Gå til innhold

gave til søsteren min???? forslag???

Anbefalte innlegg

Gjest vil overraske VELDI!!
Skrevet

heisann. Søsteren min blir 30 år og jeg og broren min har lyst til og finne på noe GØY til henne. vi tenker at vi skal gi for ca 1000kr. og vil foinne på nor for det liksom, istedenfor og gi et fat f.eks. noe skikkelig gøy!!!

noen forslag?

Hun skal feire og ha fest, så kan jo ha overraskelse der også om noen har ideer!

håper på masse forslag! :)

på forhånd takk!!!!!

Skrevet

Tandemhopp i fallskjerm?

Dykkerkurs? Eller - det er vel kanskje dyrere...

Skrevet

Heisann!

Jeg har egentlig ingen gode forslag til deg. Det kommer litt ann på hva søsteren din liker og gjøre. Hvis hun er av den rolige typen, så kan jo kanskje en helaften være tingen (med aromaterapi etterfulgt av middag, kino, bowling. Gocart(eller hvordan det nå skrives) eller kanskje en tur på byen).

Søsteren min fyller også snart 30 år, og jeg har heller ingen anelse hva jeg skal gi henne. Så derfor skal jeg følge med denne tråden:)

Det eneste jeg har funnet ut så langt, er at jeg skal lage et stort bilde til henne....av diverse typer pepper som jeg på en eller annen måte limer fast og strør utover et stort ark/lerret (for hun er ikke gift :) ).

Vennlig hilsen

Skrevet

Heisann!

Jeg har egentlig ingen gode forslag til deg. Det kommer litt ann på hva søsteren din liker og gjøre. Hvis hun er av den rolige typen, så kan jo kanskje en helaften være tingen (med aromaterapi etterfulgt av middag, kino, bowling. Gocart(eller hvordan det nå skrives) eller kanskje en tur på byen).

Søsteren min fyller også snart 30 år, og jeg har heller ingen anelse hva jeg skal gi henne. Så derfor skal jeg følge med denne tråden:)

Det eneste jeg har funnet ut så langt, er at jeg skal lage et stort bilde til henne....av diverse typer pepper som jeg på en eller annen måte limer fast og strør utover et stort ark/lerret (for hun er ikke gift :) ).

Vennlig hilsen

Du er ikke søstera mi, vel? *kremt*

:oD

Gjest baremei
Skrevet

Strikkhopp

Oki. Nå vet jeg hvorfor du kaller deg tjohooo...for det er det du roper når du hopper,ikke sant?:)

Gjest tjohooo
Skrevet

Oki. Nå vet jeg hvorfor du kaller deg tjohooo...for det er det du roper når du hopper,ikke sant?:)

*lol*

Gjest vil overaske
Skrevet

*lol*

nei er nok (desverre?) ikke det:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...