Gå til innhold

usikker på hvem som er pappa

Anbefalte innlegg

Gjest cheeeeka
Skrevet

når man er nygravid å er usikker på hvem som er pappaen (å mensen er surrete, så man ikke har idè om når man sist hadde mens og eggløsning)

hvordan kan man finne ut NÅR man ble gravid? Så man kan peile inn riktig mann?

Skrevet

Har du mange alternativer?

Gi meg noen navn så kan jeg spørre noen høyere makter. Hvem vil du at det skal være? *veldig hjelpsom i dag*

ShitDiddelyDo
Skrevet

Du har jo ikke så veldig mange andre valg enn å innkalle hele gjengen til blodprøve.

Gjest tjaaaaaa
Skrevet

Var det noen som sa "billig"? Beklager, men jeg forstår ikke hvorfor noen vil opp i slikt "uføre".

Gjest - har jeg lest
Skrevet

Du må nok gjøre som SDD sier, kalle inne hele gjengen til blodprøve. Du kan trøste deg med at du ikke er den eneste her i landet som har måtte gjøre det. En viss ung dame i de finere kretser inni hovedstaden var også i det samme uføret for en 7-8 år siden.

Skrevet

Var det noen som sa "billig"? Beklager, men jeg forstår ikke hvorfor noen vil opp i slikt "uføre".

Sier du det samme om menn som har sex med to forskjellige damer i løpet av f.eks. en mnd?

Dette kan da skje den beste, men særlig kjekt er det nok ikke....

Skrevet

Du vil få ein god indikasjon på når du vart gravid når du er til svangerskapskontroll hos legen, og ultralyd kan også hjelpe deg litt på veg der. Men sikkert er det jo ikkje, og dersom det står om dagar, så er dette naturlegvis ikkje så veldig haldbart.

Uansett... ein vil jo ikkje gjerne utpeike feil mann til far, så blodprøve må du nok uansett belage deg på, anten av den eine eller av fleire.

Skrevet

*dask på labben*

Tåpelig kommentar!

Skrevet

Var det noen som sa "ondsinnet"?

Gjest Kondom er kanskje ikke så dumt...
Skrevet

Hørt om prevensjon?

Gjest surreal
Skrevet

Hørt om prevensjon?

-Men det hjelper jo ikke NÅ, gjør det vel...??

Kom heller med et konstruktivt svar i stedet for å slenge dritt for at situasjonen skal bli værre! :|

Gjest Kondom er kanskje ikke så dumt...
Skrevet

-Men det hjelper jo ikke NÅ, gjør det vel...??

Kom heller med et konstruktivt svar i stedet for å slenge dritt for at situasjonen skal bli værre! :|

Ville bare være hjelpsom og informere jeg. Så vedkommende slipper å oppleve det samme en gang til. For det virker nesten som om vedkommende var fraværende i timene der klassekameratene fikk informasjon om prevensjon.

Så kanskje jeg ikke gjør noe verre for vedkommende i det hele tatt?

Skrevet

Hva er vitsen med å skrive svar à la "Det skulle du tenkt på før!" eller annen fordømmelse?! Det er vel ikke dèt denne kvinnen trenger nå, men hjelp og støtte!

Forresten er det faktisk ikke SÅ sjelden at kvinner har sex med to menn i løpet av en måned, og kan komme i en slik situasjon. Og man er ikke noe "billig" av den grunn. Preventiver virker faktisk heller ikke alltid som de skal.

Ingen har rett til å dømme en person, spesielt når man ikke engang kjenner vedkommende og situasjonen inngående.

"Den av dere som er uten synd, kan kaste den første sten!"

Når det gjelder Cheeeeka, vil jeg si at du blir nødt til å få tatt blodprøve av begge mennene, eller evt først den ene (som du tror mest det er) og hvis det ikke er han, så av den andre.

Ønsker deg lykke til i en vanskelig sitasjon!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...