Gjest philippa Skrevet 29. januar 2005 Skrevet 29. januar 2005 Dato, navn, sted, eller noe helt annet? 0 Siter
Fane Skrevet 29. januar 2005 Skrevet 29. januar 2005 dato og navn er vel det vanligste ja. Vi valgte bare navn vi, fordi vår kjærlighet ikke startet dagen vi giftet oss men lenge før det 0 Siter
Moraki Skrevet 29. januar 2005 Skrevet 29. januar 2005 dato og navn er vel det vanligste ja. Vi valgte bare navn vi, fordi vår kjærlighet ikke startet dagen vi giftet oss men lenge før det "Nå kan du angre, for nå er det gjort.." :-) 0 Siter
Gjest philippa Skrevet 29. januar 2005 Skrevet 29. januar 2005 "Nå kan du angre, for nå er det gjort.." :-) Hehe huff! Det gjelder en kamerat av meg dette..han vil egentlig ha noe litt annerledes enn bare navn, så jeg kanskje skulle foreslå det;) 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 29. januar 2005 Skrevet 29. januar 2005 det heter ikke skravere. Men gravere. Derav gravøren:"han som gjorde ... (henne) gravid" 0 Siter
Gemini Skrevet 29. januar 2005 Skrevet 29. januar 2005 Ikke vanlig, men hva med "Oss for alltid" og så datoen? 0 Siter
Gjest philippa Skrevet 29. januar 2005 Skrevet 29. januar 2005 det heter ikke skravere. Men gravere. Derav gravøren:"han som gjorde ... (henne) gravid" Jöss, har alltid trodd det var skravere.. og det var jo en ganske annen betydelse også:)jaja, da lärte jeg noe nytt i dag og! 0 Siter
Gjest ho mor si Skrevet 29. januar 2005 Skrevet 29. januar 2005 Min, ikke din. Leste det er en gang. Det syns jeg var kjempe orginalt! 0 Siter
cecily Skrevet 30. januar 2005 Skrevet 30. januar 2005 Vi har standarden. Din .......... forlovelsesdato - evighetstegnet - vielsesdato. 0 Siter
Gyda Skrevet 30. januar 2005 Skrevet 30. januar 2005 I våre står det Din ... (navnet), og bryllupsdato. En kollega av mannen min kom en dag og viste fram ringen sin. Han hadde vært gift med med en som het Britt i mange år, og innskripsjonen var blitt litt slitt. Det det så ut som det stod var "Din Dritt". ) 0 Siter
Gjest svaksterk Skrevet 30. januar 2005 Skrevet 30. januar 2005 I våre står det Din ... (navnet), og bryllupsdato. En kollega av mannen min kom en dag og viste fram ringen sin. Han hadde vært gift med med en som het Britt i mange år, og innskripsjonen var blitt litt slitt. Det det så ut som det stod var "Din Dritt". ) *lol* 0 Siter
Spirello Skrevet 30. januar 2005 Skrevet 30. januar 2005 I våre står det Din ... (navnet), og bryllupsdato. En kollega av mannen min kom en dag og viste fram ringen sin. Han hadde vært gift med med en som het Britt i mange år, og innskripsjonen var blitt litt slitt. Det det så ut som det stod var "Din Dritt". ) Herregud! Ler så jeg griner! *LOL* Da hadde jeg bedt han fått gravert over en gang til... 0 Siter
morsan Skrevet 30. januar 2005 Skrevet 30. januar 2005 I våre står det Din ... (navnet), og bryllupsdato. En kollega av mannen min kom en dag og viste fram ringen sin. Han hadde vært gift med med en som het Britt i mange år, og innskripsjonen var blitt litt slitt. Det det så ut som det stod var "Din Dritt". ) *LOL* Ja, ja, det kan jo hende at det var nærmere sannheten enn vi tror! ;-) 0 Siter
Gjest rutangis netu Skrevet 30. januar 2005 Skrevet 30. januar 2005 Vi har standarden. Din .......... forlovelsesdato - evighetstegnet - vielsesdato. Evighetstegnet, hva er det? 0 Siter
morsan Skrevet 30. januar 2005 Skrevet 30. januar 2005 Evighetstegnet, hva er det? liggende åttetall, tror jeg (lenge siden skoledagene) 0 Siter
MsSophie Skrevet 30. januar 2005 Skrevet 30. januar 2005 liggende åttetall, tror jeg (lenge siden skoledagene) ...det stemmer det! 0 Siter
cecily Skrevet 30. januar 2005 Skrevet 30. januar 2005 Evighetstegnet, hva er det? Liggende åttetall. 0 Siter
Gjest flonken Skrevet 30. januar 2005 Skrevet 30. januar 2005 Jöss, har alltid trodd det var skravere.. og det var jo en ganske annen betydelse også:)jaja, da lärte jeg noe nytt i dag og! Graverende feil... Hi, hi. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.