Gjest tjohooo Skrevet 29. januar 2005 Skrevet 29. januar 2005 Vel, enda et mohair-spørsmål fra meg. Ser her nå på vaskelappen at den bør vaskes FØR bruk. Hvorfor det da, og hvor mye er den ødelagt nå som jeg brukte den før jeg vaska den? 0 Siter
hjertebarnet Skrevet 29. januar 2005 Skrevet 29. januar 2005 he he den er jo ikke ødelagt fordi om du har brukt den!! Det menes vel bare at den kan loe av eller kanskje avsette litt farge før man har vasket den. 0 Siter
Gjest tjohooo Skrevet 29. januar 2005 Skrevet 29. januar 2005 he he den er jo ikke ødelagt fordi om du har brukt den!! Det menes vel bare at den kan loe av eller kanskje avsette litt farge før man har vasket den. Åhja Tenkte kanskje det var noe med at fibrene måtte et eller annet først hvis ikke så ville det f.eks. være vanskelig å få genseren helt ren etterpå eller noe 0 Siter
Lula Skrevet 29. januar 2005 Skrevet 29. januar 2005 Vask den gjerne først fordi den sikkert loer litt. Det avtar etter vask. 0 Siter
Gjest tjohooo Skrevet 29. januar 2005 Skrevet 29. januar 2005 Vask den gjerne først fordi den sikkert loer litt. Det avtar etter vask. Lå stooore lodotter igjen... håper det ikke blir like ille hver gang den vaskes :\ 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.