Gå til innhold

Hvem tror Håkon fra NordTrøndelag vinner Idol?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem er engi med meg? Jeg kan allerede forutse..hehe..at han stikker av med hele seieren. Selv er jeg ei voksen jente, men det ansiktet har LIMT seg fast i minnet mitt. For en nyyyydelig gutt. Og er ikke det det Idol handler om til sist og slutt?

Kanskje litt på kanten men...hehe

Skrevet

"Hvem er engi med meg? Jeg kan allerede forutse..hehe..at han stikker av med hele seieren. Selv er jeg ei voksen jente, men det ansiktet har LIMT seg fast i minnet mitt. For en nyyyydelig gutt. Og er ikke det det Idol handler om til sist og slutt?

Kanskje litt på kanten men...hehe "

Altså - i tilfelle du ikke har fått det med det, så var det ikke akkurat noen glansbilder som vant Idol de to andre gangene.

:-)

Skrevet

er dtet han skjønne blonde? med DE tennene? isåfall vil jeg at han skal komme langt, han sjarmerte hvertfal meg i senk!

Skrevet

"Hvem er engi med meg? Jeg kan allerede forutse..hehe..at han stikker av med hele seieren. Selv er jeg ei voksen jente, men det ansiktet har LIMT seg fast i minnet mitt. For en nyyyydelig gutt. Og er ikke det det Idol handler om til sist og slutt?

Altså - i tilfelle du ikke har fått det med det, så var det ikke akkurat noen glansbilder som vant Idol de to andre gangene.

Hehe...ja, det har du rett i :-) Men tipper han kommer langt uansett..!

Skrevet

De TO andre gangene? Jeg husker bare Kurt jeg, har jeg gått glipp av noe?

Skrevet

Hehe - hørt om Kjartan Salvesen?

Gjest HeidiKlum
Skrevet

Neida, det har du ikke!

Skrevet

Hehe - hørt om Kjartan Salvesen?

Hehe... joda, når jeg tenker etter så. Han har tydeligvis ikke gjort noe inntrykk på meg :)

Skrevet

Hehe... joda, når jeg tenker etter så. Han har tydeligvis ikke gjort noe inntrykk på meg :)

Se DET er en helt annen sak...

Tror igrunnen ikke han har gjort særlig varig inntrykk på noen.

Eller huff, nå får jeg sikkert mange på nakken her. Men jeg tror allikevl ikke han blir noe mer enn en idol-døgnflue... Et år (eller maks to) og så vekk me'n!

Gjest HeidiKlum
Skrevet

Eller huff, nå får jeg sikkert mange på nakken her. Men jeg tror allikevl ikke han blir noe mer enn en idol-døgnflue... Et år (eller maks to) og så vekk me'n!

både Kjartan og Kurt kan stikke nå. Orker ikke mer av de harry-gutta der.

Skrevet

Må ikke si det der til dattera mi da, for da blir det bråk! Hun er helt i hundre hver gang Kjartan er på radioen :)

Hehe... jeg trodde han var der samtidig med Kurt & co. Har aldri sett Idol, så jeg følge ikke helt med. Har ikke den kanalen...

Skrevet

Må ikke si det der til dattera mi da, for da blir det bråk! Hun er helt i hundre hver gang Kjartan er på radioen :)

Hehe... jeg trodde han var der samtidig med Kurt & co. Har aldri sett Idol, så jeg følge ikke helt med. Har ikke den kanalen...

Hæ - har du ikke TV2???

Trodde da så å si alle hadde TV2, bare TVNorge og TV3 osv som ikke alle har. Særlig om man har parabol så har man ofte enten den ene eller den andre av de to.

Men men - det er verre ting man kan gå glipp av! :-)

Skrevet

Hæ - har du ikke TV2???

Trodde da så å si alle hadde TV2, bare TVNorge og TV3 osv som ikke alle har. Særlig om man har parabol så har man ofte enten den ene eller den andre av de to.

Men men - det er verre ting man kan gå glipp av! :-)

Nei, jeg mangler TV2 og TVN. Har Viasat basisabonnement, og der følger ikke disse to med. Det er ikke mulig å få inn noe på vanlig antenne i dolpa jeg bor i, og siden jeg heller ikke har Canal+, får jeg ikke sett disse to kanalene. Men, lider ingen nød likevel, selv om det kunne vært kjekt å ha dem en gang i blant :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...