Carina82 Skrevet 30. januar 2005 Skrevet 30. januar 2005 Er det noen som vet hvilke (sports)butikker i Oslo som fører merket Røhnisch? 0 Siter
tigertrollet Skrevet 30. januar 2005 Skrevet 30. januar 2005 Gjør ikke de fleste det? XXL har ihvertfall, for det handlet jeg det sist:-) 0 Siter
Carina82 Skrevet 30. januar 2005 Forfatter Skrevet 30. januar 2005 Gjør ikke de fleste det? XXL har ihvertfall, for det handlet jeg det sist:-) Tusen takk! Har vært innom både g-sport og intersport (er det ikke det det heter?), og der så det ut som om de ikke skjønte hva jeg pratet om i det hele tatt. Får prøve på xxl da! 0 Siter
tigertrollet Skrevet 30. januar 2005 Skrevet 30. januar 2005 Tusen takk! Har vært innom både g-sport og intersport (er det ikke det det heter?), og der så det ut som om de ikke skjønte hva jeg pratet om i det hele tatt. Får prøve på xxl da! Jøss, visste de ikke hva det var? Et bra treningsmerke. Jeg foretrekker det, spesielt på topper ihvertfall. Prøv XXL -f.eks ved NAF-huset:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.