Gå til innhold

Hmm..


Gjest et barn til...

Anbefalte innlegg

Neida, legger vi litt humor i det så er det ikke noe problem ;-)... Klarer fint å ha tenning alikevel.

Nja, vet ikke jeg. Det skjedde kun en gang at jeg ikke hadde lyst, men "ofret" meg for mulig el dagen før. Det føltes ikke særlig bra, og jeg skal ikke gjøre det mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nja, vet ikke jeg. Det skjedde kun en gang at jeg ikke hadde lyst, men "ofret" meg for mulig el dagen før. Det føltes ikke særlig bra, og jeg skal ikke gjøre det mer.

Jeg har gjort det et par ganger. Hadde ikke sååå lyst da vi begynte. Men du verden hvor fort gjort det er å la seg "rive med".. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gjort det et par ganger. Hadde ikke sååå lyst da vi begynte. Men du verden hvor fort gjort det er å la seg "rive med".. :-)

Som regel, men ikke den gangen. Jeg husker jeg syns det var unaturlig, det var rett og slett ikke noe gøy.

Men søren heller, jeg skvetter friskt blod ennå, en hel uke etter mensstart. Dette er rart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som regel, men ikke den gangen. Jeg husker jeg syns det var unaturlig, det var rett og slett ikke noe gøy.

Men søren heller, jeg skvetter friskt blod ennå, en hel uke etter mensstart. Dette er rart!

Snodig.. Og jeg har ikke fått mensen foreløpig, men den kommer nok..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det blir gu og blodprøver på meg i neste uke.

Oj, så flott, da skjer det endelig noe. Skal se det blir fart på sakene ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, så flott, da skjer det endelig noe. Skal se det blir fart på sakene ;-)

Jeg gjorde en elementær feil i går. Jeg bare _måtte_ bruke siste testen jeg hadde liggende. Den så negativ ut, men litt grumsete. Derfor bare _måtte_ jeg se litt mer på den et par timer etterpå, selv om jeg vet at en ikke skal gjøre det etter ti min. Men den lå der og ropte på meg hele kvelden.

Poenget er at jeg så en blå strek, ikke en heltrukket og kjempetydelig en, men den var der. Men det gjelder jo ikke, for jeg så den ikke med en gang med fersk test.

Og nå er jeg like langt.

SØREN!!!!!!!

Testet ennå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjorde en elementær feil i går. Jeg bare _måtte_ bruke siste testen jeg hadde liggende. Den så negativ ut, men litt grumsete. Derfor bare _måtte_ jeg se litt mer på den et par timer etterpå, selv om jeg vet at en ikke skal gjøre det etter ti min. Men den lå der og ropte på meg hele kvelden.

Poenget er at jeg så en blå strek, ikke en heltrukket og kjempetydelig en, men den var der. Men det gjelder jo ikke, for jeg så den ikke med en gang med fersk test.

Og nå er jeg like langt.

SØREN!!!!!!!

Testet ennå?

FY FY FY!!! Ikke pin deg selv sånn kjære Cecily.

Jeg vet det er kjempelett å gjøre det. Selv så vet jeg at jeg ikke klarer å la være så jeg ødelegger de etter 10 min. Vent nå et par-tre dager og test igjen. Eller dra på legesenteret og test.

Uff.. så vanskelig..

Jeg har ikke testet, og får ikke testet før tidligst i morgen. Mulig jeg venter ennå lenger. Men jeg er sikkert ikke gravid!! Jeg har flere ganger hatt opptil 32 dagers syklus, så jeg nekter å taster før iallefall det er passert ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FY FY FY!!! Ikke pin deg selv sånn kjære Cecily.

Jeg vet det er kjempelett å gjøre det. Selv så vet jeg at jeg ikke klarer å la være så jeg ødelegger de etter 10 min. Vent nå et par-tre dager og test igjen. Eller dra på legesenteret og test.

Uff.. så vanskelig..

Jeg har ikke testet, og får ikke testet før tidligst i morgen. Mulig jeg venter ennå lenger. Men jeg er sikkert ikke gravid!! Jeg har flere ganger hatt opptil 32 dagers syklus, så jeg nekter å taster før iallefall det er passert ...

*står rødmende i skammekroken*

ÅÅÅh! Jeg er så spent på dine vegne. *bite negler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*står rødmende i skammekroken*

ÅÅÅh! Jeg er så spent på dine vegne. *bite negler*

Skam deg jente ;-) He he.. Nei du er nok ikek den første eller siste som "titter etter fristen". Jeg er liksom så sikker på at mensen dukker opp hvert øyeblikk..Men jeg vil vente med å teste til jeg er HELT sikker på at resultet er korrekt..uansett ene eller andre veien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*står rødmende i skammekroken*

ÅÅÅh! Jeg er så spent på dine vegne. *bite negler*

Fikk kjøpt meg test. For å spare meg selv for rare tanker. Jeg er IKKE gravid! Men det er jo sååå typisk at jeg som har sykluser på ca. 28-30 dager. Nå plutselig ikke får mensen før sikkert lenge etterpå :-((((((

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk kjøpt meg test. For å spare meg selv for rare tanker. Jeg er IKKE gravid! Men det er jo sååå typisk at jeg som har sykluser på ca. 28-30 dager. Nå plutselig ikke får mensen før sikkert lenge etterpå :-((((((

Hva?!?!?

*stum*

Er du heeeelt sikker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snodig.. Og jeg har ikke fått mensen foreløpig, men den kommer nok..

Jeg blør friskt blod når jeg er på do og presser litt. Jeg har testet det ut senest i dag.

Slik har det vært siden forrige mandag. Jeg tror ikke det har så mye med graviditet å gjøre, for da skulle testene slått til for en stund siden allerede.

Håper det ikke er noe galt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...