Gå til innhold

Hvor blond går det an å bli?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

striper blir som oftes fint, men helbleking blir stygt - det er min mening. striper ser jo ikke ekte ut det heller, men det er kult.. har man mellomblondt hår og ønsker lysere er det 1000 ganger bedre å stripe det enn å helbleike det..

Problemet med bleking er ikke først og fremst AT man bleker det, men at man gjør det FOR mye og at man unnlater å REPETERE!

Ikke særlig lekkert med 3 cm mørk ettervekst!! *grøss*

• Svar 67
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Spirello

14

• Prozak

6

• serendipity

5

• cecily

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

hehehe.. hvorfor tror alle at den eneste grunnen til at noen kritiserter noe er misunnelse? Da er man passe selvgod. Bare fordi jeg aldri har sett noen med fint naturlig blondt hår så er jeg misunnelig på deg?? Eh.. hallo? Har da ikke sett håret ditt engang, og jeg tror desverre ikke at bare fordi du sier det er fint så er det det..

Hallo???? Det var en fleip! Da er håret mitt stygt da, fordi du mener det..??? Selv om du aldri har sett det.. Smart å si!

Herregud! Egentlig driter jeg i hva du måtte mene om håret mitt. Jeg ser jo sjøl at det er fint, enten du du er enig eller ikke. Eneste jeg kan være litt misfornøyd med er tykkelsen, ellers ville jeg ikke forandre på et hårstrå.

Skrevet

hehehe.. hvorfor tror alle at den eneste grunnen til at noen kritiserter noe er misunnelse? Da er man passe selvgod. Bare fordi jeg aldri har sett noen med fint naturlig blondt hår så er jeg misunnelig på deg?? Eh.. hallo? Har da ikke sett håret ditt engang, og jeg tror desverre ikke at bare fordi du sier det er fint så er det det..

Hallo???? Det var en fleip! Da er håret mitt stygt da, fordi du mener det..??? Selv om du aldri har sett det.. Smart å si!

Herregud! Egentlig driter jeg i hva du måtte mene om håret mitt. Jeg ser jo sjøl at det er fint, enten du du er enig eller ikke. Eneste jeg kan være litt misfornøyd med er tykkelsen, ellers ville jeg ikke forandre på et hårstrå.

Skrevet

Spirello følte seg truffet.

*egle egle*

:P Av hva da? Jeg er ikke innbilsk, og ville gjerne forandra på det ene og det andre, men håret mitt er jævla fint om jeg skal si det sjøl! ;) Så driter i hva dere sier...

*Dumminger!*

skorpionfisken
Skrevet

Jeg er blond jeg, og nekter å bli karakterisert i samme gruppe som en dum brunette.....

Gjest tjohooo
Skrevet

Tro ikke på alt du leser! ; ) Er kjempestolt over hårfargen min, og vet at mange misunner den ja.. Er naturlig platina blond, og kan ikke engang sammenlignes med bleika hår.. så det er ikke bare å bleike det.. sytnes bleika hår er stygt, i hvert fall hvis håret blir gult og slitt som det ofte blir... er man mørk blond og bleiker det kan det bli bra, men det er sjelden å se..

Har aldri tenkt over om hårfarge eller andre ting ved utseendet mitt var noe jeg burde være stolt over. Stolthet generelt ligger ikke for meg, man har det man har :)

Gjest tjohooo
Skrevet

Tviler på derfor menn er ville etter blondiner.. fordi de forbinder de med rengjøringsmidler. MÅ vært en brunette som skrev den artikkelen, som jeg overhodet ikke tror på..

Er vel en myte at menn er spesielt ville etter blondiner? Alle mine kamerater og ekser har hatt en ting for brunetter..jeg er blond.

Skrevet

Akkurat som jeg ville sett ut som Adams Familiy med sort hår :-)

Hehe, ser det for meg..

Jeg har funnet ut at jeg med lyst hår nærmest ser ut som:

1) jeg krampaktig holder fast ved 80-tallet.

2) ei hore fra et eller annet østblokkland

(håper jeg ikke får pepper nå ;o))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...