Gå til innhold

Opera - erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

er det noen som har erfaringer med bruk av Opera. (Spesielt på DOL.) Både jeg og fruen bruker Opera, Jeg er fornøyd og hun klager...

Skrevet

Det fungerer utmerket for meg, men min (mannlige) samboer bruker firefox (som _jeg_ sliter med).

La nå bare folk bruke det de vil, sier nå jeg, hehe.

Skrevet

Jeg er godt fornøyd med Opera. Jeg har mange venner som bruker Opera, og mange venner som bruker Firefox. Hva som er riktig valg av nettleser avhenger av smak og behov.

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Opera - men på DOL kræsjer den mye, nesten hver gang jeg er her inne... vet ikke hvorfor.

Nå kjører jeg betaversjonen, så det kan være at den bare er ustabil pga det, men det skjer bare her på DOL og noen ganger på dagbladet.no...

Skrevet

Jeg er fornøyd med Opera på stort sett alle sider. Det finnes noen unntak, men DOL funker veldig bra for meg.

Det er et par småting, men ikke så gærent at jeg ville gått tilbake til IE.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...