Gå til innhold

Hvor i all verden får man kjøpt BH'er da??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir fankern meg så irritert, har vært på undertøysshopping med mine "nye" pupper (krympet tilbake til normal størrelse etter melon-size pga svangerskap og amming) og med stor optimisme entret jeg de vanlige kjedene (Lindex, KappAhl, H&M) hvor jeg igjen regnet med å kunne finne noe i min størrelse 80D.

Men hva pokker er det jeg ser.. Knapt én BH over cup-str C. OK, beveger med over i XLNT og Generous-avdelingene, der finner jeg rikignok D-cup, men disse er fakisk ikke større enn C-cupene på de "vanlige" BH'ene! I ett tilfelle fant jeg en i "sjenerøs" str 85D der cupen var _mindre_ enn en vanlig med B-cup!! Hva pokker er dette da?

Klesstørrelsene har jo krympet, gjelder dette for undertøy også nå? På H&M fant jeg omtrent bare bittesmå bøyleBH'er i A og B-cup, vatterte og med Snoopy på.. OK, de satser på 12-åringer med myggestikk på brystet.

HVOR kan jeg finne OK undertøy til middels store pupper uten å måtte gå i en spesialforretning der prisene ligger på 500 og oppover?

Skrevet

Si fra hvis du finner noe, jeg har til og med problemer med å finne 85B i de vanlige kjedebutikkene. De går stort sett bare opp til 80. Man skulle tro det var en naturlov som sa at bred rygg = store pupper.

Skrevet

Triumph fører de hos Cubus bl.a. Det er gode bh'er fra 200-400,-

Skrevet

*kikke ned på to myggstikkpupper i ca b-cupstørrelse*

Gjest Bredryggen
Skrevet

Si fra hvis du finner noe, jeg har til og med problemer med å finne 85B i de vanlige kjedebutikkene. De går stort sett bare opp til 80. Man skulle tro det var en naturlov som sa at bred rygg = store pupper.

Jeg da, som må ha 95 rundt ryggen. DET er plundrete det. For på 95 så er også cup'en av de største, og det har ikke jeg.

Skrevet

*kikke ned på to myggstikkpupper i ca b-cupstørrelse*

Bare vent til du blir gravid ;-) *rå latter*

Jeg gikk opp til.. tja, var det G-cup jeg klarte å presse meg inn i tro?

Skrevet

"Man skulle tro det var en naturlov som sa at bred rygg = store pupper."

Jeg har stikk motsatt erfaring, nemlig en naturlov som sier at STORE bryster betyr STOR rygg....

Så tydeligvis er dette med å finne riktig BH størrelse ett problem både for de med small, medium og large ser det ut som.

Skrevet

Triuph har en serie som heter "mini mising" De er kjempegode, og selges på Cubus

Skrevet

Bare vent til du blir gravid ;-) *rå latter*

Jeg gikk opp til.. tja, var det G-cup jeg klarte å presse meg inn i tro?

Jeg gikk fra b til c, men var ganske raskt nede på b igjen. Og da selvfølgelig till "lengre" enn før..

Skrevet

Men cupen i 85 er relativ mye større enn i 80.Jeg bruker 80B, og cupen i 85 B syntes jeg ofte blir litt stor for meg (avhengig av merke). Men 75 er for liten,, Cupen i 75 c er omtrent som 80 b.

Gjest elinamaria
Skrevet

Brukte 80D en periode. Fant BH'er på Lindex jeg. Og kappahl. Men hendte jeg måtte spørre ekspetrisen. Bruker 75C nå. Finner på lindex uten prob. Kjøpe noen kjempefine nylig. Og min var faktisk en stor D-cup også, ikke noe wannabeDcup...

Kanskje du har vært uheldig...:\

Skrevet

"Man skulle tro det var en naturlov som sa at bred rygg = store pupper."

Jeg har stikk motsatt erfaring, nemlig en naturlov som sier at STORE bryster betyr STOR rygg....

Så tydeligvis er dette med å finne riktig BH størrelse ett problem både for de med small, medium og large ser det ut som.

Hvordan er det motsatt?

Skrevet

Hvordan er det motsatt?

Ble kanskje ikke stikk motsatt da, men jeg finner kanskje bh er som er store nok i cupen men ALT for store rundt ryggen.

Du finner tydeligvis bh er som er store nok i ryggen, men også for store i cupen.

Du savner bh med stor rygg og liten cup. Jeg savner bh med liten rygg og stor cup.

Mulig jeg har misforstått noe selv her, men det ble liksom litt motsatt for meg.....

Skrevet

80D er jo det en del av på HM.

Du får imidlertid for det meste da uten padding, men med bøyle.

Skrevet

Men cupen i 85 er relativ mye større enn i 80.Jeg bruker 80B, og cupen i 85 B syntes jeg ofte blir litt stor for meg (avhengig av merke). Men 75 er for liten,, Cupen i 75 c er omtrent som 80 b.

Jeg lærte på et bh selskap at det er sånn størrelsene er lagt opp. Går man opp i ryggen, blir også cupen større.

Så i en 85 b cup ER cupen like stor som en 80 c. Og en 75 c cup er cupen like stor som cupen i en 75 b.

Men det er ikke alltid jeg får dette til å stemme i real life da. Syns størrelsene svinger mye fra bh merke til bh merke.

Skrevet

Jeg lærte på et bh selskap at det er sånn størrelsene er lagt opp. Går man opp i ryggen, blir også cupen større.

Så i en 85 b cup ER cupen like stor som en 80 c. Og en 75 c cup er cupen like stor som cupen i en 75 b.

Men det er ikke alltid jeg får dette til å stemme i real life da. Syns størrelsene svinger mye fra bh merke til bh merke.

Du mente en 75 c, erl like stor som en 80 b tenker jeg :-) . Jeg syntes også vdet varierer fra merke til merke.

Gjest ho mor si
Skrevet

80 d er ikke middel store pupper. det er stooore (gedigne) pupper.

Skrevet

80 d er ikke middel store pupper. det er stooore (gedigne) pupper.

Mulig det, men i forhold til 90G er det bare småtterier! :-P

Skrevet

Du mente en 75 c, erl like stor som en 80 b tenker jeg :-) . Jeg syntes også vdet varierer fra merke til merke.

Huff og huff. Jeg skriver visst bare tull her for tiden...

Godt du mente hva jeg forstod!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...