Gå til innhold

Haster

Gjest huffameg234

Anbefalte innlegg

Gjest huffameg234
Skrevet

Heisann.. er komt inn i et nytt forhold. Er ikkje så veldig erfaren når det gjelder sex men dette prob har eg ikkje hatt før..

Det går nesten med engang eg er komt inn hun(heldigvis er eg glad i å bruke tunge og fingre) og eg føler meg rett og slett bånn i bøtta når eg er ferdig:( vi bruker misjoneren foreløpig mn eg tror hvis eg hadde f.eks hatt hun opp¨meg så hadde det gått bedre slik at eg slipper å spenne så mye av kroppen, men det vil hun ikkje sier hun:( så eg må jo prøve å fikse dette her på et vis..

vi bruker ikke kondom da hun ikkje liker det og går på pillen..

noen her inne som kunne gitt meg/oss et tips eller to, og gjerne noen hadde noen ide om grunnen til at eg kommer så snart når eg er med hun og ikkje mine tidlegare partnere?

Skrevet

dette burde kanskje stått i seksualitets fourmet.

Men til saken, kanskje hun er trangere enn dine tidligere partnere og derfor går det fortere, eller kanskje det er lenge siden du har hatt sex? Men uansett pleier dette problemet å gå seg til. Ta en liten pause rett før du kommer, altså trekk ut og vent et minutt, og repeter.

Det er nok sant som du sier, det kan hjelpe hvis hun sitter oppå deg, merkelig at hun ikke vil det, er hun lite erfaren? Ofte hvis man ikke er særlig seksuelt erfaren synes man det er lettest med misjonær stilling fordi den er enkel og jenta trenger ikke gjøre så mye (ergo gjør ikke feil). Jeg foreslår at du spør henne hvorfor hun ikke vil sitte oppå. Kommunikasjon er alltid tingen!

Gjest huffameg234
Skrevet

dette burde kanskje stått i seksualitets fourmet.

Men til saken, kanskje hun er trangere enn dine tidligere partnere og derfor går det fortere, eller kanskje det er lenge siden du har hatt sex? Men uansett pleier dette problemet å gå seg til. Ta en liten pause rett før du kommer, altså trekk ut og vent et minutt, og repeter.

Det er nok sant som du sier, det kan hjelpe hvis hun sitter oppå deg, merkelig at hun ikke vil det, er hun lite erfaren? Ofte hvis man ikke er særlig seksuelt erfaren synes man det er lettest med misjonær stilling fordi den er enkel og jenta trenger ikke gjøre så mye (ergo gjør ikke feil). Jeg foreslår at du spør henne hvorfor hun ikke vil sitte oppå. Kommunikasjon er alltid tingen!

Takk for svar..

Hun har bare hatt en partner før men hvor mye sex de hadde har eg liten interesse utav men eg vet det tok lang tid før hun slapp han innpå seg..så eg vil tro hun ikkje er så veldig erfaren..

+ at hun er litt usikker på kroppen sin så det kan ha noe å si..

Men eg hater dette, føler meg som den taperen når eg må ta pause etter par min.. ka tenker hun da hvis eg stopper opp litt mon tro??

Vi har god dialog så tror ikkje det å snakke om det vil bli noe problem men vil vente litt slik at hun ikkje føler seg presset på noe slags vis ..

Skrevet

Takk for svar..

Hun har bare hatt en partner før men hvor mye sex de hadde har eg liten interesse utav men eg vet det tok lang tid før hun slapp han innpå seg..så eg vil tro hun ikkje er så veldig erfaren..

+ at hun er litt usikker på kroppen sin så det kan ha noe å si..

Men eg hater dette, føler meg som den taperen når eg må ta pause etter par min.. ka tenker hun da hvis eg stopper opp litt mon tro??

Vi har god dialog så tror ikkje det å snakke om det vil bli noe problem men vil vente litt slik at hun ikkje føler seg presset på noe slags vis ..

Flott at du ikke vil presse henne!

Det at hun er litt usikker på kroppen sin har nok mye å si. Når hun sitter oppå deg ser du må en måte alt, mens det gjør du ikke når dere har sex i misjonær stillingen. Jeg foreslår at du gir henne masse komplimenter om kroppen hennes, så kanskje hun løsner litt da, og slipper å være så usikker.

En ting til, det er ikke noe å være flau over at du må stoppe opp litt. Du kan f.eks bare si at hun er så deilig at du klarer ikke la være å komme, derfor må du ta noen pauser så dere kan holde på lenger. Kjæresten min kom også veldig fort da vi først begynte å ha sex, jeg tenkte ikke noe over det i det hele tatt, synes derimot det var flott at han tok litt pauser så det skulle vare litt lenger for min skyld. Det viser jo bare at han brydde seg om at jeg skulle ha det bra også.

Vet ikke om dette hjalp noe særlig jeg men lykke til ihvertfal.

Gjest Elrohir
Skrevet

Flott at du ikke vil presse henne!

Det at hun er litt usikker på kroppen sin har nok mye å si. Når hun sitter oppå deg ser du må en måte alt, mens det gjør du ikke når dere har sex i misjonær stillingen. Jeg foreslår at du gir henne masse komplimenter om kroppen hennes, så kanskje hun løsner litt da, og slipper å være så usikker.

En ting til, det er ikke noe å være flau over at du må stoppe opp litt. Du kan f.eks bare si at hun er så deilig at du klarer ikke la være å komme, derfor må du ta noen pauser så dere kan holde på lenger. Kjæresten min kom også veldig fort da vi først begynte å ha sex, jeg tenkte ikke noe over det i det hele tatt, synes derimot det var flott at han tok litt pauser så det skulle vare litt lenger for min skyld. Det viser jo bare at han brydde seg om at jeg skulle ha det bra også.

Vet ikke om dette hjalp noe særlig jeg men lykke til ihvertfal.

Så fine svar du gir fyren. :-)

Skrevet

Så fine svar du gir fyren. :-)

takk for det, hyggelig å høre :0)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...