Gjest Dum eneboer Skrevet 28. januar 2005 Skrevet 28. januar 2005 Hei, har en ny og dyr D&G genser i bomull/elastan blanding med svakt trykk. Det står på vaskeanvisninga at den må håndvaskes med nøtral såpe. Hæ? Kan jeg absolutt ikke vaske i maskin? Må ha den tørket innen lørdag kveld. hjeeeeeeelp 0 Siter
Trulterufsa Skrevet 28. januar 2005 Skrevet 28. januar 2005 Skånsom ullvask med skåne-knappen inne, 30 grader, evt. droppe sentrifugering burde gå utmerket. Alle mine plagg med håndvask-merke går i maskin, og med mindre jeg glemmer meg og bruker 40 grader finvask eller mer går det alltid bra. 0 Siter
Gjest dum eneboer Skrevet 28. januar 2005 Skrevet 28. januar 2005 Skånsom ullvask med skåne-knappen inne, 30 grader, evt. droppe sentrifugering burde gå utmerket. Alle mine plagg med håndvask-merke går i maskin, og med mindre jeg glemmer meg og bruker 40 grader finvask eller mer går det alltid bra. Ok, tusen takk Men en ting til, med eller uten vaskepulver mon tro? 0 Siter
Gjest tips Skrevet 28. januar 2005 Skrevet 28. januar 2005 Ok, tusen takk Men en ting til, med eller uten vaskepulver mon tro? Gjerne milo eller annet for finvask, men ellers bruker du halv dose vaskepulver, og mykemiddel. Har ikke vaskemaskinen din håndvask / ullvaskprogram, dropper du det, og vasker den for hånd i håndvaskmiddel i morgen tidlig, og styker den på svak varme med jevne mellomrom utover dagen, så blir den tørr. 0 Siter
Gjest eneboer - Skrevet 28. januar 2005 Skrevet 28. januar 2005 Gjerne milo eller annet for finvask, men ellers bruker du halv dose vaskepulver, og mykemiddel. Har ikke vaskemaskinen din håndvask / ullvaskprogram, dropper du det, og vasker den for hånd i håndvaskmiddel i morgen tidlig, og styker den på svak varme med jevne mellomrom utover dagen, så blir den tørr. ok, takk Satte maskina på håndvask 30 grader (silkeprogram), og hadde bittelitt Milo oppi. Det burde ordne seg! God natt fra 0 Siter
Trulterufsa Skrevet 28. januar 2005 Skrevet 28. januar 2005 Ok, tusen takk Men en ting til, med eller uten vaskepulver mon tro? Milo 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.