Sør Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Skrevet 31. januar 2005 Som sagt.... Og siden du heller ikke denne gang innser hvordan det du skriver oppfattes av de fleste andre her, så er det vel liten vits i å føre denne diskusjonen videre? DOL er allerde overfylt av dine benektende innlegg om hva du faktisk skriver:-) Hvordan du misoppfatter meg er vel ditt eget problem? Du har jo aldri kunnet produsere en lenke til disse fantasi-innleggene dine som du påstår jeg skriver. 0 Siter
Sør Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Skrevet 31. januar 2005 Jeg skjønner ikke hva du mener, og har ikke tid til å finne det ut heller. Nei, men det ville kanskje være til hjelp for deg hvis du lærte deg forskjellen mellom ateister og teister? 0 Siter
Goliath Skrevet 31. januar 2005 Skrevet 31. januar 2005 Hvordan du misoppfatter meg er vel ditt eget problem? Du har jo aldri kunnet produsere en lenke til disse fantasi-innleggene dine som du påstår jeg skriver. he-he....når vi ser hvordan du reagerer overfor de som faktisk gidder å finne frem til en lenke eller to, så er du kanskje (men bare kanskje) "intelligent" nok til å forstå hvorfor jeg finner det "lett humoristisk":-) Og hadde det bare vært meg som forstår innleggene dine slik de fremkommer her, så skulle jeg "gått i meg selv" Sør. Men når så mange andre også gjør det, så burde det kanskje fortelle deg at det er du som burde gått litt "i deg selv"....he-he-he Beklager latteren Sør, men det er særdeles vanskelig å la være å le av deg:-) 0 Siter
Sør Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Skrevet 31. januar 2005 he-he....når vi ser hvordan du reagerer overfor de som faktisk gidder å finne frem til en lenke eller to, så er du kanskje (men bare kanskje) "intelligent" nok til å forstå hvorfor jeg finner det "lett humoristisk":-) Og hadde det bare vært meg som forstår innleggene dine slik de fremkommer her, så skulle jeg "gått i meg selv" Sør. Men når så mange andre også gjør det, så burde det kanskje fortelle deg at det er du som burde gått litt "i deg selv"....he-he-he Beklager latteren Sør, men det er særdeles vanskelig å la være å le av deg:-) Fremdeles ingen lenker, bare flåsete bortforklaringer, og pisspreik om "Sør". 0 Siter
Goliath Skrevet 31. januar 2005 Skrevet 31. januar 2005 Fremdeles ingen lenker, bare flåsete bortforklaringer, og pisspreik om "Sør". he-he....du er morsom du:-) 0 Siter
Prozak Skrevet 31. januar 2005 Skrevet 31. januar 2005 Det viktige er hvordan religionene praktiseres i dag, gjennom sine troende. Et viktig (og farlig) trekk ved islam er den tette koblingen mellom det religiøse og det verdslige. I et islamsk samfunn ser man sjelden det skille mellom stat og kirke som jo har preget kristendommens lutherske variant, og som har gjort fremskrittene i vestlige land mulig. Hvis du leser hva jeg sa, så sa jeg jo blant annet det du sier nå. Det utelukker imidlertid ikke det faktum at religionene i utgangspunktet er veldig like. "........................------" 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.