Gjest Møkkakjærringa Skrevet 29. januar 2005 Skrevet 29. januar 2005 Jeg lurer på hvor ofte dere skifter bh'er? Truse skifter man jo hver dag, men hvor lenge går dere med en bh før dere skifter/vasker den? Jeg pleier å skifte bh de dagene jeg vasker håret (for bedre å huske når jeg skiftet sist). Jeg vasker håret hver 3. dag. Er det ok eller? Har liksom ikke peiling. Det lukter ikke svette av meg og derfor vet jeg ikke om bh'n liksom er skitten. 0 Siter
org Skrevet 29. januar 2005 Skrevet 29. januar 2005 Ja, er ikke det greit, da? Jeg gjør vel omtrent det samme. 0 Siter
Gjest Møkkakjærringa Skrevet 29. januar 2005 Skrevet 29. januar 2005 Ja, er ikke det greit, da? Jeg gjør vel omtrent det samme. Takk, jeg trodde det var lenge å gå med den, men man har jo som regel ikke like mange bh'er som truser og sokker, derfor kan jeg ikke akkurat bytte bh hver dag. Ikke er det nødvendig heller. 0 Siter
citoyen Skrevet 29. januar 2005 Skrevet 29. januar 2005 Jeg skifter omtrent like ofte som deg. 0 Siter
Gjest Ikke møkkakjærring lell Skrevet 29. januar 2005 Skrevet 29. januar 2005 Jeg skifter omtrent like ofte som deg. Yeeeeah, da er jeg ikke møkkakjærring lell! 0 Siter
Gjest prust Skrevet 29. januar 2005 Skrevet 29. januar 2005 Jeg går med bh'en i 2-5 dager, tenker jeg. Har jeg svettet mye, bytter jeg. 0 Siter
Gjest rutangis netu Skrevet 29. januar 2005 Skrevet 29. januar 2005 Har jeg svettet pga en lang spasertur eller annen trim, så bytter jeg. Ellers så bruker jeg den i tre dager kanskje. Ikke helt sikker. Blir litt ettersom. Men BH-vask etter en dag bare, er jo ikke nødvendig. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 29. januar 2005 Skrevet 29. januar 2005 Jeg går med bh'en i 2-5 dager, tenker jeg. Har jeg svettet mye, bytter jeg. Samme her. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 29. januar 2005 Skrevet 29. januar 2005 trenings bh'er vasker som regel hver gang etter at jeg har trent. Vanlige bh'er skifter jeg nok mellom 3-5 dager. 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 29. januar 2005 Skrevet 29. januar 2005 tre dager. (+ har egne bh'er til trening osv.) 0 Siter
Hønemoren Skrevet 29. januar 2005 Skrevet 29. januar 2005 Annenhver dag om jeg ikke har vært ute og gått tur så fort at jeg blir svett, men har egne bh'er for trening og disse skiftes etter hver trening. 0 Siter
Gjest juwel Skrevet 29. januar 2005 Skrevet 29. januar 2005 Bruker ikke bh til vanlig, bare hvis jeg skal ha på meg noen veldig tynne klær oventil. Dermed blir de skjelden vasket. Om sommeren går jeg oftere med bh og da må de vaskes hvis jeg har svettet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.