Gjest M.Angelica Skrevet 30. januar 2005 Skrevet 30. januar 2005 http://pub.tv2.no/nettavisen/side2/kjendis/article337641.ece Mange stjernekommentarer fra dette vesenet..nok en gang! Jeg må le.. 0 Siter
Gjest en-to-tre-4 Skrevet 30. januar 2005 Skrevet 30. januar 2005 Hun er da brunette! Hun er vel det jeg kaller Kinder-egg: Mørk utenpå og blond inni.. ;o) 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 30. januar 2005 Skrevet 30. januar 2005 Hun er da brunette! Du virker litt blond du og 0 Siter
Åsemor Skrevet 30. januar 2005 Skrevet 30. januar 2005 Du virker litt blond du og Poenget var iallefall at brunetter kan være vel så teite som blondiner. Men det er nok som 1234 sier, hun er brun utenpå og blond inni. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 30. januar 2005 Skrevet 30. januar 2005 Poenget var iallefall at brunetter kan være vel så teite som blondiner. Men det er nok som 1234 sier, hun er brun utenpå og blond inni. Ok Hehe.. godt sagt av en-to-tre-4 0 Siter
Gjest wacker Skrevet 30. januar 2005 Skrevet 30. januar 2005 Ok Hehe.. godt sagt av en-to-tre-4 Du har driti deg ut mer i denne tråden enn Aylar. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 30. januar 2005 Skrevet 30. januar 2005 Du har driti deg ut mer i denne tråden enn Aylar. Kanskje jeg er Aylar..? 0 Siter
Spirello Skrevet 30. januar 2005 Skrevet 30. januar 2005 Hun er vel det jeg kaller Kinder-egg: Mørk utenpå og blond inni.. ;o) Hehe.. du så på diskusjonen på tv i dag du og eller? Programlederen irriterte meg noe vanvittig... 0 Siter
Spirello Skrevet 30. januar 2005 Skrevet 30. januar 2005 Hva har dette med blonbiner å gjøre egentlig?? Kanskje ikke verdens mest intelligente selv? Er enig at dama er skikkelig bimbo og tulling, men det er skikkelig dustete å kalle en mørk dame med brune øyne blond... Blond er ikke er skjeldsord skjønner du, det er en hårfarge så altfor mange misunner og derfor må bruke det som skjellsord.. 0 Siter
cecily Skrevet 30. januar 2005 Skrevet 30. januar 2005 Hva har dette med blonbiner å gjøre egentlig?? Kanskje ikke verdens mest intelligente selv? Er enig at dama er skikkelig bimbo og tulling, men det er skikkelig dustete å kalle en mørk dame med brune øyne blond... Blond er ikke er skjeldsord skjønner du, det er en hårfarge så altfor mange misunner og derfor må bruke det som skjellsord.. Spirello følte seg truffet. *egle egle* 0 Siter
Prozak Skrevet 30. januar 2005 Skrevet 30. januar 2005 Hva har dette med blonbiner å gjøre egentlig?? Kanskje ikke verdens mest intelligente selv? Er enig at dama er skikkelig bimbo og tulling, men det er skikkelig dustete å kalle en mørk dame med brune øyne blond... Blond er ikke er skjeldsord skjønner du, det er en hårfarge så altfor mange misunner og derfor må bruke det som skjellsord.. "Blond er ikke er skjeldsord skjønner du, det er en hårfarge så altfor mange misunner og derfor må bruke det som skjellsord.." Det er vel ikke det at alle misunner fargen - det er bare, idiotisk nok, blitt en "vane" å sammenligne blondhet med dumhet. ".........................." 0 Siter
Gjest kommunefarget Skrevet 30. januar 2005 Skrevet 30. januar 2005 Hva har dette med blonbiner å gjøre egentlig?? Kanskje ikke verdens mest intelligente selv? Er enig at dama er skikkelig bimbo og tulling, men det er skikkelig dustete å kalle en mørk dame med brune øyne blond... Blond er ikke er skjeldsord skjønner du, det er en hårfarge så altfor mange misunner og derfor må bruke det som skjellsord.. Kanskje et dumt pørsmål, men jeg har aldri skjønt hvorfor det skal være en utbredt misunnelse på blondinene. Hvem som helst kan jo skaffe seg blond farge uten å ødelegge håret nå, så hvorfor skulle noen være misunnelige??? 0 Siter
Gjest tjohooo Skrevet 30. januar 2005 Skrevet 30. januar 2005 Hva har dette med blonbiner å gjøre egentlig?? Kanskje ikke verdens mest intelligente selv? Er enig at dama er skikkelig bimbo og tulling, men det er skikkelig dustete å kalle en mørk dame med brune øyne blond... Blond er ikke er skjeldsord skjønner du, det er en hårfarge så altfor mange misunner og derfor må bruke det som skjellsord.. Misunnelig på blondt hår? Hvorfor det? Det er jo bare å lysne håret selv. Husker en artikkel hvor det stod at menn assosierte blondiner med husholdningsartikler, og brunetter og rødhoder med vill sex. Selv skulle jeg helst sett latino ut. 0 Siter
cecily Skrevet 30. januar 2005 Skrevet 30. januar 2005 Misunnelig på blondt hår? Hvorfor det? Det er jo bare å lysne håret selv. Husker en artikkel hvor det stod at menn assosierte blondiner med husholdningsartikler, og brunetter og rødhoder med vill sex. Selv skulle jeg helst sett latino ut. Husholdningsartiker???? Ka farsken? 0 Siter
Prozak Skrevet 30. januar 2005 Skrevet 30. januar 2005 Misunnelig på blondt hår? Hvorfor det? Det er jo bare å lysne håret selv. Husker en artikkel hvor det stod at menn assosierte blondiner med husholdningsartikler, og brunetter og rødhoder med vill sex. Selv skulle jeg helst sett latino ut. Rødt med vill sex? Uhm...nei...kan ikke akkurat si at det er min erfaring :-) "............................." 0 Siter
Gjest tjohooo Skrevet 30. januar 2005 Skrevet 30. januar 2005 Husholdningsartiker???? Ka farsken? Rengjøringsmidler, såpe og slikt De assosierer vel den blonde fargen med renhold.. rett og slett. 0 Siter
Gjest tjohooo Skrevet 30. januar 2005 Skrevet 30. januar 2005 Rødt med vill sex? Uhm...nei...kan ikke akkurat si at det er min erfaring :-) "............................." Ikke sånn potte sur redhead da 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.