tiliti Skrevet 29. januar 2005 Skrevet 29. januar 2005 Når får brusfabrikantene (foruten Roma, som jeg ikke får tak i) rumpen sin i gir og produserer noe brus med splenda (sucralose)? 0 Siter
Sør Skrevet 29. januar 2005 Skrevet 29. januar 2005 Hei, Jeg *tror* de har problemer med å produsere nok sucralose. Med vennlig hilsen 0 Siter
Zarine Skrevet 29. januar 2005 Skrevet 29. januar 2005 Sucralose...?? Har aldri høyrd om... må finne ut.... 0 Siter
Sør Skrevet 29. januar 2005 Skrevet 29. januar 2005 Sucralose...?? Har aldri høyrd om... må finne ut.... Hei, Forsøk et søk her på DOL - jeg postet en artikkel om det for noen måneder siden. Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest tjohooo Skrevet 29. januar 2005 Skrevet 29. januar 2005 Hei, Jeg *tror* de har problemer med å produsere nok sucralose. Med vennlig hilsen Er det den typen sukker som viste at rotter som fikk den typen sukker levde lengre enn rotter som fikk vanlig sukker? 0 Siter
Sør Skrevet 29. januar 2005 Skrevet 29. januar 2005 Er det den typen sukker som viste at rotter som fikk den typen sukker levde lengre enn rotter som fikk vanlig sukker? Det vet jeg ikke, men jeg er ikke overbevist om at "lengre levetid for rotter" er et godt argument! ;-) Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest tjohooo Skrevet 29. januar 2005 Skrevet 29. januar 2005 Det vet jeg ikke, men jeg er ikke overbevist om at "lengre levetid for rotter" er et godt argument! ;-) Med vennlig hilsen Hehe, vel, programmet var interessant nok det Leve discovery! 0 Siter
Zarine Skrevet 29. januar 2005 Skrevet 29. januar 2005 Hei, Forsøk et søk her på DOL - jeg postet en artikkel om det for noen måneder siden. Med vennlig hilsen Flott, takk! Ha ein fin lørdagskveld :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.