Gå til innhold

Pizzaspørsmål

Gjest Ikke så god i matlaging gitt

Anbefalte innlegg

Gjest Ikke så god i matlaging gitt
Skrevet

Skal lage pizza i kveld. Har kjøpt en sånn halvstekt bunn. Skal den forhåndsstekes? Og hvor lenge skal pizzaen stå i ovnen?

Skrevet

Trenger ikke forhåndsstekes.

Stek pizzaen i 12-14 min.

Skrevet

Nå det må den ikke for da blir for tørr om du skal steke den igjen MED fyllet på..

Skrevet

Trenger ikke forhåndsstekes.

Stek pizzaen i 12-14 min.

Det er vel individuelt. Jeg steker pizzaen ekstra lenge fordi jeg liker at osten er sprø. Vet ikke hvor lenge det er sånn akkurat, jeg kikker innimellom, og når jeg synes den ser ferdig, tar jeg den ut :-)

Skrevet

Det er vel individuelt. Jeg steker pizzaen ekstra lenge fordi jeg liker at osten er sprø. Vet ikke hvor lenge det er sånn akkurat, jeg kikker innimellom, og når jeg synes den ser ferdig, tar jeg den ut :-)

Har erfaring med at om man steker halvstekte pizzabunner for lenge, så blir de veldig tørre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...