Gå til innhold

In France?

Anbefalte innlegg

Gjest Utdannelse
Skrevet

Går det an å ta lærerutdannelsen i Frankrike?

Gjest Utdannelse.
Skrevet

Trodde du det ikke fantes lærere i Frankrike?

Nei, selvfølgelig finnes det ikke lærer i Frankrike. Jeg tenkte å være den første!!

Skrevet

Nei, selvfølgelig finnes det ikke lærer i Frankrike. Jeg tenkte å være den første!!

;-))

For det er jo komplett umulig å tolke ditt opprinnelige innlegg som at du spør om en lærerutdannelse fra Frankrike kan benyttes i Norge! ;-)

Skrevet

Du kan garantert utdanne deg til lærer i Frankrike ja. Hvis det var det du spurte om?

Skrevet

;-))

For det er jo komplett umulig å tolke ditt opprinnelige innlegg som at du spør om en lærerutdannelse fra Frankrike kan benyttes i Norge! ;-)

Ja, dolerne vil helst ha det inn med teskje ;o)

Gjest Utdannelse
Skrevet

;-))

Sant nok :-)

Skrevet

Til allmennlærer, mener du? Det gjør det nok.

Spansklæreren min er britisk, og studerte fransk i Paris. Hun underviser nå som språklærer både i videregående og på Friundervisningen, samt at hun er lærer på ungdomstrinnet i tillegg.

Er ikke helt sikker på om hun tok hele lærerutdanningen i Frankrike, men det nok muligheter, vil jeg tro.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...