Gå til innhold

forelska i kollega`n

Anbefalte innlegg

Gjest cashewnut
Skrevet

jeg er den ekstremt dumme situasjonen at jeg er betatt ( ikke forelsket som overskriften sier) av en arbeidskollega.

Hun er gift og har fire barn. Hun er type 20 år eldre enn meg (hun 44, jeg 24).

Jeg blir fullstendig dårlig hver gang hun er i nærheten, og det er jo hver dag. Samtidig er det en motivasjon for å gå på den ellers så trøtte jobben..

Hun er den jeg fantaserer om, nå har jeg jo noe for eldre damer, men når du jobber med personen er det ganske vanskelig.

jeg må jo også si at jeg er hunkjønn selv også, men har aldri vært forelsket i en dame før. Men dette er ikke noe overfladisk, ikke noe pubertetsgreier, jeg er jo voksen, 24 år..

men det er vel ingenting jeg kan gjøre.

Må vel si at jeg også er venninne av datteren hennes, som er to år yngre enn meg, så jeg kjenner henne jo ganske godt!

Hva gjør jeg, hater å være forelsket når det alltid skal være så j..... vanskelig..

Skrevet

Jeg ville kost meg med tanken og forelskelsen, men latt det bli med det. Som du sier, hun er gift og full pakke. Dessuten er det jo riktig at det er en motivasjon for å gå på jobben. Det er vanskelig å "slippe" taket, men du kan jo ha det hyggelig og kose deg med dine egne fantasier og drømmer :-)

Gjest ironica
Skrevet

Jeg var også veldig forelsket i faren til venninna mi når jeg var vel 20. Det gikk over.

Gjest en mamma i nord
Skrevet

Er jeg en eldre dame når jeg blir 44. det er i såfall bare to år til. Og da er det vel best jeg begynner å forberede meg på det da.

Gjest cashewnut
Skrevet

Er jeg en eldre dame når jeg blir 44. det er i såfall bare to år til. Og da er det vel best jeg begynner å forberede meg på det da.

nej nej...

men for meg som akkurat har blitt 24, så er det jo "godt voksent" å være 44..

det syntes sikkert du også, den gang da du var 24?

Gjest KariKruskakli.
Skrevet

Jeg synes ikke du skal gjøre noe som helst.

Du kan med 99,5 prosent sikkerhet ikke få henne.

Skrevet

hehe

c",)

Skrevet

nej nej...

men for meg som akkurat har blitt 24, så er det jo "godt voksent" å være 44..

det syntes sikkert du også, den gang da du var 24?

Hva med meg som er 35...? Er jeg også "godt voksen"? *hulk*

Gjest en mamma i nord
Skrevet

Hva med meg som er 35...? Er jeg også "godt voksen"? *hulk*

Du nærmer deg faretruende ja :o)

Skrevet

Neida.. du vil ikke bli døpt til en "eldre dame", men i forhold til 24 år er du eldre.. men ikke gammel, bare eldre enn 24! ; )

Hjalp det?

Gjest en mamma i nord
Skrevet

Neida.. du vil ikke bli døpt til en "eldre dame", men i forhold til 24 år er du eldre.. men ikke gammel, bare eldre enn 24! ; )

Hjalp det?

takk, det hjalp litt :o)

Gjest Get a grip...
Skrevet

Du har forlest deg på Mea Culpa av Anne Holt? Hvis ikke, les den. Den får deg til å forstå hvor patetisk det er...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...