Gå til innhold

Få ut spylukt av treverk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde fest i går, og en av festdeltakerne ble dårlig og rakk ikke fram til do. Sånt skjer, jeg har vasket etter beste evne. Men tredøren lukter vondt, lukten har selvsagt trukket inn (den er ikke lakket). Noen tips til hvordan man kan få lukt ut av tre? (Fortrinnsvis en metode som ikke ødelegger eller misfarger treverket)

Skrevet

Tror jeg hadde prøvd mildt salmiakkvann. Siden det ikke er lakkert, så tar du i alle fall ikke lakken..

Grønnsåpe er jo mildt, men det hjelper ikke SÅ mye mot lukt..

Ei venninne av meg spydde ut av vinduet mitt på fredagsnatta så jeg har en ruke med tacospy på vindusbrettet mitt ute. Hehhehe :)

Ikke greit å ha fest :P

Skrevet

På fargehandelen får du kjøpt "trerens", sier mhåndtverkersamboern min. Du må rense hele døra,men det er det kanskje "verd"? Han sier det ikke er særlig dyrt.

Lykke til!

Skrevet

På fargehandelen får du kjøpt "trerens", sier mhåndtverkersamboern min. Du må rense hele døra,men det er det kanskje "verd"? Han sier det ikke er særlig dyrt.

Lykke til!

Takk for tipset. Skal prøve dette om vask med vanlige rengjøringsmidler ikke fungerer.

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

en unge spydde på stuegulvet mitt (ubehandlet), og etter å ha vasket og prirket bort dritten, tok det tre dager, så var lukten borte.

Best å oppholde seg andre steder imens, men det går altså bort av seg selv!! :)

Skrevet

en unge spydde på stuegulvet mitt (ubehandlet), og etter å ha vasket og prirket bort dritten, tok det tre dager, så var lukten borte.

Best å oppholde seg andre steder imens, men det går altså bort av seg selv!! :)

Godt å høre :)

Jeg sprayet litt parfyme på for å døyve lukten...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...