Gå til innhold

Hvor blond går det an å bli?!

Anbefalte innlegg

• Svar 67
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Spirello

14

• Prozak

6

• serendipity

5

• cecily

5

Mest aktive i denne tråden

Gjest en-to-tre-4
Skrevet

Hun er da brunette!

Hun er vel det jeg kaller Kinder-egg: Mørk utenpå og blond inni..

;o)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Hun er da brunette!

Du virker litt blond du og :P

Skrevet

Du virker litt blond du og :P

Poenget var iallefall at brunetter kan være vel så teite som blondiner. Men det er nok som 1234 sier, hun er brun utenpå og blond inni.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Poenget var iallefall at brunetter kan være vel så teite som blondiner. Men det er nok som 1234 sier, hun er brun utenpå og blond inni.

Ok :)

Hehe.. godt sagt av en-to-tre-4

Skrevet

Ok :)

Hehe.. godt sagt av en-to-tre-4

Du har driti deg ut mer i denne tråden enn Aylar.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Du har driti deg ut mer i denne tråden enn Aylar.

Kanskje jeg er Aylar..?

Skrevet

Hun er vel det jeg kaller Kinder-egg: Mørk utenpå og blond inni..

;o)

Hehe.. du så på diskusjonen på tv i dag du og eller? Programlederen irriterte meg noe vanvittig...

Skrevet

Hva har dette med blonbiner å gjøre egentlig?? Kanskje ikke verdens mest intelligente selv?

Er enig at dama er skikkelig bimbo og tulling, men det er skikkelig dustete å kalle en mørk dame med brune øyne blond... Blond er ikke er skjeldsord skjønner du, det er en hårfarge så altfor mange misunner og derfor må bruke det som skjellsord..

Skrevet

Hva har dette med blonbiner å gjøre egentlig?? Kanskje ikke verdens mest intelligente selv?

Er enig at dama er skikkelig bimbo og tulling, men det er skikkelig dustete å kalle en mørk dame med brune øyne blond... Blond er ikke er skjeldsord skjønner du, det er en hårfarge så altfor mange misunner og derfor må bruke det som skjellsord..

Spirello følte seg truffet.

*egle egle*

Skrevet

"Blond er ikke er skjeldsord skjønner du, det er en hårfarge så altfor mange misunner og derfor må bruke det som skjellsord.."

Det er vel ikke det at alle misunner fargen - det er bare, idiotisk nok, blitt en "vane" å sammenligne blondhet med dumhet.

".........................."

Gjest kommunefarget
Skrevet

Kanskje et dumt pørsmål, men jeg har aldri skjønt hvorfor det skal være en utbredt misunnelse på blondinene. Hvem som helst kan jo skaffe seg blond farge uten å ødelegge håret nå, så hvorfor skulle noen være misunnelige???

Gjest tjohooo
Skrevet

Misunnelig på blondt hår? Hvorfor det? Det er jo bare å lysne håret selv.

Husker en artikkel hvor det stod at menn assosierte blondiner med husholdningsartikler, og brunetter og rødhoder med vill sex.

Selv skulle jeg helst sett latino ut.

Skrevet

Husker en artikkel hvor det stod at menn assosierte blondiner med husholdningsartikler, og brunetter og rødhoder med vill sex.

Husholdningsartiker????

Ka farsken?

Skrevet

Rødt med vill sex? Uhm...nei...kan ikke akkurat si at det er min erfaring :-)

"............................."

Gjest tjohooo
Skrevet

Husholdningsartiker????

Ka farsken?

Rengjøringsmidler, såpe og slikt :)

De assosierer vel den blonde fargen med renhold.. rett og slett.

Gjest tjohooo
Skrevet

Rødt med vill sex? Uhm...nei...kan ikke akkurat si at det er min erfaring :-)

"............................."

Ikke sånn potte sur redhead da ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...