så fikk en god prat samtidig.

Gjort det koselig i "heimen" har jeg også gjort.

Sjekka steder for vinter og påskeferie har tatt sin tid, men er jo bare morro det da.

Stilt opp flere ganger for datteren og vært med på omvisninger på videregående skoler.

Synes jeg har vært flink denne uka jeg......:-)I

Skrevet

Ja, godt å tenke tilbake på uka som har gått og hva godt man har gjort.

Her sitter jeg, en fredagkveld, helgen står for døren så fredag er en god dag. Har nettopp kjøpt en koselig elektrisk peis som brenner i et hjørne av stua (er ikke pipe her, så ordentlig peis er uaktuelt). Det ble kjempekoselig. Rundt omkring ellers brenner totalt 18 stearinlys.

Joda, kan vel skryte litt jeg også, av hva jeg har gjort...., jobbet frivillig noen timer denne uka, på et bo og omsorgsenter. Besøkt ei gammel tante.

Trent kondisjon og styrke to ganger og to raske spaserturer. En av dem med ei god venninne så fikk en god prat samtidig.

Gjort det koselig i "heimen" har jeg også gjort.

Sjekka steder for vinter og påskeferie har tatt sin tid, men er jo bare morro det da.

Stilt opp flere ganger for datteren og vært med på omvisninger på videregående skoler.

Synes jeg har vært flink denne uka jeg......:-)I

Synes kanskje vi skulle tatt en 'prat' om hva som defineres som flink, og hva er viktig.

Skrevet

Jeg er en jævel på å lage pizza. *sulten*

Skrevet

Har akkurat satt meg til skrivebords med kaffe og krumkaker.

Er veldig stolt av å ha støvsuget halve huset (sikkert over hundre kvadratmeter) - og etterpå gått en laaaang tur med moppen.

Har til og med dratt fram sofa'n - og der lå det fortsatt en del tjafs fra jula gitt..

Jeg er stolt, fordi jeg hater å støvsuge, vanligvis er det mannen her som ordner det :)

Gjest batteri
Skrevet

Har hatt et svært prosjekt på jobben som jeg med et nødskrik klarte å jobbe ferdig idag.

Vasket hus etter jobben, kjøpt flotte planter og pyntet opp. Nyd håndklær til ett av badene, samt nye duft lys.

Jo å så har jeg klart å tenke å mer enn en dag av gangen og har kjøpt inn middag for både lørdag OG søndag.

har ikke noe å skryte av,har vært syk hele uka..har nesten heller bare dårlig samviittighet for de skoleoppgavene jeg ikke får gjort ferdig.

Gjest unnvikende personlighetsforstyrrelse?
Skrevet

Jeg har laget en liste over oppgaver jeg har utsatt i lang tid, og fått gjort unna flere av dem, bl a:

Erstattet tapt biblioteksbok

Levert en annen

Gått gjennom posten

Brettet og lagt på plass nyvaskede klær

Mailet en venninne

Skrevet

Jeg har vurdert om jeg ikke skal vaske bilen snart, og jeg fortjener skryt bare av den grunn.

Ellers så har jeg.....hm.....*tenke* ....oj ikke betalt regninger til forfall....det tenker jeg hver uke at jeg skal klare....*løpe over til nettbanken*

Gjest nikki beach
Skrevet

støvsugd hele huset i dag.

stått opp kl ni, for å gå tur med hunden.

fixet el. pass.

fixet nytt kjørekort.

ringt til en venninne jeg sjelden prater med.

Gjest unnvikende
Skrevet

Jeg har laget en liste over oppgaver jeg har utsatt i lang tid, og fått gjort unna flere av dem, bl a:

Erstattet tapt biblioteksbok

Levert en annen

Gått gjennom posten

Brettet og lagt på plass nyvaskede klær

Mailet en venninne

...og jeg har lest og oppsummert 3 vitenskapelige artikler! Jippi!

Skrevet

Er glad for at jeg har fått noen viktige møter unnagjort, og at jeg omsider er á jour med haugen av skittentøy.

Ellers har jeg stort sett ligget på sofaen med ei vanvittig hodepine de resterende dagene, så så mye skryt skal jeg ikke ha denne uka. Men, den er ikke ferdig enda. Skal ha det gøy med ungene i helga, om hodet slutter å leve sitt eget liv :o)

Skrevet

Istedet for å dra ut og jogge i morges klokken sju, ble jeg heller liggende å prate med kjæresten min i en time.

Jeg har snakket pent til potteplantene mine i dag.

Og jeg smiler til meg sjøl når jeg ser meg i speilet.

Alt dette skal jeg vel ha skryt for!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...