Gå til innhold

Iraks kvinner frykter at valget vil frata dem frihet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei, intet var funnet. Korrekt.

De har ikke funnet WMD i Danmark heller - skal vi derfor okkupere alle de landene som man ikke finner WMD i?

LOL

Joda, vi vet allerede at i din verden er Dronning Margrethe og saddam Hussein synonymer.

Ellers noe nytt du ville fortelle oss?

• Svar 55
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

28

• Mr Kahn

2

• Grip

1

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

LOL

Joda, vi vet allerede at i din verden er Dronning Margrethe og saddam Hussein synonymer.

Ellers noe nytt du ville fortelle oss?

Nei, jeg underholdes fremdeles av dine påstander om at man skal okkupere land som man IKKE finner WMD i.

Skrevet

Det var allerede sjekket ut FØR okkupasjonen.

Nei, det var det ikke. Det trengs ikke store plassen for å oppbevare bomber og inspektørene hadde ikke støvsugd landet.

Skrevet

Nei, jeg underholdes fremdeles av dine påstander om at man skal okkupere land som man IKKE finner WMD i.

Nei vel. da forstår du vel ikke okkupasjonen av Tyskland i 1945 heller. Ingen WMD der heller.

Deg om det syn.

Skrevet

Nei, det var det ikke. Det trengs ikke store plassen for å oppbevare bomber og inspektørene hadde ikke støvsugd landet.

FN-inspektørene hadde jo rett, og Bush tok feil, selv om CIA og andre visste utmerket godt at det ikke fantes noen WMD.

Skrevet

Nei vel. da forstår du vel ikke okkupasjonen av Tyskland i 1945 heller. Ingen WMD der heller.

Deg om det syn.

Begrunnelsen for å okkupere Tyskland var da heller ikke WMD.

Skrevet

FN-inspektørene hadde jo rett, og Bush tok feil, selv om CIA og andre visste utmerket godt at det ikke fantes noen WMD.

Som sagt: Fint at det ble sjekket ordentlig ut, og ikke overlatt til tilfeldige og overflatiske kontroller av FN.

Skrevet

Begrunnelsen for å okkupere Tyskland var da heller ikke WMD.

Det er DU og ikke jeg som sier at WMD må være en forutsetning for å kunne okkupere et land.

Du er altså imot de alliertes invasjon i Tyskland.

Takk.

Skrevet

Som sagt: Fint at det ble sjekket ordentlig ut, og ikke overlatt til tilfeldige og overflatiske kontroller av FN.

FN kontrollene var jo "ordentlige" og helt korrekte. Inspektørene hadde frihet til å gå overalt.

Ironisk nok, langt større frihet da enn nå.

Skrevet

Det er DU og ikke jeg som sier at WMD må være en forutsetning for å kunne okkupere et land.

Du er altså imot de alliertes invasjon i Tyskland.

Takk.

Nei, det var BUSH som påstod at WMD var begrunnelsen.

Jeg bare påpeker at begrunnelsen var løgn.

Skrevet

FN kontrollene var jo "ordentlige" og helt korrekte. Inspektørene hadde frihet til å gå overalt.

Ironisk nok, langt større frihet da enn nå.

*GJESP*

Hvis du inbiller deg at en liten delegasjon kan støvsuge et kjempedigert land, må jeg bare ønske deg god bedring.

Skrevet

Nei, det var BUSH som påstod at WMD var begrunnelsen.

Jeg bare påpeker at begrunnelsen var løgn.

Nei, du stilte meg et spørsmål her som jeg besvarte:

http://www.doktoronline.no/forum/bin/show.wa?msgid=2425205

Med mindre du selv svarer avkreftende på ditt eget spørsmål, er du automatisk i mot okkupasjonen av Tyskland.

Og det er du kanskje?

Skrevet

*GJESP*

Hvis du inbiller deg at en liten delegasjon kan støvsuge et kjempedigert land, må jeg bare ønske deg god bedring.

Ikke bare var det mange av dem, de hadde jo rett.

Skrevet

Ikke bare var det mange av dem, de hadde jo rett.

Ja, og den eneste som muligens synes det er dumt må vel være deg, som helst hadde sett at han hadde ,og at han ennå engang hadde brukt dem.

Skrevet

Nei, du stilte meg et spørsmål her som jeg besvarte:

http://www.doktoronline.no/forum/bin/show.wa?msgid=2425205

Med mindre du selv svarer avkreftende på ditt eget spørsmål, er du automatisk i mot okkupasjonen av Tyskland.

Og det er du kanskje?

*ler*

Det slår deg ikke at det kan være ANDRE årsaker til å okkupere et land (f. eks. Tyskland under 2. VK)?

Men det var WMD som var begrunnelsen i Irak, selv om alle visste at begrunnelsen var løgn.

Skrevet

Ja, og den eneste som muligens synes det er dumt må vel være deg, som helst hadde sett at han hadde ,og at han ennå engang hadde brukt dem.

*ler*

Mer grøfte-kjøring fra deg.

Skrevet

*ler*

Det slår deg ikke at det kan være ANDRE årsaker til å okkupere et land (f. eks. Tyskland under 2. VK)?

Men det var WMD som var begrunnelsen i Irak, selv om alle visste at begrunnelsen var løgn.

Jeg besvarte ditt spørsmål, som var av generell art.

Mitt svar er JA selvsagt kan det finnes andre årsaker enn WMD som forsvarer en okkupasjon. Jeg har gitt et eksempel.

Er det snart mulig å få ditt svar?

Skrevet

Jeg besvarte ditt spørsmål, som var av generell art.

Mitt svar er JA selvsagt kan det finnes andre årsaker enn WMD som forsvarer en okkupasjon. Jeg har gitt et eksempel.

Er det snart mulig å få ditt svar?

Selvsagt var det korrekt å okkupere Tyskland, fordi man hadde helt andre begrunnelser enn falske påstander om WMD.

2. VK er vel et av de klareste eksempler på en berettiget krig. Vietnams okkupasjon av Kambodsja (for å få slutt på Pol Pots terrorregime) er et annet klart eksempel.

Skrevet

*ler*

Mer grøfte-kjøring fra deg.

Man kan da av og til lure på hva du egentlig mener...slik som du uffer og bærer deg over at det ikke ble funnet nervegass i Irak.

Skrevet

Selvsagt var det korrekt å okkupere Tyskland, fordi man hadde helt andre begrunnelser enn falske påstander om WMD.

2. VK er vel et av de klareste eksempler på en berettiget krig. Vietnams okkupasjon av Kambodsja (for å få slutt på Pol Pots terrorregime) er et annet klart eksempel.

God skrevet,

Men du glemte Usa's okkupasjon av Irak.

Alle gode ting er tre vet du..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...