Gjest Utdannelse Skrevet 30. januar 2005 Skrevet 30. januar 2005 Går det an å ta lærerutdannelsen i Frankrike? 0 Siter
Moraki Skrevet 30. januar 2005 Skrevet 30. januar 2005 Trodde du det ikke fantes lærere i Frankrike? 0 Siter
Gjest Utdannelse. Skrevet 30. januar 2005 Skrevet 30. januar 2005 Trodde du det ikke fantes lærere i Frankrike? Nei, selvfølgelig finnes det ikke lærer i Frankrike. Jeg tenkte å være den første!! 0 Siter
morsan Skrevet 30. januar 2005 Skrevet 30. januar 2005 Nei, selvfølgelig finnes det ikke lærer i Frankrike. Jeg tenkte å være den første!! ;-)) For det er jo komplett umulig å tolke ditt opprinnelige innlegg som at du spør om en lærerutdannelse fra Frankrike kan benyttes i Norge! ;-) 0 Siter
tigertrollet Skrevet 30. januar 2005 Skrevet 30. januar 2005 Du kan garantert utdanne deg til lærer i Frankrike ja. Hvis det var det du spurte om? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 30. januar 2005 Skrevet 30. januar 2005 ;-)) For det er jo komplett umulig å tolke ditt opprinnelige innlegg som at du spør om en lærerutdannelse fra Frankrike kan benyttes i Norge! ;-) Ja, dolerne vil helst ha det inn med teskje ;o) 0 Siter
Gjest Utdannelse Skrevet 30. januar 2005 Skrevet 30. januar 2005 ;-)) For det er jo komplett umulig å tolke ditt opprinnelige innlegg som at du spør om en lærerutdannelse fra Frankrike kan benyttes i Norge! ;-) Sant nok :-) 0 Siter
Line Skrevet 30. januar 2005 Skrevet 30. januar 2005 Til allmennlærer, mener du? Det gjør det nok. Spansklæreren min er britisk, og studerte fransk i Paris. Hun underviser nå som språklærer både i videregående og på Friundervisningen, samt at hun er lærer på ungdomstrinnet i tillegg. Er ikke helt sikker på om hun tok hele lærerutdanningen i Frankrike, men det nok muligheter, vil jeg tro. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.