Gå til innhold

Hvor blond går det an å bli?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er jeg ikke enig i! Det gjelder i så fall de som velger feil blond nyanse.

Jeg har nesten svart hår og jeg kan garantere deg at jeg ser grusom ut med hvilken som helst blond nyanse i håret ;o)

• Svar 67
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Spirello

14

• Prozak

6

• serendipity

5

• cecily

5

Mest aktive i denne tråden

Gjest jdksalfds???!!!!??
Skrevet

Jo, men du gikk jo på limpinnen?

Hva mener du?

Gjest en-to-tre-4
Skrevet

Hehe.. du så på diskusjonen på tv i dag du og eller? Programlederen irriterte meg noe vanvittig...

Nei, har ikke sett noe på tv. Hva var det? :o)

Skrevet

Hun er heldigvis LAAAAANGT fra blond :-))

Jeg har lært på DOL at det er forskjell på å være blond og blånd. Så hun er nok blånd.

Men jeg er enda blåndere. For da jeg leste at motivet hennes for å melde seg på til BB var at hun ville bli kjent i Sverige, assosierte jeg helt feil. Kjent i Sverige, tenkte jeg. Da bør man jo ta noen bilturer på kryss og tvers.

Skrevet

Å være "blond" er en tilstand. Akkurat som fjortiss :) Og ja, det gjør Aylar blond! Hun er jo ikke akkurat den skarpeste kniven i skuffen...

Å være blond er ikke en tilstand... Det er å ha blondt hår.. Når skal folk slutte å bruke en spesiell hårfarge som et nagativt drittutrykk?

Hilsen fornærma lys blondine som er jævla stolt over den naturlige hårfargen sin, og er drittlei folk som tror "blond" er en tilstand..

Skrevet

Misunnelig på blondt hår? Hvorfor det? Det er jo bare å lysne håret selv.

Husker en artikkel hvor det stod at menn assosierte blondiner med husholdningsartikler, og brunetter og rødhoder med vill sex.

Selv skulle jeg helst sett latino ut.

Tro ikke på alt du leser! ; ) Er kjempestolt over hårfargen min, og vet at mange misunner den ja.. Er naturlig platina blond, og kan ikke engang sammenlignes med bleika hår.. så det er ikke bare å bleike det.. sytnes bleika hår er stygt, i hvert fall hvis håret blir gult og slitt som det ofte blir... er man mørk blond og bleiker det kan det bli bra, men det er sjelden å se..

Skrevet

Rengjøringsmidler, såpe og slikt :)

De assosierer vel den blonde fargen med renhold.. rett og slett.

Tviler på derfor menn er ville etter blondiner.. fordi de forbinder de med rengjøringsmidler. MÅ vært en brunette som skrev den artikkelen, som jeg overhodet ikke tror på..

Skrevet

Tro ikke på alt du leser! ; ) Er kjempestolt over hårfargen min, og vet at mange misunner den ja.. Er naturlig platina blond, og kan ikke engang sammenlignes med bleika hår.. så det er ikke bare å bleike det.. sytnes bleika hår er stygt, i hvert fall hvis håret blir gult og slitt som det ofte blir... er man mørk blond og bleiker det kan det bli bra, men det er sjelden å se..

Naturlig blonde har som regel en rar farge som ikke er noe fin da. Livløs på en måte..

Skrevet

Kanskje et dumt pørsmål, men jeg har aldri skjønt hvorfor det skal være en utbredt misunnelse på blondinene. Hvem som helst kan jo skaffe seg blond farge uten å ødelegge håret nå, så hvorfor skulle noen være misunnelige???

Er man brunette kan man aldir få et blondt naturlig utseende.. Det er bare sånn det er! Man ser faktisk forskjell på naturlig og bleika blondt hår... Sånn er det bare! Bleika hår blir ofte slitt, tørt og gulaktig, ser kunstig og fælt ut...

Selv om noen får til å bleike håret så det blir pent, så ser man at det ikke er naturlig blondt.. Nemlig!

Skrevet

Er man brunette kan man aldir få et blondt naturlig utseende.. Det er bare sånn det er! Man ser faktisk forskjell på naturlig og bleika blondt hår... Sånn er det bare! Bleika hår blir ofte slitt, tørt og gulaktig, ser kunstig og fælt ut...

Selv om noen får til å bleike håret så det blir pent, så ser man at det ikke er naturlig blondt.. Nemlig!

Har til gode å se noen med naturlig blondt hår som er pent hvertfall.. Ser litt for albino ut...

Skrevet

Naturlig blonde har som regel en rar farge som ikke er noe fin da. Livløs på en måte..

Håret mitt er langt fra livløst! Det er så lyst som det kan få blitt.. og får masse skryt av hårfargen min... Nemlig!

Hvis det er mellomblondt kan det kanskje virke litt livløst, da gjør striper susen - da blir det fint.

Skrevet

Har til gode å se noen med naturlig blondt hår som er pent hvertfall.. Ser litt for albino ut...

Har ikke hvitt hår, men blondt! Da har du ikke sett en ekte blondine i hvert fall. Lukter jeg missunnelse ja... ?

Skrevet

Håret mitt er langt fra livløst! Det er så lyst som det kan få blitt.. og får masse skryt av hårfargen min... Nemlig!

Hvis det er mellomblondt kan det kanskje virke litt livløst, da gjør striper susen - da blir det fint.

Striper synes jo det også, så hvorfor "godtar" du det og ikke bleking? *S*

Synes bare det ble litt festlig her inne nå hvor "alle" angriper "alle", enten de har bleket, ikke bleket, naturlig kommunefarger eller naturlig askeblondt!! *he he*

Skrevet

"Blond er ikke er skjeldsord skjønner du, det er en hårfarge så altfor mange misunner og derfor må bruke det som skjellsord.."

Det er vel ikke det at alle misunner fargen - det er bare, idiotisk nok, blitt en "vane" å sammenligne blondhet med dumhet.

".........................."

Har da ikke sagt at alle misunner den blonde hårfargen... Mange flotte brunfarger, og rødfarger og... MEN det er altfor mange som bleiker håret for å bli blonde, de ser ofte helt jævlige ut... de bleiker jo håret for å bli blonde.. Det er ofte de som er hjernedøde. Fodi de tror de automatisk blir babes med blondt hår... Noe som ikke stemmer.

Jeg er verken babe eller bimbo, bare naturlig blond! ; ) Og litt søt da.. Hehe..

Skrevet

Har ikke hvitt hår, men blondt! Da har du ikke sett en ekte blondine i hvert fall. Lukter jeg missunnelse ja... ?

hehehe.. hvorfor tror alle at den eneste grunnen til at noen kritiserter noe er misunnelse? Da er man passe selvgod. Bare fordi jeg aldri har sett noen med fint naturlig blondt hår så er jeg misunnelig på deg?? Eh.. hallo? Har da ikke sett håret ditt engang, og jeg tror desverre ikke at bare fordi du sier det er fint så er det det..

Skrevet

Bare at apropos til om man kan se det eller ikke at noen har bleket hår:

Det ble litt komisk på jobben en gang da en rundt lunsjen kommenterte en dame med ultrablondt hår - at det ikke var noe pent når det var SÅ bleket etc. Men damen han snakket om var naturlig blond, og etter min emning var det lett å se det!

Samtidig som han kom med disse kommentarene var det minst tre damer til stede med diverse lysninger/striper etc, som han trodde var naturlig hårfarge!

*ha ha*

Så det som er opplagt for den ene er ikke nødvendigvis det for den andre. Jeg skulle tro at en som er naturlig lys selv lettere spotter når andre IKKE er det! ;-)

Skrevet

Jeg har nesten svart hår og jeg kan garantere deg at jeg ser grusom ut med hvilken som helst blond nyanse i håret ;o)

Akkurat som jeg ville sett ut som Adams Familiy med sort hår :-)

Skrevet

Har da ikke sagt at alle misunner den blonde hårfargen... Mange flotte brunfarger, og rødfarger og... MEN det er altfor mange som bleiker håret for å bli blonde, de ser ofte helt jævlige ut... de bleiker jo håret for å bli blonde.. Det er ofte de som er hjernedøde. Fodi de tror de automatisk blir babes med blondt hår... Noe som ikke stemmer.

Jeg er verken babe eller bimbo, bare naturlig blond! ; ) Og litt søt da.. Hehe..

Ja, jeg er enig i at farging til blondt sjelden blir bra med en mørk eller rød farge i utgangspunktet. Jeg husker spesiellt ett tilfelle med ei som farget gulrotrødt hår blondt; det ble så forjævli stygt at jeg ante ikke hva jeg skulle si :-)

"..........................."

Skrevet

Striper synes jo det også, så hvorfor "godtar" du det og ikke bleking? *S*

Synes bare det ble litt festlig her inne nå hvor "alle" angriper "alle", enten de har bleket, ikke bleket, naturlig kommunefarger eller naturlig askeblondt!! *he he*

striper blir som oftes fint, men helbleking blir stygt - det er min mening. striper ser jo ikke ekte ut det heller, men det er kult.. har man mellomblondt hår og ønsker lysere er det 1000 ganger bedre å stripe det enn å helbleike det..

Skrevet

Bare at apropos til om man kan se det eller ikke at noen har bleket hår:

Det ble litt komisk på jobben en gang da en rundt lunsjen kommenterte en dame med ultrablondt hår - at det ikke var noe pent når det var SÅ bleket etc. Men damen han snakket om var naturlig blond, og etter min emning var det lett å se det!

Samtidig som han kom med disse kommentarene var det minst tre damer til stede med diverse lysninger/striper etc, som han trodde var naturlig hårfarge!

*ha ha*

Så det som er opplagt for den ene er ikke nødvendigvis det for den andre. Jeg skulle tro at en som er naturlig lys selv lettere spotter når andre IKKE er det! ;-)

det er sikkert helt sant... : ) Mange som ikke tror meg når jeg sier jeg ikke har gjort noe med fargen, siden det er så lyst..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...