Gå til innhold

Har ikke muslimer lov til å sitte på toalettet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Humor burde ihvertfall være det beste middelet mot påstander der man generaliserer et helt folkeslag på bakgrunn av hva en enkelt person har gjort.

Men "generalisten" tok altså ikke humoren denne gangen, men cdet sier kanskje mest om vedkommende??

*S*

Tja...si det :-)

Èn ting er å ikke ta humoren - en annen ting er jo den barnslige drittslengingen som fulgte med.

"..........................."

• Svar 58
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

14

• morsan

8

• ShitDiddelyDo

8

• Mr Kahn

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

.... og å forsyne seg fra peanøttskåla i en bar er selvsagt HELT utelukket!

Det er helt horribelt :-) De aller fleste ville blitt dårlige hvis de visste hvor mange ufyselige bakterier som er i slike skåler. Eneste muligheten er hvis de som driver baren er glupe nok til å ha slike som man heller nøttene ut av, og ikke får stukket hånden ned i.

"............................."

Skrevet

Heh. På studenthuset her i byen er det et smalt vindu inn til herredoen(!). Man kan bare se vasken gjennom det. På en kveld var det én -1- mann/gutt som vasket hendene. Han ble møtt med applaus da han kom ut.

Det er jo direkte flaut, spør du meg.

"............................"

Skrevet

Tja...si det :-)

Èn ting er å ikke ta humoren - en annen ting er jo den barnslige drittslengingen som fulgte med.

"..........................."

Noen er flittige brukere av metoden "angrep er beste forsvar"! ;-)

Skrevet

Synest det er greitt med alt man ikke vet jeg. Da slipper en å gå rundt å løfte norsk pekefinger overfor folk som ikke er akkurat som oss...............

Hvem er akkurat som "oss". Jeg er unik, og vil ikke ha noen som meg.

Skrevet

Noen er flittige brukere av metoden "angrep er beste forsvar"! ;-)

Ja, eller et peniskompleks :-)

Skrevet

Synest det er greitt med alt man ikke vet jeg. Da slipper en å gå rundt å løfte norsk pekefinger overfor folk som ikke er akkurat som oss...............

Godt poeng.

".........................."

Skrevet

Humor burde ihvertfall være det beste middelet mot påstander der man generaliserer et helt folkeslag på bakgrunn av hva en enkelt person har gjort.

Men "generalisten" tok altså ikke humoren denne gangen, men cdet sier kanskje mest om vedkommende??

*S*

En enkelt person? Avisartikkelen tyder på noe annet.

Når det for øvrig gjelder somalieres toalettvaner, så

er det vel ikke alle som har samme erfaring med å grupperunke på offentlige toaletter sammen med ukjente somaliere som Prozac, så jeg gir meg denne gang.

Skrevet

er det vel ikke alle som har samme erfaring med å grupperunke på offentlige toaletter sammen med ukjente somaliere som Prozac, så jeg gir meg denne gang.

_Artikkelen_ omhandler dem som står på doringen og driter.

_Generaliseringen_ var dette :

"Man skal ikke ha hatt særlig mye kontakt med somaliere før man forstår godt at de ikke har peiling på hva en dass eller et toalettrom er til for.

En kvinnelig bekjent kom nylig inn på dametoalettet på biblioteket her i byen. Der stod en somalier midt på gulvet og vasket mens-dåsa si med vann fra halvannenlitersflasker med blod,vann og gørr flytende utover hele gulvet.. "

Skrevet

"så er det vel ikke alle som har samme erfaring med å grupperunke på offentlige toaletter sammen med ukjente somaliere som Prozac"

Bare nyskjerrig. Hvordan i all verden klarer du å få noe slikt ut av noe jeg har skrevet? Jeg er direkte imponert.

"........................."

Skrevet

_Artikkelen_ omhandler dem som står på doringen og driter.

_Generaliseringen_ var dette :

"Man skal ikke ha hatt særlig mye kontakt med somaliere før man forstår godt at de ikke har peiling på hva en dass eller et toalettrom er til for.

En kvinnelig bekjent kom nylig inn på dametoalettet på biblioteket her i byen. Der stod en somalier midt på gulvet og vasket mens-dåsa si med vann fra halvannenlitersflasker med blod,vann og gørr flytende utover hele gulvet.. "

Og grunnen tl at du skriver at dette er et enkeltstående tilfelle er hva?

Kanskje du helelr skulle spørre de som vasker etter dem om det?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Heh. På studenthuset her i byen er det et smalt vindu inn til herredoen(!). Man kan bare se vasken gjennom det. På en kveld var det én -1- mann/gutt som vasket hendene. Han ble møtt med applaus da han kom ut.

Mange menn er rett og slett ufyselige. Det er skremmende å høre at det er så mange av den ufyselige typen.

Skrevet

"så er det vel ikke alle som har samme erfaring med å grupperunke på offentlige toaletter sammen med ukjente somaliere som Prozac"

Bare nyskjerrig. Hvordan i all verden klarer du å få noe slikt ut av noe jeg har skrevet? Jeg er direkte imponert.

"........................."

Det var humor. Skjønner du ikke spøk?

Skrevet

Og grunnen tl at du skriver at dette er et enkeltstående tilfelle er hva?

Kanskje du helelr skulle spørre de som vasker etter dem om det?

*he he* Dette begynner å få et visst komikkens skjær over seg, og det er faktisk elementer her som gjør at jeg betviler at det er bryet verdt å forsøke å forklare....;-)

Men altså: JEG har ikke påstått at somaliere IKKE har elendige do-vaner! Jeg har absolutt ingen formening om hva ldsags dovaner de har eller ikke har, eller eventuelt hvilke vaner noen/mange av dem har/ikke har.

Og derfor er det ikke nødvendig at jeg beviser eller motbeviser at den situasjonen du refererer til er et enkeltstående tilfelle eller ikke, herunder snakke med dem som må gjøre rent på toaletter.

(Dog betviles ikke at rengjøringspersonale har et eller annet å fortelle om _andres_ griserier på offentlige toaletter også. Nuvel - det var ikke temaet nå! ;-) )

Men det er derimot DU som trekker frem en enkelt historie for å "bevise" at ikke bare står de på doringen - de gjør enda skrekkeligere ting enn som så.

Men grunnen tl at du skriver at dette er et enkeltstående tilfelle er hva?

Skrevet

Det var humor. Skjønner du ikke spøk?

Jovisst. Men den var enda mer meningsløs enn spøken min, og gikk helt på person og ikke sak. Men for all del - humor er forskjellig. Det er bare morsommere hvis det kan relateres litt til saken, om enn på en fjollete måte.

Skrevet

Jovisst. Men den var enda mer meningsløs enn spøken min, og gikk helt på person og ikke sak. Men for all del - humor er forskjellig. Det er bare morsommere hvis det kan relateres litt til saken, om enn på en fjollete måte.

Jepp, humor er som baken, delt. Jeg synes min var morsommere. Men akkurat DET er vel ikke mye å diskutere?

Skrevet

Jepp, humor er som baken, delt. Jeg synes min var morsommere. Men akkurat DET er vel ikke mye å diskutere?

Nåja...det er nok fullt mulig å diskutere akkurat det også. Men det får bli opp til andre enn meg.

Skrevet

Mange menn er rett og slett ufyselige. Det er skremmende å høre at det er så mange av den ufyselige typen.

Ingen av oss tok noen med hjem den kvelden. :)

Skrevet

Du som er fra Odalen har vel hørt om han elgjegeren fra Odalen som hadde kjøpt seg ny varmedress, med foret hette? Etter å ha sittet på post ble nøden stor og han ruslet noen meter inn i skogen for å gjøre sitt fornødne. Dro av seg dressen og satte seg ned og gjorde seg ferdig.

Tilbake på post så syntes han at lukten ikke akkurat ble bedre, så han begynte å lure på hva dette var. Men du vet...ei hette den legger seg jo ganske pent og pyntelig litt lenger ut enn selve dressen... resten kan du sikkert selv tenke deg:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...