Gå til innhold

Hvor i all verden får man kjøpt BH'er da??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble kanskje ikke stikk motsatt da, men jeg finner kanskje bh er som er store nok i cupen men ALT for store rundt ryggen.

Du finner tydeligvis bh er som er store nok i ryggen, men også for store i cupen.

Du savner bh med stor rygg og liten cup. Jeg savner bh med liten rygg og stor cup.

Mulig jeg har misforstått noe selv her, men det ble liksom litt motsatt for meg.....

Nei, jeg finner bare bher som har passelig cup men er for smale rundt ryggen...

Skrevet

Nei, jeg finner bare bher som har passelig cup men er for smale rundt ryggen...

Der ser du, misforstår igjen. Men dette stemmer vel?:

"Du savner bh med stor rygg og liten cup. Jeg savner bh med liten rygg og stor cup."

Skrevet

Der ser du, misforstår igjen. Men dette stemmer vel?:

"Du savner bh med stor rygg og liten cup. Jeg savner bh med liten rygg og stor cup."

Jepp. Men i begge tilfeller stemmer det jeg sa først; produsentene tror at bred rygg = store pupper (og omvendt, smal rygg = små pupper).

Skrevet

Marks & Spencer.

Sist gang jeg kjøpte noe i Norge endte jeg i min desperasjon opp med noe triumph-greier på Lindex, men de dro seg opp selv om de tilsynelatede passer i prøverommet.

Jeg bruker 75D. Og en ting er bher, bikiner er et minst like stort mareritt.

Gjest Persille
Skrevet

Jaja, for oss som krympet til ingenting (B) etter å ha fått barn er jo dette en fordel...

Jeg visste det måtte finnes én eneste bra ting med å ikke ha store pupper lenger :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...