Gå til innhold

Nummerering i Oslo Spektrum

Anbefalte innlegg

Gjest Elton John
Skrevet

Skal prøve og bestille billetter på Elton John og lurer på følgende:

Hvordan er nummereringen i Oslo Spektrum? Nærmere bestemt, hvis du står BAK stolrekkene i salen på gulvet, stiger da nummerne fra venstre mot høyre eller omvendt?

Skrevet

Det finner du nok ut av om du ringer billettluka i spektrum i morgen når de åpner. Det er da vel ingen som memorerer åssen seteplassene er i spektrum?

mvh

Gjest Elton John
Skrevet

Det finner du nok ut av om du ringer billettluka i spektrum i morgen når de åpner. Det er da vel ingen som memorerer åssen seteplassene er i spektrum?

mvh

Jeg fikk faktisk bestilt på ticket.no før de stengte klokka 23.30.

Ringte en bekjent som ga meg svaret på dette med nummereringen. Ikke alle er bevisstløse når de er på konsert vet du:-)

Skrevet

Jeg fikk faktisk bestilt på ticket.no før de stengte klokka 23.30.

Ringte en bekjent som ga meg svaret på dette med nummereringen. Ikke alle er bevisstløse når de er på konsert vet du:-)

sikker på at det var ticket.no du bestilte på?

Tror kanskje det var ticnet.no....

Lurer på hvem som er bevistløs jeg ;o)

Natti natti!

Skrevet

Hvordan var det da? Jeg sendte mail og lurte men ingen ville svare meg annet enn "Rindt kundeservice" så jeg gjorde det og der møtte jeg et kvinnfolk som var utrolig lite kundevennelig så jeg spør deg og håper på svar :)

Gjest Elton John
Skrevet

Hvordan var det da? Jeg sendte mail og lurte men ingen ville svare meg annet enn "Rindt kundeservice" så jeg gjorde det og der møtte jeg et kvinnfolk som var utrolig lite kundevennelig så jeg spør deg og håper på svar :)

Hei.

Stolnummerne begynner fra venstre og går mot høyre når man står bak stolrekkene med nesen mot scenen.

Det vil si at på høyre side av salen er det best å ha høyest mulig nummer og på venstre side lavest mulig for å sitte nærmest midten.

Skrevet

Hei.

Stolnummerne begynner fra venstre og går mot høyre når man står bak stolrekkene med nesen mot scenen.

Det vil si at på høyre side av salen er det best å ha høyest mulig nummer og på venstre side lavest mulig for å sitte nærmest midten.

Ok, tusen takk! Da vet jeg det til neste gang :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...