Gjest Elton John Skrevet 28. januar 2005 Skrevet 28. januar 2005 Skal prøve og bestille billetter på Elton John og lurer på følgende: Hvordan er nummereringen i Oslo Spektrum? Nærmere bestemt, hvis du står BAK stolrekkene i salen på gulvet, stiger da nummerne fra venstre mot høyre eller omvendt? 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 28. januar 2005 Skrevet 28. januar 2005 Det finner du nok ut av om du ringer billettluka i spektrum i morgen når de åpner. Det er da vel ingen som memorerer åssen seteplassene er i spektrum? mvh 0 Siter
Gemini Skrevet 28. januar 2005 Skrevet 28. januar 2005 På http://www.oslospektrum.no/cparticle34996-3150b.html finner du oversikt over plassene. Klikk på "seated concert" eller "standing & seated concert". 0 Siter
Gjest Elton John Skrevet 28. januar 2005 Skrevet 28. januar 2005 Det finner du nok ut av om du ringer billettluka i spektrum i morgen når de åpner. Det er da vel ingen som memorerer åssen seteplassene er i spektrum? mvh Jeg fikk faktisk bestilt på ticket.no før de stengte klokka 23.30. Ringte en bekjent som ga meg svaret på dette med nummereringen. Ikke alle er bevisstløse når de er på konsert vet du:-) 0 Siter
Gjest Elton John Skrevet 28. januar 2005 Skrevet 28. januar 2005 På http://www.oslospektrum.no/cparticle34996-3150b.html finner du oversikt over plassene. Klikk på "seated concert" eller "standing & seated concert". Mange takk! 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 28. januar 2005 Skrevet 28. januar 2005 Jeg fikk faktisk bestilt på ticket.no før de stengte klokka 23.30. Ringte en bekjent som ga meg svaret på dette med nummereringen. Ikke alle er bevisstløse når de er på konsert vet du:-) sikker på at det var ticket.no du bestilte på? Tror kanskje det var ticnet.no.... Lurer på hvem som er bevistløs jeg ;o) Natti natti! 0 Siter
villee Skrevet 29. januar 2005 Skrevet 29. januar 2005 Hvordan var det da? Jeg sendte mail og lurte men ingen ville svare meg annet enn "Rindt kundeservice" så jeg gjorde det og der møtte jeg et kvinnfolk som var utrolig lite kundevennelig så jeg spør deg og håper på svar 0 Siter
Gjest Elton John Skrevet 29. januar 2005 Skrevet 29. januar 2005 Hvordan var det da? Jeg sendte mail og lurte men ingen ville svare meg annet enn "Rindt kundeservice" så jeg gjorde det og der møtte jeg et kvinnfolk som var utrolig lite kundevennelig så jeg spør deg og håper på svar Hei. Stolnummerne begynner fra venstre og går mot høyre når man står bak stolrekkene med nesen mot scenen. Det vil si at på høyre side av salen er det best å ha høyest mulig nummer og på venstre side lavest mulig for å sitte nærmest midten. 0 Siter
villee Skrevet 31. januar 2005 Skrevet 31. januar 2005 Hei. Stolnummerne begynner fra venstre og går mot høyre når man står bak stolrekkene med nesen mot scenen. Det vil si at på høyre side av salen er det best å ha høyest mulig nummer og på venstre side lavest mulig for å sitte nærmest midten. Ok, tusen takk! Da vet jeg det til neste gang 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.