Gå til innhold

P-piller og PMS

Anbefalte innlegg

Gjest Mitt spørsmål.
Skrevet

Hei

Jeg går på p-pillen Diane (dvs. alle pillene inneholder akkurat det samme). Jeg tok siste pille i idag, og regner vel med at jeg får mensen på torsdag, eller noe.

Det jeg lurer på, og kanskje det er et dumt spørsmål, er om det kan stemme at jeg føler meg litt premenstruell allerede nå? Jeg tok jo sist pille i dag, så sånn sett så skulle vel ikke kroppen min "vite" at det var siste pillen....

Eller hvordan er det der?

Gjest Dianejente
Skrevet

joda, kroppen vet at det er en stund siden siste pause, så den sier ifra. Jeg går også på Diane, og av og til merker jeg på slutten av brettet at "det nærmer seg".

Når jeg hopper over et brett så merker jeg likevel når pausen egentlig skulle vært...

Gjest Mitt spørsmål
Skrevet

joda, kroppen vet at det er en stund siden siste pause, så den sier ifra. Jeg går også på Diane, og av og til merker jeg på slutten av brettet at "det nærmer seg".

Når jeg hopper over et brett så merker jeg likevel når pausen egentlig skulle vært...

Ok, takk for svar :-)

Men jeg merket ikke at jeg var deppa eller noe (ikke ofte i allefall før jeg startet med pillen, men det gjør jeg med Diane. Føler meg lei meg, liskom. Tror du det er på grunn av Diane?

Gjest lille rosinen
Skrevet

Men jeg merket ikke at jeg var deppa eller noe (ikke ofte i allefall før jeg startet med pillen, men det gjør jeg med Diane. Føler meg lei meg, liskom. Tror du det er på grunn av Diane?

JEG tror hvertfall at det kan være pga Diane. Jeg måtte bare slutte til slutt pga at jeg ble ganske deppa av dem... Vil heller føle at livet er bra enn kvisefri og ikke se meningen med livet :-)

Jeg prøver cerazette nå, og synes de fungerer mye bedre for meg.

Og, bare for å svare på det du spurte om i første innlegg, min erfaring var også at jeg fikk PMS på slutten av brettet. PMS står for Premenstruelt syndrom. Altså plager FØR man får mensen... Tenker kroppen har en viss syklus selv om man bruker Diane :-)

Gjest Dianejente
Skrevet

Det kan jeg ikke svare på. Jeg er ofte deprimert, men har aldri tenkt at det er pga diane, tenker mer at det er sånn jeg er.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...