Gå til innhold

Tro ikke på alt du leser

Anbefalte innlegg

• Svar 173
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

76

• huufsa

8

• Goliath

7

• Grip

1

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

*ler*

Godt at du endelig innså tåpeligheten i det du skrev.

Hvem sa tåplig?

Selv om jeg er langt mer restriktiv enn deg til slike saker, kunne det ikke falle meg inn å ramle ned på et så lavt og simpelt moralsk nivå som deg, som gjentatte ganger skriver at folks skattbarhet og evne til å jobbe i fremtiden skal ha noe som helst å si i asylsaker.

Skjønner du i det hele tatt poenget med asyl? eller er det slik at unge friske mennesker skal ha fortrinn fremfor gamle syke og handicappede?

Asyl er for folks om trenger beskyttelse totalt uavhengig av alt som har med penger å gjøre, selv om du tydligvis tror at alt kan måles etter det.

Skrevet

Hvem sa tåplig?

Selv om jeg er langt mer restriktiv enn deg til slike saker, kunne det ikke falle meg inn å ramle ned på et så lavt og simpelt moralsk nivå som deg, som gjentatte ganger skriver at folks skattbarhet og evne til å jobbe i fremtiden skal ha noe som helst å si i asylsaker.

Skjønner du i det hele tatt poenget med asyl? eller er det slik at unge friske mennesker skal ha fortrinn fremfor gamle syke og handicappede?

Asyl er for folks om trenger beskyttelse totalt uavhengig av alt som har med penger å gjøre, selv om du tydligvis tror at alt kan måles etter det.

Som påpekt: det var DU som nevnte penger, ikke meg.

Jeg bare påpekte idiotiet (fra et finansielt perspektiv) i å utvise folk rett før de kan begynne å betale skatt.

Vanskeligere er det ikke. Ikke engang for deg.

Skrevet

Som påpekt: det var DU som nevnte penger, ikke meg.

Jeg bare påpekte idiotiet (fra et finansielt perspektiv) i å utvise folk rett før de kan begynne å betale skatt.

Vanskeligere er det ikke. Ikke engang for deg.

Jepp, du har nå i dagevis terpet om og om igjen om "umenneskeligheten" og "barbariet" i å gjenforene to gutter med sin mor, og stadig påpekt hvor mye mer nytte de kan bli som foreldreløse norske skattebetalere.

Med et slik opp/ned syn på alt som det norske samfunn står for av verdier i asylsaker og ellers, kan man begynne å lure på din mentale helse!

Skrevet

Jepp, du har nå i dagevis terpet om og om igjen om "umenneskeligheten" og "barbariet" i å gjenforene to gutter med sin mor, og stadig påpekt hvor mye mer nytte de kan bli som foreldreløse norske skattebetalere.

Med et slik opp/ned syn på alt som det norske samfunn står for av verdier i asylsaker og ellers, kan man begynne å lure på din mentale helse!

Men noen argumenter hadde du ikke?

Kun det vanlige pisspreiket om "Sør".

Skrevet

Men noen argumenter hadde du ikke?

Kun det vanlige pisspreiket om "Sør".

Så, der kom standarfrasen når du er kjørt i senk.

Fantastisk forutsigbar og kjedelig som vanlig.

Du får håpe at det snart dukker opp en ny familiegjenforeningssak hvor du kan hyle, bælje og skrike om hvor ille og "barbarisk" det er at barn og foreldre "tvinges" sammen av nazistene i UDI.

Skrevet

Så, der kom standarfrasen når du er kjørt i senk.

Fantastisk forutsigbar og kjedelig som vanlig.

Du får håpe at det snart dukker opp en ny familiegjenforeningssak hvor du kan hyle, bælje og skrike om hvor ille og "barbarisk" det er at barn og foreldre "tvinges" sammen av nazistene i UDI.

*knegg*

Gjest for ett argument!
Skrevet

Og det endrer hva da?

Ungene har bodd her i 3 år, og hører åpenbart til her.

Den eneste grunnen til å støtte tvangsutvisning av barn er pur f*enskap fra deg.

Og eks nordmenn som har bodd og studert i australia og usa i tre år skal få bli i de landene da? Det finnes mange av dem og USA er i hvertfall ikke interessert i å ha dem der! ;)

Skrevet

Og eks nordmenn som har bodd og studert i australia og usa i tre år skal få bli i de landene da? Det finnes mange av dem og USA er i hvertfall ikke interessert i å ha dem der! ;)

Hei,

De har bodd i Norge med perspektivet om at "dette er deres hjem", fordi de skal bli boende her. På samme måte som hvis du hadde flyttet til Kristiansand.

Det er ikke sammenlignbart med å studere midlertidig et sted, når det hele tiden er klart at det er midlertidig.

Med vennlig hilsen

Gjest for ett argument!
Skrevet

Hei,

De har bodd i Norge med perspektivet om at "dette er deres hjem", fordi de skal bli boende her. På samme måte som hvis du hadde flyttet til Kristiansand.

Det er ikke sammenlignbart med å studere midlertidig et sted, når det hele tiden er klart at det er midlertidig.

Med vennlig hilsen

Hvorfor er det så fælt for dem å reise hjem?

Skrevet

Hei,

Med vennlig hilsen

Løgn og forfalskning fra ende til annen. De har aldri blitt trodd, aldri fått asyl, eller oppholdstillatelse. Tvert i mot.

De eneste forestillinger og "perspektiver" disse måtte ha, eller noengang ha hatt, om at Norge skal bli deres fremtidige hjem kommer fra deres egen fantasi! (muligens i samarbeid med den tvilsomme advokaten deres som også tidliger har vært i medias søkelys).

Skrevet

Løgn og forfalskning fra ende til annen. De har aldri blitt trodd, aldri fått asyl, eller oppholdstillatelse. Tvert i mot.

De eneste forestillinger og "perspektiver" disse måtte ha, eller noengang ha hatt, om at Norge skal bli deres fremtidige hjem kommer fra deres egen fantasi! (muligens i samarbeid med den tvilsomme advokaten deres som også tidliger har vært i medias søkelys).

Den yngste var 12 da han kom hit. Han er neppe "skyldig" i de store kriminelle handlingene.

Skrevet

Hvorfor er det så fælt for dem å reise hjem?

Hei,

Fordi skolen og vennene deres er her.

Hvorfor er det så fælt at de blir boende i Norge?

Med vennlig hilsen

Skrevet

Den yngste var 12 da han kom hit. Han er neppe "skyldig" i de store kriminelle handlingene.

Trykke ut av seg intetsigende vrøvl, etter å nok engang ha blitt ferkset i å skrive rein løgn til folk.

Er det alt du kan?

Skrevet

Hei,

Fordi skolen og vennene deres er her.

Hvorfor er det så fælt at de blir boende i Norge?

Med vennlig hilsen

Har tanken noengang slått deg at samfunnet ikke avgjør asylsøknader etter hvor "fælt" eller fint det er å ha folk her?

Skrevet

Trykke ut av seg intetsigende vrøvl, etter å nok engang ha blitt ferkset i å skrive rein løgn til folk.

Er det alt du kan?

Nei, det du skriver der er jo din rolle, ikke min.

Skrevet

Har tanken noengang slått deg at samfunnet ikke avgjør asylsøknader etter hvor "fælt" eller fint det er å ha folk her?

Har jeg påstått det?

Ikke det?

Skrevet

Har jeg påstått det?

Ikke det?

Det er jo stort sett det eneste du terper på hele tiden, som argument for at de skal få bo urettmessig og helt utenfor regelverket for asyl i Norge.

Skrevet

Nei, det du skriver der er jo din rolle, ikke min.

Ja, vi ser det.

LOL

Sitat: De har bodd i Norge med perspektivet om at "dette er deres hjem.

Fjolleri kalles dette. Med mindre de har møtt en like sor og virkeligehtsfjern nisse som deg, har det aldri eksistert noe slik perspektiv i deres verden.

Skrevet

Det er jo stort sett det eneste du terper på hele tiden, som argument for at de skal få bo urettmessig og helt utenfor regelverket for asyl i Norge.

Du tar feil, igjen.

Mitt spørsmål er et en respons til f.e.a. sitt spørsmål: "Hvorfor er det så fælt for dem å reise hjem?"

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...