Gjest cheeeeka Skrevet 29. januar 2005 Skrevet 29. januar 2005 når man er nygravid å er usikker på hvem som er pappaen (å mensen er surrete, så man ikke har idè om når man sist hadde mens og eggløsning) hvordan kan man finne ut NÅR man ble gravid? Så man kan peile inn riktig mann? 0 Siter
tigertrollet Skrevet 29. januar 2005 Skrevet 29. januar 2005 Har du mange alternativer? Gi meg noen navn så kan jeg spørre noen høyere makter. Hvem vil du at det skal være? *veldig hjelpsom i dag* 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 29. januar 2005 Skrevet 29. januar 2005 Velg den mannen du liker best . 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 29. januar 2005 Skrevet 29. januar 2005 Du har jo ikke så veldig mange andre valg enn å innkalle hele gjengen til blodprøve. 0 Siter
Gjest tjaaaaaa Skrevet 29. januar 2005 Skrevet 29. januar 2005 Var det noen som sa "billig"? Beklager, men jeg forstår ikke hvorfor noen vil opp i slikt "uføre". 0 Siter
Gjest - har jeg lest Skrevet 29. januar 2005 Skrevet 29. januar 2005 Du må nok gjøre som SDD sier, kalle inne hele gjengen til blodprøve. Du kan trøste deg med at du ikke er den eneste her i landet som har måtte gjøre det. En viss ung dame i de finere kretser inni hovedstaden var også i det samme uføret for en 7-8 år siden. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 29. januar 2005 Skrevet 29. januar 2005 Var det noen som sa "billig"? Beklager, men jeg forstår ikke hvorfor noen vil opp i slikt "uføre". Sier du det samme om menn som har sex med to forskjellige damer i løpet av f.eks. en mnd? Dette kan da skje den beste, men særlig kjekt er det nok ikke.... 0 Siter
Zarine Skrevet 30. januar 2005 Skrevet 30. januar 2005 Du vil få ein god indikasjon på når du vart gravid når du er til svangerskapskontroll hos legen, og ultralyd kan også hjelpe deg litt på veg der. Men sikkert er det jo ikkje, og dersom det står om dagar, så er dette naturlegvis ikkje så veldig haldbart. Uansett... ein vil jo ikkje gjerne utpeike feil mann til far, så blodprøve må du nok uansett belage deg på, anten av den eine eller av fleire. 0 Siter
cecily Skrevet 30. januar 2005 Skrevet 30. januar 2005 Var det noen som sa "billig"? Beklager, men jeg forstår ikke hvorfor noen vil opp i slikt "uføre". *dask på labben* Tåpelig kommentar! 0 Siter
Gjest grøss Skrevet 30. januar 2005 Skrevet 30. januar 2005 Var det noen som sa "billig"? Beklager, men jeg forstår ikke hvorfor noen vil opp i slikt "uføre". Var det noen som sa "ondsinnet"? 0 Siter
Gjest Kondom er kanskje ikke så dumt... Skrevet 30. januar 2005 Skrevet 30. januar 2005 Hørt om prevensjon? 0 Siter
Gjest surreal Skrevet 30. januar 2005 Skrevet 30. januar 2005 Hørt om prevensjon? -Men det hjelper jo ikke NÅ, gjør det vel...?? Kom heller med et konstruktivt svar i stedet for å slenge dritt for at situasjonen skal bli værre! :| 0 Siter
Gjest Kondom er kanskje ikke så dumt... Skrevet 30. januar 2005 Skrevet 30. januar 2005 -Men det hjelper jo ikke NÅ, gjør det vel...?? Kom heller med et konstruktivt svar i stedet for å slenge dritt for at situasjonen skal bli værre! :| Ville bare være hjelpsom og informere jeg. Så vedkommende slipper å oppleve det samme en gang til. For det virker nesten som om vedkommende var fraværende i timene der klassekameratene fikk informasjon om prevensjon. Så kanskje jeg ikke gjør noe verre for vedkommende i det hele tatt? 0 Siter
hjertebarnet Skrevet 31. januar 2005 Skrevet 31. januar 2005 Hva er vitsen med å skrive svar à la "Det skulle du tenkt på før!" eller annen fordømmelse?! Det er vel ikke dèt denne kvinnen trenger nå, men hjelp og støtte! Forresten er det faktisk ikke SÅ sjelden at kvinner har sex med to menn i løpet av en måned, og kan komme i en slik situasjon. Og man er ikke noe "billig" av den grunn. Preventiver virker faktisk heller ikke alltid som de skal. Ingen har rett til å dømme en person, spesielt når man ikke engang kjenner vedkommende og situasjonen inngående. "Den av dere som er uten synd, kan kaste den første sten!" Når det gjelder Cheeeeka, vil jeg si at du blir nødt til å få tatt blodprøve av begge mennene, eller evt først den ene (som du tror mest det er) og hvis det ikke er han, så av den andre. Ønsker deg lykke til i en vanskelig sitasjon! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.