Gå til innhold

Hvor gammel er dere

Anbefalte innlegg

Skrevet

Like rundt 25. I 30 år til, minst.

DER fikk jeg bekreftelsen på at du mangler all den livserfaring du gir inntrykk av å ha.

Gjest tjohooo
Skrevet

DER fikk jeg bekreftelsen på at du mangler all den livserfaring du gir inntrykk av å ha.

*lol*

du kan ikke ha særlig mye selv, skjønner jeg, når du kan uttale deg på en slik måte :)

Skrevet

Hva er det de sier....gammel nok til å vite hva jeg ikke bør gjøre, men ung nok til å gjøre det likevel....:-)

Skrevet

Har passert 50 jeg, for noen få år siden......!

Alder er bare et tall det. Man må gjøre det beste ut av den alderen man er i og hver alder har sin sjarm.

Jeg har trivdes i alle aldre, viktig å passe på kroppen sin, trene, leve sunt og tenke postivt.

"Leve hver dag som om det er den siste".....er noe i det da, ingen vet hva morgendagen bringer.

Gjest tjohooo
Skrevet

Hva er det de sier....gammel nok til å vite hva jeg ikke bør gjøre, men ung nok til å gjøre det likevel....:-)

Den var god :D

Gjest tjohooo
Skrevet

Har passert 50 jeg, for noen få år siden......!

Alder er bare et tall det. Man må gjøre det beste ut av den alderen man er i og hver alder har sin sjarm.

Jeg har trivdes i alle aldre, viktig å passe på kroppen sin, trene, leve sunt og tenke postivt.

"Leve hver dag som om det er den siste".....er noe i det da, ingen vet hva morgendagen bringer.

Men så skal man prøve å skvise inn noe utdanning oppi der og da..

Skrevet

Har akkurat rundet 29 og syns det var for jævlig. Har aldri hatt noen problemer med å tenke på alder før og har ledd av de med aldersfobi, men det er ganske grusomt å tenke på at jeg bare har noen få måneder igjen av tyveårene..*snufs*

Skrevet

Jeg er i tredveåra.

Tar meg ofte i å tenke at, hjelp nå går åra fortere enn jeg greier å følge med, men kommer fort på at man ikke er eldre enn hva man føler seg.

Skrevet

Jeg er i tredveårene.Det var ille å bli 30,men begynner å komme over det:-)

Skrevet

Jeg er mer eller mindre i 20-åra.

Hvis jeg påstår offentlig at du er 26 gidder du nevne at jeg også er ung og lovende?

*shaking hands* :-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hvis jeg påstår offentlig at du er 26 gidder du nevne at jeg også er ung og lovende?

*shaking hands* :-)

Ung og lovende og 26 du også. :)

Skrevet

Men så skal man prøve å skvise inn noe utdanning oppi der og da..

Ja, det er klart, men vi rekker jo det da......!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...