Gå til innhold

Gullkorn på en mandagsmorgen

Anbefalte innlegg

Gjest baremei
Skrevet

Fra barnemunn:

Før var det ikke lov for faren å føde barn. Men nå får moren og faren føde barn sammen.

Noen damer har veldig store pupper, mens andre er nesten toppløse.

Forskjellen på dyr og mennesker er at når grisen blir passe tjukk, så blir den spist.

En ektefelle er den fellen man går i når man gifter seg.

Man er bevisstløs når man glemmer det man har lært på skolen.

Mordere er bevisstløse i gjerningsøyeblikket.

Først blir moren bestøvet. Så fester støvet seg og begynner å slå røtter. Til slutt kommer babyen ut av en luke i enden av moren.

Clinton følte seg frem i Senatet til en dame. Det var litt dumt gjort av ham, for det er vel ikke sikkert at hun ante noe om det.

Jeg tror Clinton hadde kysset en dame på skrivepulten sin. Derfor ble alle kjempesinte, fordi han ikke fortalte det til noen. Og fordi hun var så tjukk.

President Clinton har røkt en sigar under kjolen på en dame. Det var det verste amerikanerne hadde hørt om. De ville dømme ham til døden, men de bestemte seg for å angre på hele greia.

Jesus trives veldig godt sammen med Gud. De har veldig mange felles interesser.

Hvis Gud hadde holdt det han sa om å la alle barna komme til seg, så hadde vi ikke lenger trengt barnehager.

Noen menn har hår på ryggen. Særlig forbrytere og barnevakter.

Jeg vil ikke begraves når jeg blir gammel, for jeg klarer ikke å ligge så lenge under jorda uten å puste.

Hvis noen dør, så skaper Gud deg om til jord. Da skjønner du ikke bæret.

I Afrika tror de på Nilsen Mandela.

Bak pannen ligger hjernen på lur.

Gamle damer har nesten brukt opp kroppen sin, og de er ofte så utbrent at det lukter svidd av dem.

A EN GOD DAG!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...