Gå til innhold

Skifte undertøy.....

Anbefalte innlegg

Gjest Møkkakjærringa
Skrevet

Jeg lurer på hvor ofte dere skifter bh'er? Truse skifter man jo hver dag, men hvor lenge går dere med en bh før dere skifter/vasker den?

Jeg pleier å skifte bh de dagene jeg vasker håret (for bedre å huske når jeg skiftet sist). Jeg vasker håret hver 3. dag.

Er det ok eller? Har liksom ikke peiling. Det lukter ikke svette av meg og derfor vet jeg ikke om bh'n liksom er skitten.

Gjest Møkkakjærringa
Skrevet

Ja, er ikke det greit, da? Jeg gjør vel omtrent det samme.

Takk, jeg trodde det var lenge å gå med den, men man har jo som regel ikke like mange bh'er som truser og sokker, derfor kan jeg ikke akkurat bytte bh hver dag. Ikke er det nødvendig heller.

Gjest Ikke møkkakjærring lell
Skrevet

Jeg skifter omtrent like ofte som deg.

Yeeeeah, da er jeg ikke møkkakjærring lell!

Skrevet

Jeg går med bh'en i 2-5 dager, tenker jeg. Har jeg svettet mye, bytter jeg.

Gjest rutangis netu
Skrevet

Har jeg svettet pga en lang spasertur eller annen trim, så bytter jeg. Ellers så bruker jeg den i tre dager kanskje. Ikke helt sikker. Blir litt ettersom. Men BH-vask etter en dag bare, er jo ikke nødvendig.

Skrevet

Jeg går med bh'en i 2-5 dager, tenker jeg. Har jeg svettet mye, bytter jeg.

Samme her.

Skrevet

trenings bh'er vasker som regel hver gang etter at jeg har trent. Vanlige bh'er skifter jeg nok mellom 3-5 dager.

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

tre dager.

(+ har egne bh'er til trening osv.)

Skrevet

Annenhver dag om jeg ikke har vært ute og gått tur så fort at jeg blir svett, men har egne bh'er for trening og disse skiftes etter hver trening.

Skrevet

Bruker ikke bh til vanlig, bare hvis jeg skal ha på meg noen veldig tynne klær oventil. Dermed blir de skjelden vasket. Om sommeren går jeg oftere med bh og da må de vaskes hvis jeg har svettet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...