citoyen Skrevet 30. januar 2005 Skrevet 30. januar 2005 Ble kanskje ikke stikk motsatt da, men jeg finner kanskje bh er som er store nok i cupen men ALT for store rundt ryggen. Du finner tydeligvis bh er som er store nok i ryggen, men også for store i cupen. Du savner bh med stor rygg og liten cup. Jeg savner bh med liten rygg og stor cup. Mulig jeg har misforstått noe selv her, men det ble liksom litt motsatt for meg..... Nei, jeg finner bare bher som har passelig cup men er for smale rundt ryggen... 0 Siter
Else Skrevet 30. januar 2005 Skrevet 30. januar 2005 Nei, jeg finner bare bher som har passelig cup men er for smale rundt ryggen... Der ser du, misforstår igjen. Men dette stemmer vel?: "Du savner bh med stor rygg og liten cup. Jeg savner bh med liten rygg og stor cup." 0 Siter
citoyen Skrevet 30. januar 2005 Skrevet 30. januar 2005 Der ser du, misforstår igjen. Men dette stemmer vel?: "Du savner bh med stor rygg og liten cup. Jeg savner bh med liten rygg og stor cup." Jepp. Men i begge tilfeller stemmer det jeg sa først; produsentene tror at bred rygg = store pupper (og omvendt, smal rygg = små pupper). 0 Siter
annegunn Skrevet 30. januar 2005 Skrevet 30. januar 2005 Marks & Spencer. Sist gang jeg kjøpte noe i Norge endte jeg i min desperasjon opp med noe triumph-greier på Lindex, men de dro seg opp selv om de tilsynelatede passer i prøverommet. Jeg bruker 75D. Og en ting er bher, bikiner er et minst like stort mareritt. 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 31. januar 2005 Skrevet 31. januar 2005 Jaja, for oss som krympet til ingenting ( etter å ha fått barn er jo dette en fordel... Jeg visste det måtte finnes én eneste bra ting med å ikke ha store pupper lenger 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.