Gå til innhold

Hmm..


Gjest et barn til...

Anbefalte innlegg

Gjest et barn til...

Vet at jeg 90% sikkert IKKE er gravid denne mnd (sambo var utenlands rundt eggeløsningstider), men så tar jeg meg i det i å være kjempespent likevel.

Dette er håpløst!!

(Og litt morsomt:))

Mensen skal (IKKE) komme rundt 2.februar. Får vel bare vente å se...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og min skulle ikke komme idag (og det gjorde den heller ikke), men jeg er nesten helt sikker på at jeg ikke er gravid. Føles ikke sånn, og føles som om mensen er rett rundt hjørnet. Testet igår og den var negatic. Nås skla jeg ikke teste før på tirsdag (men det blir sikkert unødvendig for mensen har sikkert dukket om i mellomtiden)

Lykke til til deg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og min skulle ikke komme idag (og det gjorde den heller ikke), men jeg er nesten helt sikker på at jeg ikke er gravid. Føles ikke sånn, og føles som om mensen er rett rundt hjørnet. Testet igår og den var negatic. Nås skla jeg ikke teste før på tirsdag (men det blir sikkert unødvendig for mensen har sikkert dukket om i mellomtiden)

Lykke til til deg!!!

Har det blitt tirsdag nå altså?

Hehe

Så håpløst negativ du er nå da. Cheer up, sugarpie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler med deg. Jeg har (kanskje) eggløsning i disse dager. (Har ikke helt regelmessige sykluser.)

Og allerede nå driver jeg å kjenner etter om jeg skulle kjenne noe graviditetstegn.

Helt håpløst dette!!!

Lurer på hvordan jeg kommer til å bli når jeg kan begynne å forvente mens rundt midten/slutten av februar. Sukk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det blitt tirsdag nå altså?

Hehe

Så håpløst negativ du er nå da. Cheer up, sugarpie!

Jepp.. det har det blitt. Egentlig så skulle jeg hatt mensen på lørdag (igår) fant jeg nå ut, og har ingen tester igjen. Får ikke kjøpt før etter jobb på mandag o så da venter jeg til tirsdag morgen. (om jeg klarer). Men mensen kommer nok ganske snart, så jeg trenger vel egentlig ikke å tenke på det ;-)..

Takk for trøst :-)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp.. det har det blitt. Egentlig så skulle jeg hatt mensen på lørdag (igår) fant jeg nå ut, og har ingen tester igjen. Får ikke kjøpt før etter jobb på mandag o så da venter jeg til tirsdag morgen. (om jeg klarer). Men mensen kommer nok ganske snart, så jeg trenger vel egentlig ikke å tenke på det ;-)..

Takk for trøst :-)))

Nå er du håpløst negativ. Det er et GODT tegn at mensen ikke har kommet enda.

*trøste enda mer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er du håpløst negativ. Det er et GODT tegn at mensen ikke har kommet enda.

*trøste enda mer*

Takker for det. Tror jeg er negativ av natur. Men intuisjonen min sier at jeg IKKE er det. Jeg får bare vente å se.. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler med deg. Jeg har (kanskje) eggløsning i disse dager. (Har ikke helt regelmessige sykluser.)

Og allerede nå driver jeg å kjenner etter om jeg skulle kjenne noe graviditetstegn.

Helt håpløst dette!!!

Lurer på hvordan jeg kommer til å bli når jeg kan begynne å forvente mens rundt midten/slutten av februar. Sukk...

Like skrudd i hodet som meg !?!? ;-) he he..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for det. Tror jeg er negativ av natur. Men intuisjonen min sier at jeg IKKE er det. Jeg får bare vente å se.. :-)

Ikke vær for sikker.. jeg tenkte som deg, og venta på tante.. men tante kom ikke, og har ikke sett henne på lenge! ; ) So don`t give up!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke vær for sikker.. jeg tenkte som deg, og venta på tante.. men tante kom ikke, og har ikke sett henne på lenge! ; ) So don`t give up!

Når testet du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun fikk positiv test dagen etter forventet mens.

Teste NÅ, Serendipity!!!!

Har ingen test! Heldigvis..... (ellers hadde nok den ligget litt tynt an).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Dolly24

Har ingen test! Heldigvis..... (ellers hadde nok den ligget litt tynt an).

Det er så godt å lese at det er flere som har det på samme måte.Jeg synes jeg har tegn til mensen; bla.a. ømme pupper og god arb.lyst...Et annet tegn som kan være graviditet;lyst på junkfood og godis eller noe hele tiden og veldig rare drømmer(har hørt at det kan være et tegn også).Lykke til alle dere!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så godt å lese at det er flere som har det på samme måte.Jeg synes jeg har tegn til mensen; bla.a. ømme pupper og god arb.lyst...Et annet tegn som kan være graviditet;lyst på junkfood og godis eller noe hele tiden og veldig rare drømmer(har hørt at det kan være et tegn også).Lykke til alle dere!!

Om rare drømmer et graviditetstegn, så tror jeg drømmen min i natt duger.

Den rareste og den ekleste drømmen jeg har hatt på lenge.

Men er nok ikke gravid av den grunn, likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gubba noa!

Det var som å lese om meg selv...

Mannen min var heller ikke hjemme siste EL, men jeg ble alikevel super deppa når tanta kom... Dritt tante!

Håper på bedre resultat om tre uker. Har mista troa,men vi skal vretfall hekke verre en noen gang!

Drikker både grapefukt juice og hostesaft nå(urgh).

Lykke til ved neste EL til deg! Kryss ikke bena! =}

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Like skrudd i hodet som meg !?!? ;-) he he..

Godt å vite at jeg ikke er alene om å være "GAL"!

Min kjære er lettere oppgitt over meg. I går kveld sa jeg at vi "måtte" ha sex. Han reiste nemlig bort i dag og kommer ikke hjem før torsdag. Det er en mulighet for at jeg har eggløsning nå snart - så vi måtte jo benytte anledningen. Han svarte at vi ikke behøvde å ha sex om vi ikke hadde lyst. "Å jo", svarte jeg. "Det må vi"

Heldigvis for meg gjør han av og til som jeg sier. Så vi prøve å lage en baby i går :-)

Men om den sitter er en helt annen sak. Sukk, tiden går så sakte!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å vite at jeg ikke er alene om å være "GAL"!

Min kjære er lettere oppgitt over meg. I går kveld sa jeg at vi "måtte" ha sex. Han reiste nemlig bort i dag og kommer ikke hjem før torsdag. Det er en mulighet for at jeg har eggløsning nå snart - så vi måtte jo benytte anledningen. Han svarte at vi ikke behøvde å ha sex om vi ikke hadde lyst. "Å jo", svarte jeg. "Det må vi"

Heldigvis for meg gjør han av og til som jeg sier. Så vi prøve å lage en baby i går :-)

Men om den sitter er en helt annen sak. Sukk, tiden går så sakte!!!!

He he.. :-) *smiler*. Tror de fleste av oss er sånn i periode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessverre...

Men da blir det en flau smak av hele sexen, syns jeg.

Neida, legger vi litt humor i det så er det ikke noe problem ;-)... Klarer fint å ha tenning alikevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...