Gå til innhold

Irshad Manji (36) er kalt Osama bin Ladens verste mareritt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som sagt....

Og siden du heller ikke denne gang innser hvordan det du skriver oppfattes av de fleste andre her, så er det vel liten vits i å føre denne diskusjonen videre?

DOL er allerde overfylt av dine benektende innlegg om hva du faktisk skriver:-)

Hvordan du misoppfatter meg er vel ditt eget problem?

Du har jo aldri kunnet produsere en lenke til disse fantasi-innleggene dine som du påstår jeg skriver.

• Svar 85
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

24

• Goliath

16

• Grip

15

• Prozak

13

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg skjønner ikke hva du mener, og har ikke tid til å finne det ut heller.

Nei, men det ville kanskje være til hjelp for deg hvis du lærte deg forskjellen mellom ateister og teister?

Skrevet

Hvordan du misoppfatter meg er vel ditt eget problem?

Du har jo aldri kunnet produsere en lenke til disse fantasi-innleggene dine som du påstår jeg skriver.

he-he....når vi ser hvordan du reagerer overfor de som faktisk gidder å finne frem til en lenke eller to, så er du kanskje (men bare kanskje) "intelligent" nok til å forstå hvorfor jeg finner det "lett humoristisk":-)

Og hadde det bare vært meg som forstår innleggene dine slik de fremkommer her, så skulle jeg "gått i meg selv" Sør.

Men når så mange andre også gjør det, så burde det kanskje fortelle deg at det er du som burde gått litt "i deg selv"....he-he-he

Beklager latteren Sør, men det er særdeles vanskelig å la være å le av deg:-)

Skrevet

he-he....når vi ser hvordan du reagerer overfor de som faktisk gidder å finne frem til en lenke eller to, så er du kanskje (men bare kanskje) "intelligent" nok til å forstå hvorfor jeg finner det "lett humoristisk":-)

Og hadde det bare vært meg som forstår innleggene dine slik de fremkommer her, så skulle jeg "gått i meg selv" Sør.

Men når så mange andre også gjør det, så burde det kanskje fortelle deg at det er du som burde gått litt "i deg selv"....he-he-he

Beklager latteren Sør, men det er særdeles vanskelig å la være å le av deg:-)

Fremdeles ingen lenker, bare flåsete bortforklaringer, og pisspreik om "Sør".

Skrevet

Fremdeles ingen lenker, bare flåsete bortforklaringer, og pisspreik om "Sør".

he-he....du er morsom du:-)

Skrevet

Det viktige er hvordan religionene praktiseres i dag, gjennom sine troende.

Et viktig (og farlig) trekk ved islam er den tette koblingen mellom det religiøse og det verdslige. I et islamsk samfunn ser man sjelden det skille mellom stat og kirke som jo har preget kristendommens lutherske variant, og som har gjort fremskrittene i vestlige land mulig.

Hvis du leser hva jeg sa, så sa jeg jo blant annet det du sier nå. Det utelukker imidlertid ikke det faktum at religionene i utgangspunktet er veldig like.

"........................------"

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...