Gjest UtPåTurAldriSur! Skrevet 29. januar 2005 Skrevet 29. januar 2005 Hei, jeg og kjæresten min skal dra til Malta i August, kommende sommer. Alt vi har igjen og ordne er selve hotellet og plassen vi skal dra til. Er det noen av dere som har tips? Jeg vet om følgende plasser å dra til(jeg har funnet disse plassene på Gozoreiser): St.Julians, Mellieha, Sliema, Valetta(hovedstaden), Mdina, Attard,og St. Paul's Bay. Vi ønsker å dra et sted med fine strender! Kan noe hjelpe meg! På fårhånd, TAKK 0 Siter
Line Skrevet 29. januar 2005 Skrevet 29. januar 2005 http://www.lonelyplanet.com/destinations/europe/malta/ Her finner du nok det meste av informasjonen du trenger. 0 Siter
Finundre Skrevet 30. januar 2005 Skrevet 30. januar 2005 Lei en scooter, det gjorde vi, og så suste vi rundt på øya og fant våre egne steder! Øya er ikke større enn det. Men Gozo var nyyyydelig! Og Valetta... Likte ikke St. Julians noe særlig. Var så sinnsykt mye rotter der :-( 0 Siter
Gjest ex-bridget Skrevet 31. januar 2005 Skrevet 31. januar 2005 Malta er jo ikke akkurat kjent for å ha så fryktelig mye strender da, rundt Valetta, St.Julians, Sliema (de henger sammen, så det virker nesten som en stor by), så er det bare klipper. Men oppe i nord på øya er det noen strender, men det er nesten en halv time fra byen, så du må prioritere. Jeg ville valgt å bo inne i byen, og så gjort som hun over anbefalte - leie en scooter og suse rundt. Besøk på Gozo er et must ! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.