cecily Skrevet 29. januar 2005 Forfatter Skrevet 29. januar 2005 Det gjør jeg. ÅÅÅÅÅÅh! Jeg blir så sur!!! Dette er en kjedelig lørdag! Urk! 0 Siter
Åsemor Skrevet 29. januar 2005 Skrevet 29. januar 2005 ÅÅÅÅÅÅh! Jeg blir så sur!!! Dette er en kjedelig lørdag! Urk! Nei, nei. Morsom lørdag! 0 Siter
cecily Skrevet 29. januar 2005 Forfatter Skrevet 29. januar 2005 Nei, nei. Morsom lørdag! Pøh! JEG KJEDER MEG!!!!!!!!!!!!! 0 Siter
Line Skrevet 29. januar 2005 Skrevet 29. januar 2005 Funker så det suser herr. Restarte, kanskje? 0 Siter
cecily Skrevet 29. januar 2005 Forfatter Skrevet 29. januar 2005 Funker så det suser herr. Restarte, kanskje? Nei, det funker heller ikke. Nå er jeg sur nå! *kaste glass og tallerkner veggimellom* 0 Siter
tigertrollet Skrevet 29. januar 2005 Skrevet 29. januar 2005 Nei, det funker heller ikke. Nå er jeg sur nå! *kaste glass og tallerkner veggimellom* Såså.. *klappe på cecily på hodet, smiler overbærende og forteller at tigertrollets msn funker heeeelt fint* Hjalp det? ;-P 0 Siter
Gemini Skrevet 29. januar 2005 Skrevet 29. januar 2005 Nei, det funker heller ikke. Nå er jeg sur nå! *kaste glass og tallerkner veggimellom* Kom inn på ranglere da vel! Lover at det er helt greit med vås der nå :-) 0 Siter
cecily Skrevet 30. januar 2005 Forfatter Skrevet 30. januar 2005 Kom inn på ranglere da vel! Lover at det er helt greit med vås der nå :-) Hehe, jeg ga opp og la meg i stedet. Men takk for invitasjonen. Problemet var at vi har byttet maskin, og alle bokmerkene mine lå lagret i en mail, og den fikk jeg søren ikke tak i. Prøvde et par ganger nå også, og plutselig kom jeg inn. Jeg skjønner ikke hva som skjer, for mannen i huset kom inn lett som bare det. Hotmailboikott av cecily. Men nå er allting så meget bedre. c",) 0 Siter
cecily Skrevet 30. januar 2005 Forfatter Skrevet 30. januar 2005 Såså.. *klappe på cecily på hodet, smiler overbærende og forteller at tigertrollets msn funker heeeelt fint* Hjalp det? ;-P Hadde ikke cecily lagt seg da, slik at cecily så den meldingen, så skal jeg love deg at det hadde gått med flere knuselige og uknuselige ting. hehe Men nå er jeg inne. Heldigvis! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.