Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenk å måtte stå opp kvart på seks en lørdags morgen.

Hadde noen sagt det til meg for noen år siden, så hadde jeg ledd godt og lenge. Jeg stå opp midt på natten på en lørdag, latterlig tanke.

Men nå er jeg i hvertfall lys våken og syns alle dere andre også burde ha samvittighet nok til å stå opp og logge dere på dol og holde meg med selskap.

*kvitre*

Skrevet

Har vært oppe lenge jeg, det blir en vane etterhvert med småttis i huset. Bare gled deg ;-)

Skrevet

Har vært oppe lenge jeg, det blir en vane etterhvert med småttis i huset. Bare gled deg ;-)

Det blir så lenge til at jeg kommer til å ha blitt A-menneske innen den tid...

Fint det er noen her så tidlig. Jeg følte meg mutters alene her inne..hehe

Skrevet

Det blir så lenge til at jeg kommer til å ha blitt A-menneske innen den tid...

Fint det er noen her så tidlig. Jeg følte meg mutters alene her inne..hehe

Hva gjør et B-menneske uten barn oppe så tidlig da? :-)

Skrevet

Hva gjør et B-menneske uten barn oppe så tidlig da? :-)

"Jobber"

Skrevet

Jeg sot opp kl. 8.30 og synes jammen det holdt lenge... men er jo litt deilig å stå opp tidlig og da (selv om 8.30 ike er grytidlig), for da får man mer ut av dagen.. selv om jeg sitter låst på jobb til kl. 17 da.. : (

Skrevet

Hehe du stod opp før jeg hadde lagt meg du. var på byen igår og var i seng kl 7. heh artig tanke.

Gjest KariKruskakli.
Skrevet

Du sto opp, når jeg hadde sovet bare en time ca.

Jeg hadde problemer med å legge meg i går, og sov til 11.00 i dag.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...