Gjest Ikke så god i matlaging gitt Skrevet 29. januar 2005 Skrevet 29. januar 2005 Skal lage pizza i kveld. Har kjøpt en sånn halvstekt bunn. Skal den forhåndsstekes? Og hvor lenge skal pizzaen stå i ovnen? 0 Siter
Lurveline Skrevet 29. januar 2005 Skrevet 29. januar 2005 Trenger ikke forhåndsstekes. Stek pizzaen i 12-14 min. 0 Siter
serendipity Skrevet 29. januar 2005 Skrevet 29. januar 2005 Nå det må den ikke for da blir for tørr om du skal steke den igjen MED fyllet på.. 0 Siter
Moraki Skrevet 29. januar 2005 Skrevet 29. januar 2005 Trenger ikke forhåndsstekes. Stek pizzaen i 12-14 min. Det er vel individuelt. Jeg steker pizzaen ekstra lenge fordi jeg liker at osten er sprø. Vet ikke hvor lenge det er sånn akkurat, jeg kikker innimellom, og når jeg synes den ser ferdig, tar jeg den ut :-) 0 Siter
Lurveline Skrevet 29. januar 2005 Skrevet 29. januar 2005 Det er vel individuelt. Jeg steker pizzaen ekstra lenge fordi jeg liker at osten er sprø. Vet ikke hvor lenge det er sånn akkurat, jeg kikker innimellom, og når jeg synes den ser ferdig, tar jeg den ut :-) Har erfaring med at om man steker halvstekte pizzabunner for lenge, så blir de veldig tørre. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.