cecily Skrevet 29. januar 2005 Skrevet 29. januar 2005 Tenk å måtte stå opp kvart på seks en lørdags morgen. Hadde noen sagt det til meg for noen år siden, så hadde jeg ledd godt og lenge. Jeg stå opp midt på natten på en lørdag, latterlig tanke. Men nå er jeg i hvertfall lys våken og syns alle dere andre også burde ha samvittighet nok til å stå opp og logge dere på dol og holde meg med selskap. *kvitre* 0 Siter
Gjest mij Skrevet 29. januar 2005 Skrevet 29. januar 2005 Har vært oppe lenge jeg, det blir en vane etterhvert med småttis i huset. Bare gled deg ;-) 0 Siter
cecily Skrevet 29. januar 2005 Forfatter Skrevet 29. januar 2005 Har vært oppe lenge jeg, det blir en vane etterhvert med småttis i huset. Bare gled deg ;-) Det blir så lenge til at jeg kommer til å ha blitt A-menneske innen den tid... Fint det er noen her så tidlig. Jeg følte meg mutters alene her inne..hehe 0 Siter
Gjest mij Skrevet 29. januar 2005 Skrevet 29. januar 2005 Det blir så lenge til at jeg kommer til å ha blitt A-menneske innen den tid... Fint det er noen her så tidlig. Jeg følte meg mutters alene her inne..hehe Hva gjør et B-menneske uten barn oppe så tidlig da? :-) 0 Siter
cecily Skrevet 29. januar 2005 Forfatter Skrevet 29. januar 2005 Hva gjør et B-menneske uten barn oppe så tidlig da? :-) "Jobber" 0 Siter
Spirello Skrevet 29. januar 2005 Skrevet 29. januar 2005 Jeg sot opp kl. 8.30 og synes jammen det holdt lenge... men er jo litt deilig å stå opp tidlig og da (selv om 8.30 ike er grytidlig), for da får man mer ut av dagen.. selv om jeg sitter låst på jobb til kl. 17 da.. : ( 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 29. januar 2005 Skrevet 29. januar 2005 Hehe du stod opp før jeg hadde lagt meg du. var på byen igår og var i seng kl 7. heh artig tanke. 0 Siter
Gjest KariKruskakli. Skrevet 29. januar 2005 Skrevet 29. januar 2005 Du sto opp, når jeg hadde sovet bare en time ca. Jeg hadde problemer med å legge meg i går, og sov til 11.00 i dag. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.